|

خودت رو بشناس!

تست هوش تصویری؛ اگه فکر می کنی خیلی زرنگی معمای تصویر و حل کن و باهوشیت رو ثابت کن

اگر می خوای ثابت کنی تو حل مسئله خیلی خوبی و کلا شخصیت ریز بینی داری پس این سوال رو جواب بده که قراره به چالش کشیده بشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تست های هوش تصویری لزوما قرار نیست که ثابت کنند ما چه اندازه باهوش و یا زیرکیم، گاهی انجام این تست ها توجه و قدرت استدلال ما رو به چالش می کشند و باعث میشند که ما شروع کنیم به فکر کردن و حلاجی کردن مسئله تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنیم و این موضوع یکی از مزیت های انجام تست هوش های تصویری است چون ذهن ما رو در غالب تفریح و سرگرمی به کار میگیرند و ما رو مجبور به تفکر و حل مسئله می کنند.

حالا اگر شما هم دوست دارید که در یکی از این تست های تصویری جذاب و سرگرم کننده دخیل بوده باشید در ادامه به تست تصویری ما پاسخ بدید.

سوال:

در تصویر زیر چند نفر رو مشاهده می کنید که برای مراسم هالووین آماده شده اند و هر کدام لباسی خاص و مرتبط با یک شخصیت را پوشیده اند. در میان این افراد اما یک مجرم وجود دارد که برای پنهان کردن هویت خود سعی کرده است تا مانند دیگر افراد به نظر برسد و لباس مخصوص مراسم به تن کند. به نظر شما مجرم ما کدام یک از افراد حاضر در تصویر زیر می باشد.

تست هوش تصویری

  •  
  •  

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

به گزارش شایانیوز، پاسخ دادن به این سوال نیازمند توجه و دقت بالای شما به جزئیات می باشد. اگر با دقت در لباس افراد نگاه کنید خیلی زود متوجه میشوید که همه افراد لباس هایی مناسب و بدون ایراد به تن دارند در حالی که فرد شماره سه برای این که طبیعی به نظر برسد تقریبا از هر چیزی که دم دستش بوده برای پوشش خود استفاده کرده از گوشی پزشکی گرفته تا شنل خون آشام و حتا یک بوته؛ چنانچه پوشش او بسیار عجیب و غیر طبیعی است او مجرم مورد نظر ما می باشد.

مجرم کدام است

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها