|

استایل با کت شلوار

با کت شلوار یه تیپ رسمی و دهن پُر کن بزن که لِنگت نباشه؛ اینجوری سلبا دلبری میکننااا

اگه فکر می کنی کت شلوار جذابیت و ظرافت زنونه رو ازت میگیره سخت در اشتباهی که اتفاقا از جذاب ترین انتخاب هاست میگی نه بیا سلبریتی ها رو ببین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روز ها یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ترند های روز انواع کت ها و مانتو های کتی و همچنین کت شلوار ها هستند که از حق نگذریم زیبایی و جذابیت بالایی دارند و باعث میشوند که استایل شما خاص، چشمگیر و با صلابت دیده بشند برای همین هم اصولا کت شلوار ها مخصوصا اون هایی که ست هستند کار خانوم های جسوری است که می خواند مستقل تر و قوی تر دیده بشند. در گذشته کت شلوار ها مهم ترین پوشش آقایان به حساب میمودند و خانوم ها چندان جسارت پوشیدن چنین لباس هایی رو نداشتند اما امروزه این موضوع کاملا رفع شده و هیچ جنسیتی برای این نوع پوشش وجود نداره برای همین هم کت شلوار ها به وفور در تن خانوم ها دیده میشند حتا سلبریتی ها و افراد مشهوری که حسابی تو چشم هستند.

استایل سلبریتی ها با کت شلوار

با همه این اوصاف بعضی از افراد ممکنه این طور گمان کنند که کت شلوار ها از زنانگی و ظرافت اون ها کم می کنه یا یا دست و پاشون رو میبنده و انتخاب هاشون رو محدود میک نه اما ما می خوایم با معرفی چند تا از سلبریتی های معروف و محبوب سینما و تلویزیون کشورمون که تا به حال چندین بار در مراسم های مهم و رسمی با کت شلوار حاضر شدند به شما نشون بدیم که این نوع پوشش نه تنها از زیبایی و ظرافت شما کم نمی کنه بلکه چهره ای رسمی تر، جسورتر و با شهامت تر به شما میبده.

1.ترلان پروانه بانوی ترندی پوش سینما

ترلان پروانه از جمله سلبریتی هایی است که حسابی به تیپ و استایل خودش میرسه و براش مهمه که رو مطابق با مد روز لباس بپوشه و زیبایی اش همیشه به چشم بیاد با این اوصاف با توجه به این نکته که گفتیم کت ها یکی از ترند های مهم این روزها هستند حتما خودتون تا حالا حدس زدید که ترلان زیبای سینما ما در استایل هاش هرازگاهی از کت و کت شلوار استفاده میکنه. حتا جالبه بدونید که این بانوی جوان از مدل های برند معروف " خانه مد راد " هم می باشد.

ترلان پروانه

2.الناز شاکر دوست چلچراغ سینما

الناز شاکردوست زیبا و دلبر سینمای ایران از جمله سلبریتی هایی است که خیلی وقت ها با پوشش ها و انتخاب های جنجالیش حسابی سر و صدا به پا می کنه و با اومدنش روی فرش قرمز ولوله به پا میشه، اما از طرف دیگه خیلی وقت ها هم با استایل های ساده و رسمی اشِ که توجه ها رو به خودش جلب می کنه یکی از این استایل ها کت شلوارهایی هستند که خانوم تن می کنه.

الناز شاکردوست

3.لیندا کیانی بانوی بدون محدودیت سینما و تلویزیون

لیندا خانوم کیانی از جمله بازیگر هایی هستند که خیلی در نوع پوشش خودشون محدودیتی قائل نمیشند و بیشتر دنبال شیک پوشی و زیبا پوشی هستند و البته که به کت و کت شلوار ها هم علاقه زیادی دارند و تا به حال بارها با انواع کت تک و کت شلوار دیده شدند که خیلی هم بهشون میاد بسته به مراسمی که می خوان درش شرکت کنند این کت شلوار ها استایلی رسمی و در مواردی اسمارت کژوال برای ایشون به همراه می آوردند.

لیندا کیانی

4.طناز طباطبایی طلا مطلا سینما ایران

طناز طباطبایی بازیگر بسیار محبوب و دوست داشتنی ایست که بر خلاف خانوم هایی که در بالا اسمشون ذکر شد خیلی اهل تیپ و استایل های متنوع و عجیب غریب نیست و سبک خاص و منحصر به فرد خود رو داره که غالبا امضای شخصیش توی همه اون ها دیده میشه؛ اما طناز طباطبایی عزیز زمانی که می خواست روی فرش قرمز ونیز قدم بگذاره با یک انتخاب جسورانه کت شلواری بی نهایت زیبا و برازنده برای مراسم فوتوکال به تن کرد که هرچی از زیبایی و رسمی بودنش بگیم کم گفتیم؛ این جاست که باید گفت کت شلوار واقعا نه تنهای از زیبایی یک خانوم کم نمی کنه بلکه باعث جذاب تر دیده شدنش هم میشه.

طناز طباطبایی

5.سمیرا حسن پور بانوی خوش استایل سینما و تلویزیون

به گزارش شایانیوز، سمیرا حسن پور که این روز ها به خاطر سریال جیران حسن فتحی بیشتر از گذشته معروف شده از جمله خانوم های بازیگری است که تا به حال بیشتر از یک بار با کت شلوار در مراسم ها حضور پیدا کرده و انصافا هم همیشه انتخاب های خوبی داره در کل می تونیم بگیم سمیرا حسن پور از جمله اون خانوم هایی است که خیلی به تیپ و استایل خودش میرسه و روشون فکر میکنه.

سمیرا حسن پور

6.هستی مهدوی فر ژیگول پوش و خوش سلیقه سینما و تلویزیون

خانوم هستی مهدوی فر از جمله بی حاشیه ترین بازیگر ها و سلبریتی های سینما و تلویزیونه که استایل های زیباش در کنار چهره ملیح و دوست داشتنیش باعث میشه همیشه مثل یک گل بدرخشه. هستی مهدوی فر گرامی یکی دیگه از بازیگر های مطرحی است که تا به حال بار ها با انواع کت دیده شده اما جدای از همه اون ها یکی از جذاب ترین استایل هایی که جشنواره فجر به خودش دیده استایل کت شلواری ایشون در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بود که به قدری به جزئیات در استایل او دقت شده بود که یک تیپ بی نهایت زیبا و شیک و البته کلاسیک برای ایشون به همراه آورده بود و نمیشند ازش چشم بر داشت.

هستی مهدوی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها