|

نکات ریز آرایشی

آرایش چشم حرفه ای و طناز داشته باشی گیرایی نِگات ده برابره؛ خوشگلاسیونِتُ تکمیل کن

با یه آرایش چشم زیبا و حرفه ای می تونی کاری کنی که زیبایی و جذابیت آرایشت هوار هوار بیشتر بشه یه طوری که حتا فکرشم نمی کنی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- وقتی با یک نفر صحبت می کنید  و توجه او معطوف به شماست معمولا بیشتر از هر چیز به چشم های شما نگاه می کند و اگر شما هم می خواید تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطب خودتون داشته باشید باید نگاه نافذ و تاثیر گذاری داشته باشید. حالا در وهله اول ممکنه به نظرتون برسه که مگه داشتن یک آرایش چشم زیبا چقدر می تونه تاثیر گذار باشه، باید بهتون بگیم خیلی بیشتر از اون چه که فکرش رو بکنید چون مخاطب شما قراره موقع صحبت کردن زل بزنه به چشم هاتون. یه آرایش خوب و بی نقص زیبایی شما رو ده برابر میکنه و باعث آراستگی بیشترتون میشه بنابراین هر نکته ای که رعایت کردنش باعث بشه آرایش شما زیبا تر دیده بشه مهمه و باید بهش توجه بشه.

نکات آرایش چشم

در ادامه ما یک سری نکات جالب توجه در رابطه با آرایش چشم رو برای شما گردآوری کردیم که با رعایت کردن اون ها می تونید آرایشی زیبا تر و جذاب تر داشته باشید، ممکنه ابدا به انجام دادن بعضی از اون ها عادت نداشته باشید اما فقط کافیه یک بار امتحان کنید تا تاثیرش رو در زیبا تر شدن میکاپتون ببینید.

1.ابرو ها رو فراموش نکن که حیف میشه

برای داشتن یک آرایش چشم زیبا مهمه که حواستون به مرتب بودن ابروهاتون هم باشه چون اون ها با فاصله بسیار کمی از چشم های شما قرار دارند و همین موضوع هم باعث میشه که تاثیر زیادی در میکاپ چشم شما داشته باشند. خیلی وقته که ابروهای کادر بندی شده و تیره رنگ دیگه رو بورس نیست پس یعی کنید در عوض ابرو های طبیعی خودتون رو مرتب کنید یا اگر نیاز به کشیدن دارند این کار رو خیلی یواش انجام بدید به صورتی که طبیعی بودن اون ها از بین نره.

 

ابرو طبیعی

2.سایه اسموکی اصول اولیه داره که نباید فراش کنی

اگر چه که این روز ها اصلی ترین ترند آرایشی No-Makeup یا همون بدون آرایش و چهره طبیعی است  اما با این وجود همچنان آرایش اسموکی از محبوبیت زیادی برخورداره و خیلی از افراد وقتی که پای آرایش کردن میاد وسط سریع میرن سراغ این گزینه اما باید توجه داشته باشید که اگر می خواید چهره زیبا و آرایش حرفه ای داشته باشید نباید در این سبک از سایه زدن فقط از یک رنگ سایه استفاده کنید.

3.سایه رو ترکیبی بزن تا جذاب تر بشی

اول از همه باید به این نکته توجه داشته باشید که سایه های اکلیلی و شاین دار خیلی برای خانوم هایی که پلک افتاده دارند مناسب نیستند و بهتره که از سایه های مات استفاده کنند اما جدای از اون هم اگر می خواید که سایه ای غلیظ و چند رنگ داشته باشید بهتره از ترکیب سایه مکات و براق استفاده کنید و به سمت بالا بکشید تا چشمتون درشت تر و شاداب تر دیده بشه.

سایه شاینی و مات

4.محو کردن سایه رو فراموش نکن که خیلی مهمه

به گزارش شایانیوز، یک سری از موارد رو بهشون میگیم فوت کوزه گری یعنی اینکه شاید انجام ندادنشون بد نباشه اما انجام دادنشون به واقع خوب و چشمگیره و زمانی که این موارد رو رعایت می کنید آرایش شما حرفه ای تر میشه، مثل محو کردن سایه. برای داشتن آرایشی تمیز و حرفه ای باید حتما سایه رو به خوبی محو کنید.

5.خط چشم واسه تکمیل کردن آرایش لازمه

در مورد خط چشم دو تا موضوع هست که خیلی مهمه و نباید فراموش بشه اول از همه این که اگر آرایش خیلی روی صورتتون نمیمونه بهرته که به جای مداد چشم از خط چشم استفاده کنید تا پخش نشه و نکته دوم برای خانوم های زیبایی است که پلک افتاده دارند، این دست از خانوم ها بهتره که از خط چشم های پهن و زیادی دنباله دار دوری کنند و به جاش برن سراغ انواع لایت و باریک.

خط چشم

6.مژه های طبیعی و زیبا داشته باش

همون طور که خودتون می دویند کلا اغراق در آرایش دیگه خیلی وقته که از مد افتاده در همین راستا آرایش مژه ها هم خیلی مهمه، هر چه قدر که مژه های شما طبیعی تر باشند زیبا ترند پس از مژه مصنوعی های خیلی پر یا ریمل زدن بیش از اندازه بهرته که دوری کنید تا آرایشتون قشنگ تر دیده بشه.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی