|

فیلم خوب چی ببینم؟

پنج فیلم حال خوب کن که جووون میدن واسه وقتای بی حالی و کلافگی؛ رسما ریسِت فَکتوری میشی

اگه می خوای کمی انرژی بگیری و از بی حوصلگی در بیای به جای این که راه بیوفتی تو خیابون ها دور دور یه فیلم خوب و درجه یک حال خوب کن ببین.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیدی یه روزهایی هست که حوصله انجام هیچ کاری رو نداری، انگار انرژیت تموم شده و دست و دلت به انجام هیچ کاری نمیره! دلت نمی خواد که از خونه بیرون بری یا به کسی تلف کنی یا هیچ کار خاصی انجام بدی اما از اون طرف هم تو خونه موندن و هیچ کاری نکردن بد جوری کلافه کننده است و باعث میشه آدم بیش تر از قبل بی حوصله و کسل بشه. این جور مواقع هیچی مثل یه فیلم خوب و درست درمون نمی تونه حال آدم رو جا بیاره، البته اونم نه هر فیلمی. گاها بعضی از فیلم های سینمایی هستند که اگر چه فوق العاده قشنگ و حرفه ای ساخته شدند اما چون روایتگر داستانی تلخ و دردناک هستند اتفاقا برعکس باعث میشند حالتون به جای خوب شدن بد تر بشه؛ پس با این اوصاف خیلی مهمه که بدونید این جور وقتا چه فیلم هایی رو می تونید تماشا کنید.

در ادامه ما پنج نمونه از بهترین فیلم های سینمایی رو که می تونید تو وقت های بی حوصلگی و کلافگی تماشا کنید و باعث حال خوبی شما میشند بهتون معرفی می کنیم.

1.آنی هال – 1977

به گزارش شایانیوز، بدون شک وودی آلن یکی از بهترین کارگردان های تاریخ سینما می باشد که کار های بسیار فوق العاده ای رو هم به روی پرده برده آنی هال یکی از بهترین سینمایی های وودی آلن است که موفق به دریافت چهار جایزه اسکار شد به علاوه در گیشه نیز فروش بسیار خوبی رو هم تجربه کرد.

امتیاز IMDb : 8.0 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 83  / 100

سینمایی های حال خوب کن

2. پانصد روز تابستان – 2009

500 روز تابستان یا 500 روز سامر فیلمی به کارگردانی مارک وب می باشد که به موفقیت بسیار گسترده ای دست پیدا کرد و به طرز باورنکردنی ای مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. به علاوه فروش بسیار عالی را هم در گیشه تجربه کرد که یک موفقی بزرگ به حساب می آید. این سینمایی که در ژانر درام کمدی ساخته شده می تونه حسابی باعث ایجاد حس و حال خوب در شما بشه.

امتیاز IMDb : 7.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 85 / 100

امتیاز Filimo: 84  / 100

فیلم سینمایی

3.نیمه شب در پاریس – 2011

نیمه شب در پاریس یکی دیگر از ساخته های شاهکار وودی آلن می باشد که اگر عاشق ادبیات و دورهی اوج شکوه و درخشش فرانسه و پاریس باشید بی شک این سینمایی شما رو به وجد می آورد. چه کسی از ملاقات با پیکاسو یا ارنست همینگوی لذت نخواهد برد؟ نیمه شب در پاریس را از دست ندهید که یکی از بهترین سینمایی های ممکن است و قطعا باعث ایجاد حال خوب در شما می شود.

امتیاز IMDb : 7.7 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: 83  / 100

سینمایی های حال خوب کن

4.قلمرو طلوع ماه – 2012

در سال 2012 وس اندرسن سینمایی قلمرو طلوع ماه را به روی پرده برد، فیلم سینمایی ای که به شکلی زیبا و کودکانه مسائل مهم و حیاتی ای را مطرح می کند. یکی از اصلی ترین مسائلی که این سینمایی به آن می پردازد تضادی است که در میان دنیای کودکان و بزرگسالان وجود دارد، به قول شازده کوچولو همه آدم بزرگ ها یه روزی بچه بودند اما بعد این موضوع رو فراموش کردند.

امتیاز IMDb : 7.8 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 93 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی های حال خوب کن

5.پترسون – 2016

طرفدار های گلشیفته فراهانی و درام های عاشقانه بشتابید که پترسون دقیقا همون فیلم سینمایی ایست که تا به امروز دنبالش بویدد، از اون فیلم هایی که دوست داری بیشتر از یک بار ببینی و حسابی به دلت میشینن. پترسون به کارگردانی جیم جارموش یک روایت عاشقانه و لطیف است که شاید شما رو به خنده نیاندازد اما بی شک لبخندی ظریف اما عمیق رو به لب هاتون خواهد آورد.

امتیاز IMDb : 7.3 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 96 / 100

امتیاز Filimo: -  / 100

سینمایی های حال خوب کن

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها