|

بهترین فیلم هایی که باید دید

پنج فیلم سینمایی با پایان بندی های خفن که کَفت میبره؛ اگه تونستی آخرش رو حدس بزنی حسابه

اگه عاشق اینی که پایان یک فیلم رو حدس بزنی اما اون فیلم فراتر از انتظار های تو پیش بره و سورپرایزت کنه لیست ما رو حتما یه نگاه بنداز.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زمانی که به تماشای یک فیلم سینمایی مینشینید بیشتر از همه چه چیزی ممکن است باعث ناامیدی و نارضایتی شما از آن فیلم شود؟ عده زیادی از افراد پایان مشخص و قابل پیش بینی را یکی از مهم ترین گزینه هایی می دانند که باعث میشه اون ها نسبت به یک فیلم سینمایی دلسرد بشند برای همین هم پایان های شکه کننده و دور از تصور رو یک پایان بندی ایده آل در نظر میگیرند.

 واقعیت این است که سوای از آن دست فیلم های سینمایی ای که از ابتدای داستان پایان ماجرا مشخص است و در واقع شما در حال کشف چگونگی وقوع هستید، پایان های مشخص ممکن است حتا شما رو از ادامه تماشای فیلم باز دارد. در ادامه ما تصمیم داریم تا پنج فیلم سینمایی را به شما معرفی کنیم که پایان بندی هایی بسیار جذاب و دور از تصور دارند که باعث میشه لذت تماشای اون فیلم برای شما دو چندان شود. پس اگر شما هم به تماشای سینمایی هایی علاقه دارید که شما را به چالش می کشند حتما لیست ما را در اولویت های تماشایی خودتون قرار بدید، بهتون قول میدیم که از تماشای این فیلم های سینمایی و پایانی های غیره منتظره آن ها لذت ببرید.

پایان های شکه کننده

1.دیگران – 2001

احتمال دارد که تا به حال نام این سینمایی را در چندین لیست مختلف دیده باشید که خب طبیعی است چون دیگران سینمایی ای بسیار جذاب و کشش دار است که شما را میخکوب صفحه نمایش می کند. دیگران فیلمی در ژانر رازآلود ترسناک می باشد که برخلاف تمامی سینمایی های ترسناکی که تا به حال دیده اید پیش می رود و مسلما پایانی بندی آن نیز هم به گونه ای متفاوت خواهد بود.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 84 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

پایان های شکه کننده

2.جدامانده – 2006

به گزارش شایانیوز، جدامانده یا رفتگان سینمایی ای به کارگردانی مارتین اسکورسیزی می باشد که حسابی مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و توانست 4 جایزه اسکار را بدست بیاورد به علاوه این که فروش بسیار خوبی را هم در گیشه تجربه کرد. جدامانده سینمایی ای جنایی است که هنرنمایی بازیگرانی نظیر لئوناردو دیکاپریو و مت دیمون تماشای آن را لذت بخش تر می کند.

امتیاز IMDb : 8.5 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 90 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

پایان های شکه کننده

3.مه – 2007

برای اون هایی که طرفدار سینمایی های ترسناک هستند و در عین حال از پایان های غیره منتظره هم لذت می برند مه به کارگردانی فرانک دانابورت یکی از بهترین گزینه هاست. البته باید این نکته رو در نظر داشته باشید که این سینمایی صحنه های نسبتا ناخوشایندی رو به نمایش میگذاره بنابراین بهتره که برای تماشای اون کمی تعلل کنید.

امتیاز IMDb : 7.1 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 72 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

پایان های شکه کننده

4.رفته عزیزم رفته – 2007

سینمایی رفته عزیزم رفته یا عزیز از دست رفته محصول سال 2007 به کارگردانی بن افلک می باشد که اقتباسی از رمانی به همین نام می باشد. این سینمایی که در ژانر جنایی و رازآلود ساخته شده است داستان دختر بچه ایست که ربوده می شود و خاله او با استخدام دو کارگاه خصوصی به دنبال او می گردد، اما کارگاهان در این داستان با اتفاقات عجیب و غیره منتظره ای رو به رو می شوند.

امتیاز IMDb : 7.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 92  / 100

پایان های شکه کننده

5.ورود – 2016

ورود سینمایی ای در ژانر درام و علمی تخیلی می باشد که برای طرفداران فضایی ها و اتفاقاتی که ماورای زمین رخ میدهند بسیار جذاب است. ورود از جمله فیلم های سینمایی ایست که اگر چه نتوانست جوایز زیادی را بدست بیاورد اما حسابی مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت و درعوض فروش بسیار خوبی در گیشه را تجربه کرد.

امتیاز IMDb : 7.9 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 95 / 100

امتیاز Filimo: 87  / 100

پایان های شکه کننده

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها