|

استایل الهام اخوان

استایل جذاب الهام اخوان که پژژژی همیشه دنبالشه؛ بازیگر شیک پوش دو زیست چه تریپی داره

استایل الهام اخوان

الهام اخوان یکی از بازیگرهای جوان سینمای ایران است که به خاطر نوع پوشش خود طرفداران زیادی دارد. در ادامه با سبک استایل آن آشنا خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- الهام اخوان بازیگر جوان و تازه کار سینمای ایران است که جدیدا با استایل و پوشش خود سیل عظیمی به طرفداران خود افزوده است. این خانم بازیگر متولد 9 شهریور سال 1367 در تهران و بزرگ شده در شهر زیبای اصفهان است که این روزها همه ما الهام اخوان را با سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد به خاطر می آوریم. الهام اخوان ازدواج نکرده است اما شایعاتی درباره ازدواج او با آقای یزدان فتوحی بازیگر، کارگردان و نویسنده موفق سینما و تلویزیون وجود دارد ولی هیچ اطلاعات دقیقی درباره این موضوع وجود ندارد.  یکی از موضوعاتی که به وفور درباره این بازیگر بیان می شود این است که این بازیگر فوق العاده شبیه به خواننده معروف آمریکایی یعنی بیلی ایلیش است.

الهام اخوان در تمام اکران های مردمی فیلم هایش با ظاهری آراسته و شیک ولی منحصربفرد ظاهر شده است که این موضوع همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم به خودی خود یکی از دلایل محوبیت آن است. در ادامه این مقاله با بررسی چند مورد از استایل های این بازیگر شیک پوش همراه ما باشید.

الهام اخوان

استایل الهام اخوان در اکران دو زیست؛ شیک و پر انرژی

الهام اخوان به خاطر انتخاب هوشمندانه لباس های خود برای حضور در اکران مردمی فیلم دو زیست بسیار خوش درخشید و جالب است بدانید که این بازیگر جوان و محبوب سینما برای اولین بار بود که با لباس هایی با رنگ های روشن در چنین مراسمی حضور پیدا می کرد. او در این مراسم از یک کت و شلوار کرم و شالی رنگی رنگی و جذاب استفاده کرده بود و انتخاب از کیف و کفش و اکسسوری های مشکی و مناسب استایل برای ایجاد جذابیت نشانه هوش و جسارت این بازیگر در استایل های خود است.

الهام اخوان

استایل الهام اخوان در اکران تارا؛ استفاده از تکنیک تضاد

الهام اخوان در مراسم اکران فیلم تارا از تکنیک تضاد رنگی برای ایجاد جذابیت در استایل خود استفاده کرده بود که می توان گفت بسیار هم در استفاده از آن موفق بوده است. سبک استایل و پوششی این بازیگر خانم معمولا کژوال و یا شیک است که با تکنیک هایی مانند همین نمونه ذکر شده با زیبایی ادغام می شود. الهام اخوان در مراسم فیلم تارا با مانتو و شال مشکی و شلوار و شومیز سبز ظاهر شدو تصویری بسیار جذاب و ماندگار از خود برای ببینندگان به خاطر گذاشت. البته نا گفته نماند که انتخاب کیف کوچک و دستی کرم و خاص این خانم بازیگر هم تاثیر زیادی در زیبایی این استایل داشت.

الهام اخوان

استایل پاییزه و کژوال الهام اخوان

الهام اخوان در انتخاب استایل روزمره و پاییزی خود هم مانند استایل های دیگرش با ظرافت و حساسیت زیادی تصمیم می گیرد. در اکثر عکس هایی که از این بازیگر جوان در شبکه های مجازی و رسانه ها دید می شود یک نکته جالب وجود دارد و آن استفاده این بازیگر از رنگ های خنثی و بسیار شیک است برای مثال در استایل های پاییزی از رنگ طوسی و یا خردلی استفاده کرده است. تقریبا می توان گفت سبک مونوکروم است که در تمام آیتم های الهام اخوان وجود دارد و همین ویژگی باعث شیک و در عین حال ساده به نظر آمدن آن شده است.

الهام اخوان

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها