|

کانتورینگ صورت

یه خوشگلاسیون حرفه ای با کانتور لب، چونه و بینی؛ بدون تزریق ژل به صورتت زاویه بده

کانتور صورت

کانتورینگ، تکنیکی‌ برای بُعد دادن به صورت است. این تکنیک با استفاده از لوازم آرایشی که تیره‌ تر یا روشن‌ تر از رنگ پوست هستند انجام می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای دستیابی به یک آرایش زیبا و کامل لازم نیست حرفه‌ ای باشید یا حتما به سالن زیبایی بروید فقط کافی‌ است نکات اصولی این کار را بیاموزید. تکنیک کانتور صورت یکی از مهم‌ ترین مواردی‌ است که برای داشتن یک آرایش زیبا و بی نقص لازم دارید. با یادگیری کانتور صورت، شما می توانید بدون تزریق ژل و یا بوتاکس چهره ای جذاب و دلچسب داشته باشید زیرا کانتورینگ، تکنیکی‌ برای بُعد دادن به صورت است. این تکنیک با استفاده از لوازم آرایشی که کمی تیره‌ تر یا روشن‌ تر از رنگ پوست هستند انجام می‌ شود. جالب است بدانید که کانتورها برخلاف دیگر زیرسازها و کرم های مصرفی در زیر میکاپ، به معنای ایجاد سایه و روشنایی روی پوست مصرف می شوند.

کانتور یکی از ترفندهای حرفه ای آرایش است که اغلب آرایشگرها از آن استفاده می کنند در حالی که شما خود می توانید آرایشگر خود باشید برای این کار در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم به طور کامل و اختصاصی به کانتور صورت بپردازیم.

کانتور صورت

فرق کانتور و کانسیلر

شاید برخی افراد تصور کنند که کانتور و کانسیلر با یکدیگر تفاوت ندارند و یا می‌شود از آن‌ ها به جای یکدیگر استفاده کرد در صورتی که این تصور بسیار اشتباه است. کانتور به معنی سایه زدن و ایجاد سایه روشن است که باعث خطای دید و رفع نقص های صورت می شود در حالیکه کانسیلر یک پودر فشرده و رنگ روشن است که پایه آرایش محسوب می‌ شود که برای رفع‌ تیرگی‌ های دور چشم، پوشش دهی کامل پوست و یا پنهان کردن اثر لک و جای جوش کاربرد دارد.

کانتور صورت

ابزار و وسایل لازم برای کانتور صورت

کانتور و رفع نقص های صورت بدون ابزار ممکن نیست پس ابتدا با ابزار و محصولات آرایشی مورد نیاز آشنا شوید. کانتورها به دو دسته کلی کرمی و پودری تقسیم می شوند که شما برای انجام کانتور صورت به انتخاب خود به یکی از این دو دسته نیاز دارید. جالب است بدانید که با کانسیلر، برنزر، هایلایتر یا حتی سایه چشم و پودر ابرو هم می توانید کانتور انجام دهید ولی قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که از هر محصول آرایشی که استفاده می‌ کنید هم‌ بافت باشد. در آخر هم باید برس‌ ها و براش‌ های آرایشی مناسب را برای پیاده‌کردن تکنیک کانتور صورت در اختیار داشته باشید.

کانتور صورت

کانتور بینی؛ نیازی به عمل های جراحی نخواهید داشت

برای انجام کانتور بینی ابتدا باید محصولی را انتخاب کنید که ۳ یا ۴ درجه تیره‌ تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد؛ به جای سایه‌ با رنگ گرم هم سایه‌ های با رنگ سرد را انتخاب کنید. اگر مبتدی هستید پیشنهاد می شود از کانتور پودری استفاده نکنید زیرا کار را برای شما سخت خواهد کرد پس نوع کرمی آنها انتخاب بهتری برای شما است. برای کانتورینگ بینی از یک براش کانتور کوچک مانند تصویر پایین برای کشیدن خط های تیره در کناره های بینی استفاده کنید و سپس با هایلایت آن‌ ها را فید کنید.

کانتور صورت

کانتور لب و چانه؛ مدلینگ صورت

برای کانتور لب یا چانه اول از همه مطمئن شوید که ابزار و پالت رنگ های مورد نیاز را دارید بعد اقدام به کانتور و زاویه سازی برای صورت کنید. برای کانتور لب، سعی کنید به نسبت حجم لبتان از سایه‌ های تیره و روشن استفاده کنید تا لب‌‌ های باریک را برجسته‌ تر و لب های خیلی درشت را کمی متعادل‌ تر نشان دهید. در کانتور فک و چانه هم همینطور عمل کنید در قسمت های پهن فک که نیاز به جمع شدن دارد از کانتورهای تیره و در قسمت هایی که نیاز به بزرگتر دیده شدن دارند از کانتورهای روشن استفاده کنید.

کانتور صورت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها