|

چگونگی ست کردن مانتو سبز

ترفندهای استایل جذاب با بازی با رنگ ها؛ مانتو سبز را به چه شال و روسری ست کنیم؟

شال مناسب با مانتو سبز

رنگ سبز بعد از رنگ آبی، دومین رنگ محبوب در بین مردم دنیا است. این رنگ نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن و همچنین نمادی از هماهنگی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید مانتو با رنگ و طرح شیک نقش مهمی در زیبایی استایل خانم ها ایفا می کند و به همین خاطر یکی از دغدغه های همه خانم ها ست کردن دیگر آیتم ها با این بخش اصلی استایل است. شاید به نظرتان کار آسانی بیایید ولی وقتی قرار باشد از مانتوهای رنگی استفاده کنید این امر کاری بسیار پیچیده و دشوار است. یکی از رنگ های محبوب در سرتاسر دنیا رنگ سبز است که برای همه ما یادآور بهار و طبیعت زیبای آن است. مانتو سبز به استایل شما روح می بخشد و جالب است بدانید این رنگ طیف های مختلفی دارد که بعضی از آنها به شما ظاهری بسیار شیک و اشرافی می دهند زیرا رنگ سبز در کل القاگر ثروت و قدرت است. این رنگ زیبا دارای طیف های سبز روشن، لجنی، زمردی، یشمی، لیمویی، سبز آبی، سبز تیره، زیتونی و سبز چمنی است که معمولا در تولید مانتوها از نوع زمردی، یشمی، روشن و زیتونی استفاده می شود.

سبز زمردی یکی از سبزهای ترند است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. در ادامه این مقاله به چگونگی ست کردن این نوع مانتو با دیگر رنگ ها و آیتم ها می پردازیم؛ برای آشنایی بیشتر با معجزات این مانتو اسرار آمیز با ما همراه باشید.

مانتو-سبز

مانتو سبز و شال سفید؛ محتاطانه و زیبا

یکی از رنگ هایی که در کنار سبز زیبایی و درخشش ایجاد می کند رنگ سفید است. در مورد رنگ سفید جالب است بدانید جزو رنگ های خنثی است که شما می توانید بدون هیچ ترسی تمام رنگ‌ ها یا طرح‌ ها را با آن به راحتی ست کنید. در نتیجه اگر اهل ریسک کردن و نگی رنگی پوشیدن نیستید می توانید از شال و یا حتی شلوار سفید در کنار مانتوی سبز خود استفاده کنید و استایلی امروزی و شیک داشته باشید.

مانتو-سبز

مانتو سبز و شال سرخابی؛ جذاب و جسورانه

این ست پیشنهادی بر خلاف پیشنهاد اولی برای افرادی که اهل ریسک در انتخاب لباس و استایل های جسورانه هستند بسیار جذاب خواهد بود. ترکیب این دو رنگ در کنار هم به شما احساس اعتماد به نفس و قدرت می دهد و شما سر کردن یک شال سرخابی با مانتوی خود ظاهری شاداب و خیره کننده خواهید داشت. در این استایل دوست داشتنی شما می توانید از شلوار و یا کفش سرخابی هم استفاده کنید، رنگ سرخابی دلنواز است و در کنار سبز جلوه آرامش بخشی را به استایل شما می دهد.

مانتو-سبز

مانتو سبز و شال طوسی؛ شیک و مجلسی

یکی از رنگ های شیک و خنثی که به راحتی با تمام لباس ها ورنگ های دیگر ست می شود رنگ طوسی است که کمی هم به استایل شما حالت رسمی می دهد. برای مانتوهای کتی و یا دارای استایل مجلسی استفاده از شال های طوسی پیشنهاد می شود؛ البته برای تکمیل این استایل زیبا می توانید از شلوار طوسی و کیف و کفش مشکی استفاده کنید، ترفند استفاده از یک رنگ غالب در کنار رنگ های خنثی همیشه محبوب و پرطرفدار بوده است.

مانتو-سبز

مانتو سبز و شال سبز؛ چرا که نه! مونوکروم دوست داشتنی

استایل مونوکروم به معنی تک رنگ پوشی است. شما در این استایل از یک رنگ و یا طیف های مختلف آن در تمامی آیتم ها استفاده می کنید و شاید برایتان جالب باشد بدانید که این ترفند یکی از جذاب ترین سبک ها در دنیای مد و فشن است. در این سبک به ست کردن  رنگ لباس‌ هایتان و هارمونی طیف های رنگ خیلی دقت کنید، به بیان ساده تر به ظاهر خوشایند توجه داشته باشید زیرا در این حالت است که شک پوش به نظر می رسید.

مانتو-سبز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها