|

چطور میلک شیک موزی داغ بپزیم؟

عصر های بارونیِ پاییز یه میلک شیک داغ موزی میچسبه و بس؛ اینجوری درست کن و حالش رو ببر

حالا که هوا سرد شده به جای اینکه هی لیوانت رو از چایی و قهوه پر کنی یه نوشیدنی گرم و جذاب میوه ای بزن بر بدن که لنگش حتا تو کافه ها هم نباشه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکثر ما ایرانی ها عاشق نوشیدنی گرم هستیم البته غالبا از نوع چاییش و تعدادی از ما هم کلا عاشق قهوه اند و یک فنجون قهوه رو با هیچی عوض نمی کنند اما تا به حال شده دلتون یه نوشیدنی داغ و دلچشب بخواد که همون چایی و قهوه تکراری و همیشگی نباشه؟ مثل صبحانه که هیچی مثل نون داغ با پنیر و گردو نمیشه اما یه وقتایی یه پنکیک گرم یا وافل تازه یم تونه روزتون رو حسابی گل گلی و جذاب کنه. اگه تا حالا این حس رو تجربه کردید بهتون تبریک میگیم چون ما می خوایم طرز تهیه یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و جذاب رو به شما آموزش بدیم که حتا تو کافی شاپ ها و رستوران ها هم به راحتی پیداش نمی کنید و حسابی حاص و ویژه است اما بعد از این شما می تونید خیلی راحت عصر های پاییزی در حالی که دارید استراحت می کنید و نیاز به یک نوشیدنی دارید تا خستگی رو از تنتون دور کنه یا کمی بهتون انرژی بده با این میلک شیک لذت رو بر خودتون تکمیل کنید.

طرز تهیه میلک شیک داغ موزی

مواد لازم برای دو لیوان میلک شیک موزی داغ:

موز رسیده کوچک: 2 عدد

شکر قهوه ای: 1/4 قاشق چایخوری

شیر: 1 و نیم فنجان

عسل: 1 قاشق غذاخوری

پودر دارچین: 1/8 قاشق چایخوری

میلک شیک

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، اولین کاری که باید در قدم اول انجام دهید این است که موز های کوچکتان را خرد کنید سپس موز و شکر رو در یک کاسه بریزید و با پشت قاشق موز ها رو له کنید و اون ها رو در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید تا موز و شکر شما بپزند تا زمانی که موز ها شروع به قهوه ای شدن کنند، حدودا باید 5 دقیقه مداوم موز ها را هم بزنید.

در مرحله بعد 1 فنجان شیر را به تدریج به موز ها اضافه کنید و حرارت دهید تا مخلوط شما به جوشد. از طرف دیگر عسل و دارچین رو با هم در مخلوط کن بریزید تا زمانی که عسل کاملا حل شود. در این مرحله باگز میکسر شما ظرفیت کافی دارد تمام مخلوط موز را داخل مخلوط کن بریزید و دستکاه را روشن کنید تا مواد به شکل پوره و یک دست در بیایند، اگر نه سعی کیند تا بیش از نیمی زا مخلوط کن را با مخلوط موز پر کنید. سپس 1/2 شیر باقی مانده را  به مخلوط کنتان اضافه کنید تا زمانی که میلک شیک شما کاملا به رنگ کرمی در بیاید.

طرز تهیه میلک شیک داغ موزی

میلک شیک داغ شما آماده است امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از این نوشیدنی گرم پاییزی لذت ببرید و نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها