|

معرفی انواع استایل با مانتو آبی

بیا بگمِت مانتو آبی با چه شال یا روسری ای جذاب تر میشه؛ هنری طووور تیپ بزن

معرفی انواع استایل با مانتو آبی

مانتو آبی رنگ سردی دارد و می تواند با رنگ های گرم به خوبی ترکیب شود. همچنین با سایه های خودش مثل آبی آسمانی و سرمه ای به خوبی ست می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما تا اسم آبی را بشنویم به یاد آسمان آبی و آبی دریا می افتیم. در صورتی که آبی آسمان با رنگ سفید ترکیب شده و خلوص واقعی رنگ آبی را ندارد، رنگ آبی خالص همان رنگ آبی کاربنی معروف است. این رنگ زیبا جزو رنگ های سرد است و خاصیت آرامش بخشی دارد و نماد سلامتی، شفا، آرامش، درک، نرمی و ملایمت است. اغلب خانم ها تصور می کنند که ست کردن مانتوهای رنگی بسیار دشوارتر از مانتوهای مشکی و یا سفید است در صورتی که این تصور بسیار غلط بوده و وقتی پای مانتو آبی در میان باشد شما می توانید با دنیای رنگ ها معجزه کنید.

آبی یکی از رنگ های سردی است که در ترکیب با رنگ های خالص و گرم بسیار زیبایی می آفریند پس برای داشتن استایل رویایی و زیبا  فقط کافی است از رنگ ها و ترفندهای ست کردن این رنگ زیبا آگاهی داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مانتو آبی و استایل هایش آشنا شوید.

مانتو آبی

مانتو آبی و رنگ قرمز؛ زیبا و فریبنده

بیشتر افراد عقیده دارند که ترکیب رنگ قرمز و آبی در کنار هم چندان زیبا نخواهد شد. اما این کاملا اشتباه است زمانی که این دو رنگ در کنار هم قرار بگیرند می توانید یک استایل فوق العاده و زیبا را داشته باشید. رنگ قرمزی یکی از رنگ های زیبا و بسیار گرم است که دارای انرژی زیبادی بوده و در شما شور و شوق زندگی را به جریان در می آورد. ترکیب قرمز تیره با رنگ آبی یکی از چشم نوازترین ترکیب های رنگی است که برای استفاده در استایل های زنانه بسیار پیشنهاد می شود. برای مثال شما می توانید از شال و یا شلوار قرمز در کنار مانتو آبی استفاده کنید و یا مانتو آبیتان را طوری انتخاب کنید که دارای طرح باشد و از رنگ قرمز در طرح هایش استفاده شده باشد.

مانتو آبی

مانتو آبی و رنگ طوسی، شیک و مجلسی

اگر بگوییم طوسی پادشاه رنگ ها است اغراق نکرده ایم، شال و روسری طوسی به دلیل خنثی بودن رنگشان در کنار مانتوهای آبی زیبایی خاصی را به وجود می آورند. جالب است بدانید رنگ طوسی جزو رنگ های شیک و رسمی به حساب می آید و شما با استفاده از شال یا شلوار طوسی می توانید رسمیت و زیبای خاصی به استایل خود ببخشید. استفاده از اکسسوری و یا کیف و کفش های طوسی را در این استایل فراموش نکنید.

مانتو آبی

مانتو آبی و رنگ نارنجی؛ جذاب و پر انرژی

یکی از رنگ های جذاب و گرم دیگر که با رنگ آبی ترکیب زیبا و دوست داشتنی دارد رنگ نارنجی است. این رنگ سرشار از انرژی و جنب و جوش است و اگر در کنار رنگ سردی مثل رنگ آبی که نماد آرامش و اشرافیت است قرار بگیرد یکی از به یاد ماندنی ترین استایل هایتان را برای شما رقم خواهد زد. برای داشتن این استایل زیبا فقط کافی است شال و یا کیف و کفش خود را نارنجی انتخاب کنید و یا از اکسسوری های نارنجی مانند گوشواره های برگ و حلقه ای استفاده کنید.

مانتو آبی

مانتو آبی و رنگ سفید؛ سرشار از لطافت زنانه

رنگ سفید یکی از رنگ های پایه و خالص است که به خاطر حالت خنثی به راحتی با همه رنگ ها ست می شود. این رنگ زیبا وقتی همراه با مانتو آبی استفاده شود یکی از لطیف ترین و زیبا ترین استایل ها را برای خانم ها به ارمغان می آورد و یاد آور زیبایی آسمان در خاطر ما می شود. برای این استایل از شلوار، شال و یا کتونی های سفید استفاده کنید و با تضاد به وجود آمده بین مانتو و دیگر آیتم ها زیبایی ایجاد کنید.

مانتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی