|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری: بگو تو تصویر چی میبینی تا یه ویژگی خفن ازت بگم که کَفت بِبره

اگر می خوای بدونی که رفیقت دوست داره تو جمع باشه یا تنهایی خودش رو به همه چی ترجیح میده با این تست تو سه سوت زیر و بمش رو در بیار.

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز- ذهن ما عملکرد عجیب و خارق العاده ای دارد و گاها توانایی آن را دارد تا چیز هایی را به ما یا اطرافیانمان در رابطه با ما بگوید که شاید حتا خودمان هم به آن ها آگاهی نداشته باشیم و یا سعی در انکار و پنهان کردن آن ها داشته باشیم. در علم روانشناسی تست هایی وجود دارد که به شما در شناسایی این ویژگی ها و بعد های شخصیتی کمک می کنند اما جدای از آن ها تست های تصویری دیگری نیز وجود دارند که کمی بعد تفریح و سرگرمی دارند و گرچه به اندازه آن دست تست های روانشناسی ای که پیش تر صحبتشان را کردیم اما همچنان جنبه هایی از شخصیت ما را آشکار می کنند.

حالا شما به ما بگویید آیا از آن دست افرادی هستید که  طرف دار جمع و ارتباط با افراد مختلف می باشد یا همیشه به دنبال راهی برای فرار از جمع و پیدا کردن کنجی خلوت هستید تا از لحضات تنهایی خودتان لذت ببرید؟ خب اجازه بدهید تا پاسخ این پرسش را ما به شما بدهیم البته پیش از آن شما باید به تصویر زیر نگاه کنید و به ما بگویید که وهله اول چه چیزی را مشاهده کردید.

تست تصویری

  •  

  •  

  •  

سوال:

کودک یا زوج عاشق، برداشت شما چه بود؟

  •  
  •  

  •  

پاسخ:

به گزارش شایانیوز، اگر در اولین نگاه آنچه توجه شما را جلب کرد زوجی عاشق و در آغوش هم می باشد به معنای این است که شما فردی پر انرژی هستید که از بودن در کنار عزیزان و دوستانتان لذت می برید و برای آن ها ارزش زیادی قائل هستید و هر کاری که از دستتان بر بیاید برایشان انجام می دهید. شما معاشرت با دوستانتان را به جمع های شلوغ و پر سر و صدا ترجیح می دهید.

و اما عده ای از افراد هستند که آن چه در اولین نگاه توجه آن ها را به خود جلب می کند تصویر یک کودک است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید به معنای آن است که اصولا تنهایی و وقت گذراندن با خودتان را به در جمع بودن ترجیح میدهید، حتا ممکن است از این بابت که نمیتوانید زمان بیشتری را با دیگران صرف کنید گاها خودتان را مقصر بدانید اما واقعیت این است که شما از تنهایی خودتان آرامش بیشتری می گیرید تا از وقت گذراندن با دیگران.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها