|

معرفی چند استایل جذاب با شلوار جین بوت کات

کلی ایده ناب واسه ست کردن مانتو با شلوار جین بوت کات؛ بدووو جین جذابتو از کمد دربیار

استایل با شلوار جین بوت کات

وقتی صحبت از ترندها می‌ شود، شلوارهای جین و انواع مختلف آن‌ ها در صدر جدول قرار دارند. پس با ترفندهای پوشیدن شلوار جین ها بیشتر آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پارچه جین از قدیم تا امروز همیشه طرفداران زیادی دشته است زیرا پوشیدن شلوار جین هیچگونه محدودیتی ندارد شما می توانید در هر سنینی و هر نوع استایلی از آنها استفاده کنید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این لباس ها این است که به راحتی با آیتم های دیگر ست می شوند و تن خوی راحتی دارند پس می توان گفت آنها برای استفاده روزمره گزینه های مناسبی هستند. جالب است بدانید که شلوار بوت کات امروزی بازگشتی از ترندهای جین دهه ۸۰ و ۹۰ است. یعنی جین‌های بوت‌کات که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و به یکی از عنصرهای الزامی کمد های لباسی تبدیل شده‌ اند ریشه در گذشته دارند.

شلوار جین بوت کات سبکی از شلوار جین بوده که در قسمت بالا تنگ و در پایین آزادتر است. حتما توصیه می شود قبل از پوشیدن این شلوار زیبا حتما از فرم بدن خود و اصول و قواعد ست کردن آن با دیگر لباس ها آگاهی داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با استایل های جذاب این شلوار جین در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شلوار-بوت-کات

شلوار بوت کات برای چه کسانی مناسب است؟

شلوار های بوت کات معمولا پاهای شما را از آنچه هست کوتاه تر و پرتر نشان می دهند پس به طور کلی شلوار جین بوت کات برای قد کوتاه ها، مناسب نیست؛ اما اگر قدتان از 160 سانتی متر بیشتر است بی شک با پوشیدن این شلوار منحصربفرد اندامتان بسیار زیباتر به نظر می رسد. البته یکی از عواملی که در این مورد اثر گذار است و اکثر مردم با آن روبرو هستند، پیدا کردن کفش مناسب است که در قسمت پایین مفصلا به این موضوع می پردازیم.

شلوار-بوت-کات

کفش های تخت و یا پاشنه دار؟

شلوار بوت کات با هر جفت این دو مورد ترکیب بسیار زیبایی برای شما خواهد داشت ولی باید در نظر بگیرید که کدامیک برای فرم اندام و قد شما مناسب است. برای مثال اگر قد بلندی دارید پوشیدن کفش پاشنه بلند ظاهر شما را نامتعارف می کند پس انتخاب درست برای شما کفش های تخت است و برعکس اگر قد کوتاهی دارید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید تا هم کشیده تر به نظر برسید و هم شلوارتان زمین را جارو نکند.

شلوار-بوت-کات

مانتو شومیزی و شلوار بوت کات؛ خوش اندام دیده شوید

یکی از مانتوهایی که با شلوار جین بوت کات بسیار چشم نواز و زیبا به نظر می رسد مانتو شومیزی کوتاه است. پیشنهاد می شود کمر مانتویتان را با یک کمربند ظریف ببندید زیرا در این حالت علاوه بر قد بلند دیده شدن اندام زیبایی را به نمایش خواهید گذاشت. پس اگر دوست دارید به شکل یک ساعت شنی دیده شوید شلوارهای بوت‌ کات و شومیزهای کمر بندداربرای شما بهترین گزینه هستند. ترکیب استایل شلوار بوت کات با مانتو کوتاه باعث می شود قدتان بلندتر و لاغر تر بنظر برسید پس به گفته شایانیوز این ست پیشنهادی برای افراد کوتاه و کمی پر هم مناسب است.

شلوار-بوت-کات

رازهای شلوار بوت کات

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب شلوارهای بوت کات که باید مورد توجه قرار گیرد اندازه فاق آنها است. جالب است بدانید اندازه قد فاق با قد شما و فرمی که دوست دارید دیده شوید مستقیما در ارتباط است. برای مثال اگر قد خیلی بلندی دارید می توانید از بوت کات های فاق کوتاه استفاده کنید تا کمی متعادل تر و پرتر به نظر برسید ولی اگر قد کوتاهی دارید نوع فاق بلند این شلوار برای شما مناسب است زیرا فاق بلند باعث کشیده دیده شدن پاهای شما می شود.

شلوار-بوت-کات

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها