|

انواع استایل با مانتو نارنجی

پاییز و با شاه رنگ ها قشنگ تر کن؛ معرفی چند استایل جذاب و پاییزی با مانتو نارنجی

انواع استایل با مانتو نارنجی

یکی از سوال های بسیاری از خانم ها این است که مانتو نارنجی را با چه آیتم هایی می توان ست کرد؟ پس ست کردن این رنگ محبوب پاییز را یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استفاده از رنگ نارنجی برای مانتو در فصل پاییز انتخاب جسورانه و  در عین حال هوشمندانه ای نسبت به رنگ های دیگر این فصل است؛ زیرا درخشندگی رنگ نارنجی بسیار زیاد است و این درخشندگی جذابیت استایل شمارا دو چندان می کند. خب پس  بهتر است مانتو نارنجی با سایر رنگ‌ ها در استایل ست شود، برای مثال از رنگ آبی کاربنی در کنار این مانتو استفاده کنید تا شاهد زیبایی منحصربفردی باشید. مانتو یکی از آیتم های اصلی در استایل خانم ها است پس اگر در انتخاب این آیتم می خواهید از رنگ ها استفاده کنید باید ست کردن آنها را هم بیاموزید.

رنگ نارنجی از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز درست شده است و دارای خلوص زیادی است. اگر علاقه مند به پوشیدن مانتو نارنجی هستید بهتر است بدانید که با این مانتو بسیار خون گرم و با انرژی به نظر می‌ رسید و با پوشیدن آن روح به استایل پاییزی خود می افزایید. در ادامه این مقاله به بررسی کامل چند ترند زیبا از پاییز با این رنگ شاد می پردازیم؛ برای شیک پوشی با ما همراه باشید.

مانتو-نارنجی

مانتو نارنجی و رنگ آبی کاربنی؛ جذاب و گیرا

یکی از رنگ های بسیار زیبا که ترکیب چشم نوازی با رنگ نارنجی دارد آبی کاربنی است. اگر تا به امروز مانتو نارنجی خود را با شلوار و یا شال آبی کاربنی استفاده نکرده اید باید بگوییم نیمی از زیبایی های این استایل پاییزی را از دست داده اید. البته می توانید به جای شلوار از شال، اکسسوری و یا شومیز آبی کاربنی برای زیر مانتو استفاده کنید. در این ست زیبا از تضاد رنگی برای ایجاد جذابیت کمک گرفته شده است و جالب است بدانید که این یکی از ترفندهای دنیای مد برای استایل های جذاب است.

مانتو-نارنجی

مانتو-نارنجی

مانتو نارنجی و رنگ سفید؛ زیبا و درخشان

رنگ سفید یکی از رنگ های محبوب و خنثی است که برای خانم ها در الویت قرار دارد. اگر اهل ریسک کردن در استایل و پوشش خود نیستید از رنگ سفید در کنار مانتو نارنجی خود استفاده کنید، زیرا وقتی رنگ سفید در کنار رنگ نارنجی قرار می گیرد از شدت آن می کاهد و کمی از انرژی استایل شما را تبدیل به آرامش و لطافت زنانه می کند. برای داشتن  این ست زیبا می توانید از کتونی، شال، اکسسسوری و یا شلوار سفید استفاده کنید و ظاهری همچون ملکه ها داشته باشید.

مانتو-نارنجی

مانتو نارنجی و رنگ کرم، شیک و لوکس به نظر بیایید

یکی از استایل های جذاب و پاییزه که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، مانتو نارنجی با آیتم های کرم رنگ است. رنگ کرم و نارنجی هردو دارای درخشش و انرژی زیادی هستند و همین ویژگی ها باعث لوکس نشان داده شدن استایل شما می شود. پیشنهاد می شود از رنگ کرم برای شال و یا اکسسوری استفاده کنید و به ویژگی های ظاهری مانتو برای انتخاب شال نیز دقت کنید برای مثال اگر مانتوی شما ساده و تک رنگ است از شال طرح دار و یا اگر مانتو دارای طرح و یا مدل خاصی است از شال ساده استفاده کنید.

مانتو-نارنجی

مانتو نارنجی و رنگ سبز؛ سرزنده و پاییزی

یکی از تصورات غلط ما برای ست کردن لباس های پاییزی اسن است که باید از رنگ های تیره و یا اصطلاحا چرک استفاده کنیم در حالیکه ترکیب رنگ های پاییزی با رنگ های بهاری بسیار دلنشین و زیبا است. این بار به دور از کلیشه مانتو پاییزی خود را با رنگ سبز بپوشید و زیبایی را همزمان با جریان زندگی تجربه کنید. از رنگ سبز در کنار مانتو نارنجی می توان در انتخاب شلوار و یا اکسسوری با در نظر گرفتن زیبایی بصری رنگ ها در کنار هم استفاده کرد.

مانتو-نارنجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها