|

ست کردن مانتو کرم با انواع شال و روسری

خوشگل ست کردن شال و روسری با مانتو کرم رو یاد بگیر؛ استایلی شیک و گرم با رنگی سرد

مانتو کرم را با چه شالی بپوشیم؟

رنگ کرم از آن رنگ‌ های پرطرفداری است که در کمد هر خانم شیک پوشی پیدا می‌شود. با رازها و زیبایی های این رنگ سرد آشنا شوید و بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رنگ کرم (بسته به غلظت رنگی) از ترکیب سه رنگ زرد، آبی و قرمز ساخته می‌شود و در دایره رنگی در گروه رنگ های خنثی و سرد قرار می‌ گیرد. این رنگ از دیرباز تا امروز یکی از پر طرفدارترین رنگ ها در صنعت مد و فشن بوده است زیرا به راحتی با هر رنگ و استایل دیگری ست می شود و در نهایت یکی از رنگ های شیک و امروزی به حساب می آید. وقتی صحبت از ست کردن می شود اکثر ما ها تصور می کنیم که باید از رنگ های دارای هارمونی و یا طیف های مختف یک رنگ استفاده کنیم در صورتی در ست کردن مانتو با رنگ کرم با دیگر آیتم ها دقیقا باید برعکس عمل کنید و تضاد ایجاد کنید.

مانتوهای کرم یکی از پرکاربردترین مانتوها هستند که در تمامی سبک ها و مدل ها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید مانتوی کرم را هم برای روزمره و هم مجالس استفاده کنید فقط باید دقت کنید با چه آیتم هایی آن را ست می کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل متفاوت و زیبا آشنا شوید.

مانتو-کرم

مانتو کرم و شال پلنگی؛ جذاب و گیرا

یکی از رنگ های تیره ای که با رنگ کرم ست زیبا و دلچسبی را ایجاد می کند رنگ قهوه ای است. شال های پلنگی معمولا دارای این رنگ زیبا و پاییزه هستند در نتیجه این شال و یا روسری ها ترکیب های زیبا و مناسبی دارند که در کنار یک مانتوی کرم باعث درخشش شما خواهند شد. از این ست می توانید در مجالس و یا قرارهای رسمی و کاری استفاده کنید و ظاهری شیک و لاکچری داشته باشید.

مانتو-کرم-با-شال-پلنگی

مانتو کرم و شال نارنجی، گرم و تابستونی

مانتوهای روشنی مانند مانتو کرم معمولا در فصل های گرم سال مورد استقبال قرار می گیرند پس چرا از رنگ های تابستانی و گرم در کنارشان استفاده نکنیم؟ همانطور که در قسمت بالا گفته شد رنگ کرم، رنگی سرد است و برای ایجاد تضاد و درخشش در کنار آن بهتر است از رنگ های گرمی مانند نارنجی و یا زرد استفاده کنید تا جذابیت و اعتماد به نفس را همزمان تجریه کنید. برای این نوع استایل های تابستانی هرگز استفاده از اکسسوری های مناسب و یا کیف و کفش های هم رنگ شال را فراموش نکنید زیرا آنها به زیبایی و ظاهر آراسته شما کمک می کنند.

مانتو-کرم-شال-نارنجی

مانتو کرم و شال سبز، با اعتماد به نفس قدم بردارید

رنگ سبز یکی از زیباترین رنگ های دنیا است که ما در طبیعت و زندگی روزمره بارها و بارها از بودن در کنار آن لذت می بریم. در دنیای مد و فشن هم یکی از رنگ هایی است که با رنگ های خنثی ترکیب معجزه آسایی ایجاد می کند؛ پس اگر هنوز شال سبز را با مانتوی کرمتان استفاده نکردید نیمی از جذابیت این مانتو را تجربه نکرده اید. به خصوص وقتی که از کیف و کفش و شلوار مشکی در کنار آنها استفاده کنید.

مانتو-کرم-با-شال-سبز

مانتو کرم و شال های رنگ خنثی

در قسمت بالا اشاره کردیم که رنگ کرم جزو رنگ‌ های خنثی به حساب می‌ آید و جالب است بدانید که رنگ‌ های خنثی را می‌ توانید با یکدیگر نیز به کار ببرید. اگر مانتو شما کرم رنگ است می‌ توانید رنگ‌ هایی را مانند سفید یا مشکی را در شلوار، کیف و کفش یا شال خود به کار ببرید. به طور کلی به کار بردن رنگ‌ های خنثی در کنار یکدیگر ظاهر آرامی را برای شما به نمایش می‌ گذارد و استایل شما را به سبک منوکروم نزدیک می کند.

مانتو-کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها