|

استایل تعطیلات پاییزه

میدونی اگر آخر هفته به رستوران یا کافه دعوت شدی چه مانتویی بپوشی؟ تعطیلاتتو شیک بگذرون

استایل تعطیلات

آخر هفته تایم رفتن به تعطیلات و کافه های جذابه، تا حالا شده برای یک دورهمی به کافه یا رستوران دعوت شوید و ندونید چیا باید بپوشید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به قرارهای آخر هفته تان نگاه کنید، حتی اگر به قصد تماشای تئاتر، دیدن فیلم، خرید، قدم زدن و حرف زدن و ... بیرون می روید هم آخر سر، سر از کافی شاپ در می آورید. مخصوصا در فصل های سردی مثل پاییز و یا زمستان یک چای و قهوه داغ در این فضاها بسیار دلچسب خواهد بود. برای رفتن به کافه و یا رستوران در یک شب پاییزی همیشه باید نسبت به شرایط و افرادی که قرار است با آنها وقت بگذرانید نسبت به انتخاب مانتو و یا دیگر آیتم های استایلتان اقدام کنید زیرا یک دنیا فرق است بین یک قرار کاری، خانوادگی و یا عاشقانه.

پس دچار اشتباه و سردرگمی نباشید در قدم اول بررسی کنید که برای چی و به دعوت چه کسی قرار است به کافه یا رستوران بروید. برای قدم های بعدی و انتخاب درست استایل خود در این موقعیت ها در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

کافه-گردی

استایل مناسب برای قرارهای دوستانه در کافه

یکی از معمول ترین حالت های ما برای مراجعه به کافی شاپ قرارها و دورهمی های دوستانه هستند. اکثر ما ها آخر هفته هایمان را با خانواده و یا دوستانمان در این مکان ها می گذرانیم پس بهتر است آگاهانه لباس بپوشیم. برای این نوع قرارها در فصل پاییز غالبا سعی کنید از لباس هاس راحت و سبک استفاده کنید که در تایم نشستن در کلافه نشوید چون معمولا این نوع  قرارها طولانی هستند. برای نمونه استفاده از یک مانتوی شومیزی و اسپرت مانند مانتو و یا کت های چهارخونه گزینه ای مناسب است.

استایل-مناسب-کافه

استایل مناسب برای مراسمات خانوادگی در رستوران

یکی از دغدغه های همه ما این است که اگر برای مراسم مهمی به رستوران دعوت شدیم چی چیزی باید بپوشم؟ خب باید بگوییم که اگر قرار است در یکی از این مراسم ها شرکت کنید دقت داشته باشید که استایل شما باید از مورد قبلی یعنی هنگامی که با دوستانتان به کافه می روید کمی رسمی تر و شیک تر باشد. برای خانم ها معمولا در چنین شب هایی پیشنهاد می شود از کت و شلوار های رسمی و یا مانتوهای شیک و نیمه مجلسی استفاده کنند، البته به هنگام استفاده از این لباس ها استفاده از اکسسوری های شیک و دلبر را فراموش نکنید زیرا آن ها جلوه ای ویژه به شما می بخشند.

استایل-رفتن-به-رستوران

دعوت به قرار عاشقانه در کافه

همه خانم ها در چنین مواقعی هول می شوند و نمی دانند گزینه درست در انتخاب لباس چه چیزی است ولی فراموش نکنید که نباید خیلی به دور از خود واقعیتان لباس بپوشید پس سعی کنید مواردی مانند این که قرار است در کافه‌ای کوچک دیدار کنید و قهوه‌ای بنوشید؟ یا در رستورانی لوکس شام می‌خورید؟ را در نظر بگیرید ولی در سبک استایل خودتان باشید همین باعث اعتماد به‌ نفس در شما خواهد شد. برای این نوع قرار ها از لباس هایی استفاده کنید که در شما جذابیت ایجاد می کنند برای مثال اگر اولین قرار عاشقانه شما است، لباس‌ هایی به رنگ خنثی یا تیره به‌ تن کنید؛ رنگ‌ هایی مثل سرمه‌ای، سفید، خاکستری و مشکی مناسب هستند و لباس های رنگیتان را برای قرارهای بعدی بگذارید.

استایل-قرار-عاشقانه

استایل زمستانی برای کافه و رستوران

برای رفتن به کافه در فصل زمستان این موضوع را در نظر بگیرید که داخل کافه هوا به دلیل حضور مردم و وسایل گرمایشی گرم است. به همین دلیل احتیاجی نیست تا زیر لباس اصلی، چندین لایه بپوشید؛ پس تنها یک پیراهن یا مانتوی ساده زیر یک کت یا کاپشن گرم، استایل زمستانی شما را برای رفتن به کافه یا رستوران کامل می نماید. شما می توانید با استفاده از چکمه و یا بوت های پاشنه دار جذابیتی دو چندان به استایل خود ببخشید پس هرگز این مورد را فراموش نکنید. 

استایل-زمستونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها