|

استایل اسکی و برف بازی

برای رفتن به اسکی یا برف بازی چی بپوشیم؟ با این استایل ها عکسای خوشگل بگیر با آدم برفیت

استایل اسکی و برف بازی

در روز های برفی، احتمال خیس شدن لباس ها بالا میرود و سرما هم بیداد می کند؛ پس وقتی قراره تو برفا بازی کنید باید لباس مناسب و ضد آب بپوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حال حاضر بیشتر نقاط سردسیری ایران پوشیده از برف شده‌اند. پس اگر دلتان هوای برف‌ بازی دارد، اما از یخ زدن و مریض شدن می‌ ترسید یا تصور می کنید با پوشیدن لباس های زمستانی پفی دیگر خوش استایل و زیبا نیستید سخت در اشتباه هستید. زیرا می توانید با آشنایی بیشتر با ترفندها و اصول و قواعد استایل زمستانی، استایل هایی شیک و همزمان گرم داشته باشید و با خیال آسوده به اسکی و برف بازی بروید. یکی از تصورات غلط در فصل زمستان این است که این قدر هوا سرد است که فقط باید به فکر لباس پوشیدن و فرار از سرماخوردگی باشیم نه اینکه خوش تیپ باشیم!

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با ترفندهای خوش تیپی در فصل زمستان را آشنا شوید و یاد بگیرید چطور از سرما در امان باشید و همزمان استایلی شیک و مدرن داشته باشید.

استایل اسکی

لایه لایه لباس بپوشید؛ ترند گرم و زیبا

برای گذراندن آخر هفته خود در بین برف ها لایه لایه لباس پوشیدن را فراموش نکنید زیرا این یک ترفند بسیار مهم در فصل زمستان است، زیرا حتی اگر ضخیم‌ ترین پالتویتان را هم بپوشید، باز ممکن است از شدت برودت هوا، احساس سرما کنید. پس برای رفتن به اسکی یا درست کردن آدم برفی حتما چند لایه لباس بپوشید تا از رسیدن هوای سرد به بدنتان جلوگیری کنید. لایه لایه لباس پوشیدن برای گرم نگه داشتن بدن مناسب است ولی برای شیک به نظر آمدن باید دقت کنید که این کار را درست انجام دهید برای مثال ترتیب را رعایت کنید و از لباس های سبک تا لباس های ضخیم لایه به لایه بپوشید تا ظاهری زیبا داشته باشید.

استایل برف بازی

استایل برف بازی

از کاپشن و یا پافرهای گرم استفاده کنید

برای ماندن در هوای سرد و یک روز کامل میان برف ها باید حتما از کاپشن های ضد آب و عایق باد و رطوبت استفاده کنید. خب همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم این کاپشن ها معمولا در قسمت آخر و رویی استایل شما مورد استفاده قرار می گیرند و به خاطر داشتن لایه عایق از الیاف مصنوعی و یا پر بدن شمار گرم نگه می دارند و بسیار سبک هستند. در نتیجه برای اسکی کردن و یا تکان دادن دست و پاها محدودیتی برای شما نخواهند داشت.

استایل برف بازی

پاهای خود را گرم نگه دارید؛ از آخر هفتتون لذت ببرید

اگر می خواهید آخر هفته خوبی را در یک پیست بگذارنید و مجبور به نیمه رها کردن تفریحات و برگشت نباشید هرگز فراموش نکنید که همانطور که برای گرم نگه داشتن بالاتنه تدارک دیده اید پای خود را هم گرم نگه دارید. برای این کار ابتدا از اصول لایه لایه پوشیدن و برای لایه بیرونی هم از شلوارهای مخصوص که دارای لایه عایق و گرمایشی هستند استفاده کنید تا سرما در پاهای شما نفوذ نکند. برای زیبایی ظاهر به طرح و رنگ کاپشن و شلوار انتخابی دقت کنید تا از زیبایی بصری استایل خود غافل نشده باشید.

استایل برف بازی

بوت و کفش مناسب برف بازی؛ پاهای خود را خشک نگه دارید

یکی از دلایلی که باعث بیماری و نفوذ سرما در بدن می شود نفوذ آب داخل کفش و خیس شدن پاها و جوراب های شما است. پس برای جلوگیری از این اتفاق در روزهای برفی باید از بوت و یا کفش های مناسب و برای رفتن به پیست و اسکی هم از کفش های مخصوص اسکی که برای استفاده در برف طراحی شده اند استفاده کنید. به عنوان توصیه آخر جوراب پشمی بپوشید. جوراب‌ های پنبه‌ ای را کلا فراموش کنید، چون جوراب‌ هایی که در ترکیب‌ شان از پنبه استفاده شده‌ است، رطوبت پا را نگه می‌ دارند و همین موضوع عامل ایجاد سرما در پاهای‌ تان می‌ شود.

استایل برف بازی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها