|

انواع استایل با مانتو کتی پاییزه

استایل های جذاااب و رسمی پاییزه با مانتو کتی پشمی؛ همیشه که نمیشه شَکت پوشید

مانتو کتی پشمی

مانتو کتی یکی از جذاب ترین مانتو های موجود در بازار است که در طرح ها و با جنس های مختلف برای استفاده در همه فصل ها طراحی و تولید می شود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌های زنانه است که طرح و رنگ آن تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم‌ ها دارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی داشته باشید. مانتو های کتی در انواع مختلفی برای همه سلیقه ها و سنین طراحی و تولید می شوند ولی یک از محبوب ترین مدل های این مانتو زنانه که در بازار موجود است نوع پاییزه آن است که معمولا از پارچه های پشمی و دارای طرح چهارخانه تولید می شود. مانتو کتی عموما برای استایل های رسمی و یا نیمه رسمی استفاده می شود و مناسب مهمانی ها و قرارهای مهم کاری است. 

مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌شوند و دارای دو استایل اسپرت و مجلسی هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با این مانتو که یکی از جذاب ترین لباس های زنانه پاییزی است بیشتر آشنا شوید.

مانتو-چهارخانه

انواع مانتو کتی پاییزه؛ رسمی و شیک

مانتوهای کتی همانطور که گفته شد دارای طرح ها و مدل های گوناگونی هستند که شما معمولا نسبت به سلیقه و یا استایل خود اقدام به خرید آنها می کنید. برای فصل پاییزه پیشنهاد می شود از کت های پشمی کوتاه با استایل رسمی استفاده کنند و یا برای کسانی که طرفدار استایل های کژوال و کمی راحت تر هستند کت های اور سایز پشمی گزینه بسیار مناسبی است. البته ناگفته نماند که برای مکان‌ های رسمی‌ تر می‌ توانید به دنبال خرید مانتو کتی های کرپ دارای آستر بروید و یا برای مجالس از نوع مجلسی وکار شده آنها انتخاب کنید.

کت-پشمی-چهارخونه

کت و شلوار، پاییزتو جذاب بگذرون

ترکیب کت و شلور یکی از رسمی ترین و شیک ترین استایل های زنانه پاییزی است. البته اگر خیلی به تیپ های رسمی علاقه مند نیستید می توانید کمی به از رسمیت این استایل بکاهید ولی در عین حال شیک و مرتب باشد برای مثال معمولا کت و شلوارهایی که فیت و اندامی باشند، رسمی هستند، در حالی که کت و شلوارهای اورسایز بیشتر حالت کژوال دارند. شما می توانید استایل دومی را انتخاب کنید.

کت-شلوار

مانتو کتی چهارخانه و شلوار مام استایل

این چهارخانه های پشمی همیشه ترند و جذاب هستند. شما می توانید این کت های زیبا را چندین سال پشت سر هم استفاده کنید زیرا هرگز قدیمی و دمده نخواهند شد و به راحتی با همه لباس های دیگر شما ست می شوند. یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده با این کت ها شلوار مام استایل است. این شلوار جین زیبا معمولا با کت های کوتاه و همراه با اکسسوری‌ هایی مثل کمربند، کیف و گردنبند؛ استایل بسیار جذابی برای شما به ارمغان می آورد.

کت-پاییزه

مانتو کتی پشمی و روسری؛ استایل رسمی و کلاسیک

در استایل های رسمی پیشنهاد می شود از روسری هایی با اندازه های مناسب یعنی نه خیلی بزرگ و یا نه خیلی کوچک و تک رنگ استفاده شود. در استایل های رسمی اگر می خواهید از روسری های طرح دار استفاده کنید به طرح های آن دقت کنید که با استایل شما هماهنگی داشته باشد و در این صورت حتما از کت های ساده استفاده کنید. به عنوان نکته از استفاده روسری های طرح دار با کت های چهارخانه پرهیز کنید. در استایل های کلاسیک برای بخشیدن جلوه بیشتر به کت خود می توانید از روسری های ابریشم و شاین استفاده کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی