|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری: بیا بگو تو تصویر چی میبینی تا بُعد جذاااب شخصیتیت رو بگم

اگر دوست داری نکته های تازه ای در رابطه با شخصیتت کشف کنی یه نگاه به تصویر زیر بنداز بعد اونچه که دیدی کشفیات تازه برات به همراه میاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انجام تست های روانشناسی تصویری یکی از تفریحات جذاب و سرگرم کننده ایست که اکثر افراد به آن ها علاقه نشان میدهند از طرف دیگر هم این تست ها غالبا به ما کمک کی کنند تا اندکی با شخصیت خودمون و اطرافیانمون آشنا بشیم اگرچه که نباید بر نتیجه این تست ها تکیه کنیم و مبنی بر آن ها تصمیم های مهمی برای زندگیمان بگیریم. به علاوه هرازگاهی انجام تست های گوناگون باعث به چالش کشیده شدن ذهن ما می شوند که این امر هم به نوبه خود جالب و لذت بخش است.

در ادامه به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در نگاه اول چه می بینید آن چه که در تصویر میبینید می تواند نکات جالبی را در رابطه با شخصیت شما نمایان کند.

تست هوش تصویری

جادوگر یا چهره دلربا، برداشت شما چیست؟

پاسخ:

به گزارش شایانیوز، اگر شما از جمله افرادی هستید که با نگاه اول چهره ای کامل را در تصویر مشاهده می کنید به این معنی است که به احتمال بسیار زیاد شما فردی آرام و قابل دسترس هستید که دوستان و اطرافیانتان با شما احساس راحتی کرده و روی شما حساب باز می کنند و مشکلاتشان را به شما می گویند. احساس دلسوزی و مهربانی شما نیز آن ها را به انجام این کار ترغیب می کند.

و اما اگر در نگاه اول آن چه توجه شما را جلب می کند جادوگری است که با عصایی در دست جلوی یک انسان دیگر ایستاده است پس شما فردی جاه طلب هستید و همیشه برای انجام کارهایتان بسیار تلاش می کنید. شما غالبا دوست دارید هرکاری را که شروع می کنید یا حتا نقش کمی در آن دارید بهتر از هر کس دیگری انجام دهید و به ثمر برسانید. فراموش نکنید که کمال گرا بودن و داشتن آرزو های بزرگ ابدا بد نیست بلکه تشویق کننده هم می باشد اما اجازه ندهید که جاه طلب بودن رویاهای شما را از بین ببرند.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها