|

پانچو و ست کردن آن با دیگر لباس ها

اگه از پوشیدن مانتوهای تکراری خسته شدی پانچو رو امتحان کن؛ با این آیتم ها خوشگل ستش کن

پانچو

پانچوها پوشش هایی بدون فرم، دوخت و دارای برش بصورت مستطیل شکل و یا دایره‌ هستند که سن و سال نمی شناسند. ست کردن پانچو ها را بلدی؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در گذشته پانچو لباسی بود که مردان و زنان در اسپانیا و آمریکای لاتین از آن استفاده می‌ کردند، این روزها اما بیشتر به عنوان لباسی زنانه شناخته می‌شود که در مدل ها و با پارچه های مختلف برای تمام فصل ها مورد استفاده قرار می گیرد. پانچو های نخی و آزاد یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی مانتو های گرم و سنگین هستند و در فصل های سرد سال هم پانچو های پشمی بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. پانچوها معمولا به دلیل استایل و فرمی که دارند بالاتنه را از حدی که هست درشت تر نشان می دهند در نتیجه در انتخاب و ست کردن پانچو ها ریزبینانه عمل کنید.

برخلاف چیزی که به نظر می آید ست کردن و پوشیدن پانچوها با لباس های دیگر اصلا کار آسانی نیست زیرا اغلب مدل‌ های پانچو جلو باز هستند و آستین کوتاه و گشاد دارند؛ بنابراین همیشه پانچو را با لباس آستین‌ بلند بپوشید. حال چه آستین بلندی؟ برای آشنایی با اصول و قواعد پوشیدن این بالاپوش جذاب در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

پانچو-تابستانی

پانچو با کمربند، به بدنتان فرم بدید

بستن کمربند بر روی پانچو یکی از ترفندهای بسیار زیرکانه برای باریک تر نشان دادن اندام است. همیشه که قرار نیست پانچو را بصورت ساده و آزاد تن کنید می توانید با پانچو هم کمر باریک به نظر بیایید. این مدل از پوشیدن پانچو معمولا برای پانچو های پاییزه که جنس های ضخیم تری دارند مناسب است.

پانچ

پانچوی آزاد و یقه اسکی

بافت های ظریف و انواع یقه اسکی ها یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای استفاده در زیر پانچو ها هستند. در کنار این ترکیب زیبا برای بالاتنه شما می‌توانید یک شلوار جین تنگ به همراه یک بوت تا بالا زانو بپوشید و استایل خود را کامل کنید. البته برای پانچو های جلو بسته و یا دارای یقه های افتاده پیشنهاد می شود از بافت های بدون یقه استفاده شود.

پانچو و شلوار جین دمپا

ترکیب پانچو با شلوار جین دمپا یکی از زبیاترین و چشم نوازترین استایل هایی است که می توانید داشته باشید. این استایل جذاب معمولا برای کسانی که می خواهند استایل رترو داشته باشند انتخاب اول محسوب م شود. اگر می‌خواهید پانچو را با جین دمپا آزاد بپوشید، بهتر است یک جفت نیم‌ بوت پاشنه‌ دار کلاسیک برای خودتان انتخاب کنید تا معجزه پانچو را در استایل  خود ببینید.

پانچو

باید و نبایدهای استایل با پانچو

  • اگر یکی از طرفداران استایل کزوال و یا خیابانی هستید می توانید  پانچو را کفش کتانی ست کنید. فقط توجه داشته باشید که در این حالت بهتر است شلوار جین به پا کنید.
  • از عینک آفتابی به همراه پانچو غافل نشوید زیرا عینک آفتابی به شما استایل شما حالت مدرن و امروزی می دهد.
  • خانم هایی که دارای بالاتنه درشت تری هستند در انتخاب طرح پانچوی خود دقت بیشتری داشته باشند؛ برای این نوع افراد پیشنهاد می شود از پانچو های تک رنگ و ساده استفاده کنند.
  • اگر پانچوی بافت و یا زمستانی استفاده می کنید از کلاه و شال گردن به همراه آن غافل نشوید.
  •  در زیر پانچو از هر نوع لباسی که استفاده می کنید دقت داشته باشید که رنگ آن با رویه هماهنگی داشته باشد.

پانچ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها