|

استایل اشکان خطیبی رو بشناسیم

اشکان خطیبی صفر تا صدش جنتلمنانَست از تیپش بگیر تا ادا اصولش؛ اینجوری باس خوشتیپ بودااا

اگر فکر کردی نمیشه هم خوش تیپ بود هم تو استایل کردن جسارت به خرج داد و خاص بود بیا ببین که اشکان خان خطیبی روی هر چی خوشتیپیه کم کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در دنیای سینما و تلویزیون گاها شاهد حضور زوج های هنری ای هستیم که به خاطر تیپ و استایل متناسبی که با هم دارند و حتا نحوه برخورد اون ها باعث میشند ما به عنوان زوج های جذاب هنری ازشون یاد کنیم و شاید حتا بیشتر از باقی هنرمند های توجهمون رو به خودشون جلب کنند مثل مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور که یک زوج بسیار شیک و الگانت هستند و یا نوید محمد زاده و فرشته حسینی که زوجی خاص پسند با سلایق ویژه هستند که اون ها رو از دیگران متمایز می کنه.

یکی دیگه از زوج های جذاب سینمایی ایران که همیشه با استایل های خاص و تیپ های منحصر به فردشون توجه ها رو به سمت خودشون جلب می کنند و غالبا هم ازشون با عنوان زوجی خوش پوش یاد میشه آناهایتا درگاهی عزیز و اشکان خطیبی خوش سلیقه است. اگر صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کرده باشید قطعا با تحلیل استایل خانوم درگاهی هنر دوست و خوش پوش آشنا شدید به همین خاطر تصمیم داریم تا در ادامه نگاهی بیاندازیم به اوت فیت های مختلف آقای اشکان خطیبی تا ببینم چه ویژگی هایی معمولا در استایل های مختلف ایشون وجود داره که تیپ و ظاهرشون رو از دیگران متمایز می کنه.

استایل سلبریتی ها

1.اشکان خطیبی جسور پوش از نوع دلبر

بدون شک در نگاه اول خیلی زود متوجه میشوید که آقای اشکان خطیبی در استایل کردن جسور و ریسک پذیرند و اصلا خودشون رو به سلایق معمول جامعه محدود نمی کنند؛ از بلند کردن موهای فرفری و آراسته کردن اون ها گرفته تا انتخاب لباس هایی با طرح ها و برش های عجیب و غیر معمول، اما اونچه که بسیار جالبه توجه اینه که در عین حال انتخاب های اشکان خطیبی بسیار به جا و در چارچوب هستند  برای مثال میشه به اوت فیت های آقای نوید محمد زاده اشاره کرد که معمولا در دسته استایل های چارچوب شکن به حساب میان برای همین هم عده زیادی سبک استایل کردن ایشون رو نمی پسندند در حالی که اوت فیت های اشکان خطیبی به طور معمول مورد پسند عموم واقع میشه.

اشکان خطیبی جسور پوش از نوع دلبر

2.اشکان خطیبی هم رمانتیک هم دراماتیک

به گزارش شایانیوز، سعی کنید چند نمونه از انواع استایل های آقای اشکان خطیبی رو در ذهنتون مجسم کنید چه چیز هایی توجهتون رو جلب می کنند؟ ژیله های چشمگیر با طرح های هنری، پوشت های رنگی، سنجاق کت های دراماتیک و .... بله این ها انتخاب های معمول اشکان خطیبی هستند که باعث میشه استایل های ایشون ظاهری رمانتیک و دراماتیک پیدا کنه و البته وجه تمایزی باشه برای ایشون نسبت به باقی آقایونی که کت شلوار به تن می کنند.

اشکان خطیبی هم رمانتیک هم دراماتیک

3.اشکان خطیبی و پالت رنگی گسترده

اکثر سلبریتی ها و هنرمند ها که مدام جلوی دوربین هستند معمولا به یک پالت رنگی ثابت و مطمئن می چسبند و کمتر پیش میاد که کسی مثل خانوم آزاده صمدی قید و بندی به یک پالت مشخص نداشته باشه و از تمامی رنگ ها در اوت فیت های مختلفش استفاده کنه اما اشکان خطیبی خوش پوش و خوش پسند هم درست مانند آزاده صمدی نازنین طرفدار پالت رنگی گسترده و بدون محدودیت است. با این وجود اگر بخوایم پالت محبوب ایشون رو مشخص کنیم شاید بشه گفت رنگ های نظیر سفید، آبی و طوسی اصلی ترین گزینه ها هستند.

اشکان خطیبی و پالت رنگی گسترده

4.اشکان خطیبی موقعیت شناس

یکی از مواردی که باعث میشه آقای اشکان خطیبی همیشه خوش پوش و خوش تیپ به نظر بیاد اینه که خیلی خوب میدونه برای چه موقعیتی باید چطور تیپ بزنه و چقدر رسمی یا غیر رسمی لباس بپوشه. مسلمه که اشکان خطیبی کت شلوار و استایل های بسیار رسمی رو برای مراسم های مهم ترجیح میده اما درکنارش میبینیم که در بسیاری از مکان هایی که رسمیت کمتری دارند و حضور پیدا میکنه، استایل های کژوال و راحت انتخاب اولشون هستند. به خاطر داشته باشید که موقعیت شناس بودن از هرچیزی در استایل کردن مهم تره و نادیده گرفتن رسمیت مراسمی که درش حضور پیدا می کنید به معنای شهامت به خرج دادن نیست.

اشکان خطیبی موقعیت شناس

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل اشکان خطیبی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی