|

بهاره رهنما تیپاش شده عینهو ننه آشوبِ جیران؛ نکشیمون با این همه حمایتت از خانوما!

بهاره رهنما که یک دقیقه هم آروم نمیگیره با تیپ و استایل های جدیدش دیگه رسما خودش رو کرده کُپ ننه آشوب و بدجوری صدای طرفدار هاشو در آورده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا چند سال پیش تلویزیون ایران همیشه یکی دو تا سریال کمدی و خنده دار در حال اجرا داشت که سر یک ساعت خاصی همه رو میکشوند پای جعبه جادویی و همه چشم به راه قسمت جدید سریال محبوبشون بودن، تو اون دوران یکی از بهترین بازیگر های کمدی خانومی که خیلی هم خوب نقشش رو بازی می کرد و باعث خنده میشد خانوم بهاره رهنما بود که حالا ها دیگه فرسنگ ها با اون چهره کمدی و دوست داشتنیش فاصله گرفته و انقدر دچار تغییر و تحول شده که خیلی ها حتا ممکنه در نگاه اول خانوم رو نشناسند.

در کنار بازیگری از حق نگذریم بهاره رهنما همیشه از جمله اون سلبریتی هایی بود که همیشه سعی می کرد با کارهای فرهنگی و مردمی حمایت خودش رو از خانوم ها و جامعه زنان نشون بده و پشتشون باشه و به روش های مختلف دغدغه ها و درگیری های اون ها رو به جامعه معرفی کنه از سخنرانی های مختلف گرفته تا پست و استوری تو اینستاگرام، اما حالا اونچه که جالبه توجه اینه که میون این همه درگیری و سر و صدایی که تو مملکت بوجود اومده بهاره خانوم کمتر از همیشه خودش رو به عنوان یکی از حامیان زنان نشون میده. حالا جالبیش این جاست که خانوم بهاره رهنما نه تنها چندان حمایت درست درمونی از خودش نشون نداده بلکه همچنان هم نگران جریان بلاگری و تو چشم بودشنه و خیلی ریز تو این پیج تبلیغ اون پیج رو می کنه و تو اون پیج تبلیغ این پیج.

بهاره رهنما

تصویری که در بالا مشاهده کردید استوری خانوم رهنما در صفحه اصلیشون که داره پیج دومش رو به بهانه در کنار خانوم ها بودن نشون میده تبلیغ می کنه.  البته که ایشون تنها سلبریتی نیست که چنین برخوردی داشته و خانوم ترانه علیدوستی هم که به عنوان سفیر جنبش می تو و البته یکی از طرفدار های فمنیسم در ایران به حساب میاد ظاهرا سکوت و کناره گیری نسبت به جریانتات اخیر رو ترجیح داده و تا حالا خیلی حمایت خاصی از خانوم صورت نگرفته، بهاره خانوم رهنما هم همین طور اما به شکلی دیگه.

پیج دوم بهاره رهنما که داره حمایت ازش شُره میکنه

خب توی بحث فاز گرفتن های عجیب و غریب صد در صد خانوم بهاره رهنما سلطانیه واسه خودش و انکار کردن این موضوع هم اصلا کار راحتی نیست مثل تغیر استایل عجیب و غریبش که این مدت شاهدش بودیم اما این همه چیز نیست. همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم بهاره خانوم رهنما خیلی ریز و زیر پوستی داره تبلیغ پیج دوم خودش رو میکنه اما به نظرتون وقتی به صفحه خانوم سر میزنید بیشتر از همه چی توجهتون رو جلب خواهد کرد؟ مسلما عکس های تکراری با فاز های برگ ریزون خانوم خانوما که نهایتا میاد تو یه لوکیشن دو تا ژست مختلف میگیره و یکی رو این پیج یکی رو هم پیج دومش منتشر میکنه و این طوری داره مثلا به زنان مستقل شاد کمک می کنه و روحیه میده.

بهاره رهنما

عکس سمت چپ منتشر شده در صفحه اول بهاره رهنما و عکس سمت راست منتشر شده در صفحه دوم خانوم خانوما، که همون طور که میبینید فقط زاویه خانوم فرق کرده نه چیز دیگه ای.

فاز های عجیب بهاره رهنما که تمومی نداره

حالا در راستای این حمایت های طولانی خانوم از بانوان که گفتیم سالهاست داره انجامشون میده بهاره خانوم ظاهرا خوشش میاد که خودش رو بندازه سر زبون ها حالا به هر نحوی و اخیرا توی یک لایو با ظاهری بسیار عجیب و غریب که تو کَت هیچ بنی بشری نمیره راجع به آسیب های بچه های طلاق صحبت می کنه. خب از اون جایی که بهاره خانوم تو این مورد هم ید بیضایی داره و به قول یکی از کاربران خودش سلطانه طلاقه، حسابی کاربر ها بهش حمله ور شدند و از خجالتش در اومدند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که علی رغم تمام عجایبی که احتمالا از کس دیگه ای جز خانوم رهنما سر نخواهد زد، بهاره خانوم همچنان طرفدار های پر و پا قرص خودش رو داره که ازش به عنوان ملکه زیبایی و قهرمان و چی و چی یاد می کنند و حسابی هلاکشن.

بهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها