|

با مانتو سبز تو فصل خزووون غوغا کن؛ یه استایل بهاری تو برگریزووون پاییز

مانتوی سبز در کنار رنگ هایی مثل زرد، بژ، کرم، قهوه ای، صورتی، قرمز و آبی تیره یه استایل شیک بهتون میده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میدونید فرق خانم های شیک پوش با بقیه چیه؟ در پاسخ به این سوال لطفا منطقی باشید و سریع نگید که اونا پول دارن و بهترین برندها رو میپوشن. البته از تاثیر پول هم نمیشه غافل شد اما مهم ترین فرق خانم های شیک پوش با بقیه اینِ که اونا رنگ ها رو میشناسن و میدونن که چه رنگ بیشتر بهشون می یاد. علاوه بر این میدونن که کدوم رنگ ها در کنار هم هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. پس مهم ترین راز شیک پوشی اینکه بتونید آیتم های مختلف رو به بهترین نحو از لحاظ رنگ، جنس و مدل در کنار هم قرار بدید.

اگه مطالب صفحه سبک زندگی ما رو دنبال کردید باشید میدونید که مفصل راجع به رنگ های مختلف صحبت کردیم. توی این مطلب میخوایم در مورد رنگ طبیعت یعنی سبز توضیحاتی رو بهتون بدیم. شاید فکر کنید که صبحت کردن راجع به رنگ سبز رو باید به فصل بهار که زمان رویش دوباره طبیعت هست موکول کنیم چرا که توی این فصل بیشتر، مردم سراغ این رنگ میرن اما لازمِ بدونید که توی فصل سرما هم میشه با آیتم های سبز یه استایل شیک ساخت البته باید کمی محافظه کارانه رفتار کنید. 

مانتو سبز

کی گفته ست کردن سبز سخته؟؟؟

در نگاه اول ممکنِ فکر کنید که ست کردن لباس سبز خیلی سختِ اما اصلا اینجوری نیست. سبز جزء رنگ هاییست که به راحتی با سایر رنگ ها ست میشه بنابراین اگه یه لباس سبز داشته باشید میتونید اون با خیلی از لباس هاتون بپوشید و استایلی شیک و زیبا برای خودتون بسازید. مانتوی سبز در کنار رنگ هایی مثل زرد، بژ، کرم، قهوه ای، صورتی، قرمز و آبی تیره یه استایل شیک بهتون میده. رنگ های خنثی هم در کنار سبز بسیار جذاب میشن مخصوصا تو فصل سرما واسه ساختن یه استایل محافظه کارانه.

مانتو سبز

اگه میخوای خوشگل ست کردن با سبز یاد بگیری اول طبعش رو بشناس

برای ست کردن درست رنگ ها‌ باید طبع رنگ رو بشناسید. سبز که از ترکیب دو رنگ آبی و زرد ایجاد میشه طبعی دوگانه داره یعنی اگه رنگ سبز لباس شما تناژ آبیش بیشتر طبعش سردِ پس باید در کنارش از رنگ های گرم استفاده کنید اما اگه تناژ زرد لباس سبزتون بیشترِ یعنی طبعش گرمِ بنابراین باید در کنارش از رنگ های سرد، بیشتر استفاده کنید. بنابراین تنالیته رنگ سبز میتونه گرمی و سردی رنگ رو تا حدودی تغییر بده.

مانتو سبز

استایلتون رو با اکسسوری های سبز بسازید

اگه در ابتدای راه هستید و تازه می‌خواین رنگ سبز رو به استایلتون اضافه کنید، امن‌ترین راه استفاده از اکسسوری‌های سبزِ. کیف، کفش، کمربند یا روسری سبز اکسسورهای زیبایی برای اضافه کردن این رنگ به استایلتون هستند. اگه یه کیف یا کفش سبز داشته باشید به راحتی میتونید اون رو با لباس های قهوه ای، مشکی، طوسی، کرم، زرد و آبی ست کنید. اگه اصول ست کردن آیتم ها رو بلد باشید و یکم هم ریسک پذیر باشید سبز در کنار صورتی و بنفش هم جذابیت خیره کننده ای رو براتون ایجاد میکنه.

مانتو سبز

استایل سبز و آبی یه ترکیب شیک واسه محیط های رسمی

 اگه قرارِ به محیطی رسمی یا نیمه رسمی برید و انتخاب اصلی شما رنگ سبزِ، بهترین مکمل برای این رنگ، آبیه. به گزارش شایانیوز تقریبا بیشتر طیف های آبی برای ست شدن با سبز مناسبِ اما پیشنهاد ما آبی تیره یا کاربنی است. اما اگه آبی روشن رو انتخاب کردید، دقت کنید که بهترِ از رنگ خاکی مایل به قرمز هم در استایلتون استفاده کنید. اگه برای قرار کاری، دوست دارید از رنگ سبز استفاده کنید به سرمه ای هم فکر کنید.

مانتو سبز

پیشنهاد بعدی ما برای محیط های نیمه رسمی انتخاب رنگ کرم، شکلاتی یا نسکافه ای در کنار سبزِ. برخی افراد رنگ قهوه ای رو هم مناسب با سبز میدونند. اما قهوه ای هرچه روشن تر باشه و به کرم نزدیک تر باشه، در ترکیب با سبز جذاب‌تر میشه. 

مانتو سبز

آرایش با لباس سبز و نکاتی که باید بدانید

از اون جایی که بیشتر طیف های سبز طبع سردی دارن بهتره که برای آرایش سراغ رنگ هایی با طبع گرم برید. برای سایه چشم میتونید از رنگ هایی مثل بژ، قهوه ای و طلایی استفاده کنید. برای رژ لب قرمز، نارنجی و مرجانی که رنگی بین قرمز و نارنجی می باشد انتخاب مناسبی است. اگه لباستون سبز روشنِ میتونید از رنگ کالباسی هم استفاده کنید.

مانتو سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها