|

انواع استایل با شکت

اگه از اونایی که با پالتو میپزی و با مانتو یخ میکنی شکت خوراکته؛ این پاییز متفاوت باش

شکت چیست؟

یکی از ترندهای امسال برای خانم ها در فصل پاییز، شکت ها هستند، شکت ها لباس هایی مابین پیراهن و ژاکت و عموما دارای طرح چهارخانه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکت (shacket) یکی از لباس هایی است که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به ترند محبوب و دوست داشتنی فصل پاییز تبدیل شده است. با فرا رسیدن فصل سرما همه به دنبال لباس هایی با گرمای مناسب و استایل راحت هستند، اکثر لباس های پاییزه و زمستانی گرم بوده ولی عموما خیلی راحت و سبک نیستند، به همین دلیل شکت های پشمی به دلیل راحتی ، سبک بودن و داشتن گرمای مناسب به لباس های محبوب در این فصل شناخته می شوند. شکت ها یک ویژگی منحصر به فرد دیگر هم دارند و آن هم اندازه آن ها است. کوتاهی و قد مناسب شکت ها باعث شده است تا این لباس ها در ایران هم بیشتر مورد توجه خانم ها قرار بگیرند.

شکت

تنوع شکت ها، جذاب و گرم بودنو همزمان تجربه کن

شکت ها معمولا استایل کلی و یکسانی دارند برای مثال عموما دارای جیب های بزرگ روی سینه و دکمه های فانتزی درشت هستند. این نوع بالاپوش گرم و جذاب پاییزه از جنس های تارتار، چرم و یا تویید تولید می شود، ولی محبوب ترین و پرکاربردترین نوع آن همان شکت چهارخانه است که امروزه در تمام مزون ها و فروشگاه ها به چشم می خورد. اگر استایل کژوال را دوست دارید و یا از لباس هایی متناسب با این استایل برای خود استفاده می‌کنید، برای پاییز بهترین گزینه برای شما همین چهارخونه های دوست داشتنی هستند.

شکت-چهارخونه

جدیدترین ایده ها برای ست کردن شکت ها

با انتخاب شکت برای بالاپوش تا حدی دغدغه ست کردن و چیو با چی پوشیدن را برای خودتان کم می کنید زیرا این لباس های شباهت زیادی به پیراهن های مردانه اور سایز دارند و به راحتی با هر لباس دیگری ست می شوند.

شکت و شلوار جین

یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشیدن همراه شکت شلوار جین است. البته شلوارهای کتان و یا چرمی هم ترکیب زیبا و دلنشینی را برای شما بوجود می آورند. البته دقت کنید که شلوارهای انتخابی حتما دارای استایل های مام استایل و اسلیم فیت باشند و اگر قصد جلو باز پوشیدن این شکت ها را دارید  حتما از کمربند استفاده کنید.

شکت

زیر شکت چه چیزی بپوشیم؟

در زیر شکت ها بهتر است از تی شرت، یقه اسکی، پیراهن یکسره و رکابی استفاده کنید. در حقیقت با پوشیدن این لباس ها به نوعی نزدیک به استایل بوهو ها خواهید شد. البته همانطور که در قسمت بالاتر گفته شد شکت ها به راحتی با هر لباس دیگری ست می شوند ولی به یاد داشته باشید که اگر از شکت های طرح دار یا چهارخانه استفاده می کنید برای زیر آنها از لباس های تک رنگ و ساده استفاده کنید در غیر اینصورت اصلا ظاهر خوشایندی نخواهید داشت. 

شکت

شکت ها را با چه کفشی بپوشیم

شکت ها در استایل های بوهو و کزوال استفاده می شوند به همین خاطر باید در نظر داشته باشید کفش های را برای پوشیدن با آنها انتخاب کنید که در این چهارچوب و استایل باشد. بهترین گزینه در این استایل ها کتونی ها و انواع ونس هستند زیرا علاوه بر زیبایی و هامونی با ترکیب لباس ها، راحت و مناسب استفاده روزمره هستند. البته در دنیای مد و فشن محدودیتی وجود ندارد برای مثال اگر شکت را با دامن و یا پیراهن های اسپرت بپوشید استفاده از نیم بوت های پاشنه دار می تواند گزینه درستی باشد.

شکت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها