|

لباس پشمی داری ولی پُرزاش عاصیت کرده؟ با این ترفندا تو سه سوت لباساتو شِیو کن!

اینجا قراره کلی ترفند خفن درباره رفع پرزهای لباس پشمی یاد بگیرین و یه لباس نو و جذاب برای روزای سرد زندگیتون بسازین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا که فصل سرما داره کم کم از راه میرسه و وقتش رسیده که لباس های گرم و پشمی رو از چمدونا بیرون بیارین و بزنین تو کار تیپای خفن پاییزی و زمستونی حتی. اما ممکنه موقع درآوردن لباس های گرمتون حسابی شوک بشین که این همه پرز از کجا روی لباس دراومده؟! خصوصا لباس های پشمی که کافیه یکم با جایی سایش پیدا کنن تا کلی پرز عین علف هرز روشون دربیاد.

خیلیا به دلیل اینکه از روش اصولی رفع این پرزها اطلاعی ندارن، حسابی خودشون رو تو دردسر میندازن و میرن سراغ خرید یه لباس جدید. واسه اینکه نیاز نباشه با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنین، تصمیم داریم شما رو با ترفندای از بین بردن پرزهای روی لباس پشمی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

1_43

با روش های رفع پرز لباس پشمی آشنا شو!

1. یکی از روش هایی که برای از بین بردن پرزهای روی لباس گزینه خیلی مناسبی به حساب میاد و اغلب افراد ازش استفاده میکنن، اینه که به کمک تیغ یا یک ژیلت به آرومی روی پرزها بکشین. البته در این زمینه باید حواستون رو جمع کنین که مبادا آسیبی به بافت لباس پشمی وارد بشه.

در این باره گاهی پرزها به قدری راحت جدا میشن که شما میتونین با یه شونه باریک هم از شرشون خلاص شین. برای این کار کافیه شونه رو در راستای افقی روی لباس بکشین و پرزهای جمع شده رو به آرومی جدا کنین.

yy

2. یکی دیگه از کارایی که خیلی به شما در زمینه از بین بردن پرز لباس پشمی کمک میکنه، استفاده از ریش تراشه. البته در این روش و روش بالا رفتار با ملایمت حرف اول رو میزنه تا مبادا آسیبی به لباس شما وارد شه. به همین دلیل موقعی که ریش تراش رو روی لباس میکشین حتما توجه کنین که فشاری به لباس وارد نیارین تا بافت اون دچار خرابی نشه.

r

3. از دیگر روش هایی که در این باره خیلی میتونه کمک کننده باشه، استفاده از ماهوت پاک کنه. این دستگاه مخصوص از بین بردن پرزهای روی لباس پشمی طراحی شده و در زمان کوتاهی بدون آسیب رسوندن به لباستون میتونه یه نتیجه فوق العده عالی به شما ببخشه.

f

4. ممکنه الان با این سوال روبه رو شین کسایی که به هیچ کدوم اینا دسترسی ندارن یا حتی میترسن بخوان از ریش تراش و اینجور وسایل سرسخت استفاده کنن، باید لباساشونو دور بندازن؟ خب معلومه که نه. برای این کار تنها کافیه برین سراغ چند تا وسیله کوچیک و یه دستگاه از بین برنده پرز دست ساز درست کنین. بدین منظور یه مجله رو به شکل لول دربیارین و چسب پهنی رو دور اون بچسبونین به شکلی که بخش چسبنده اون بیرون باشه. اکنون به راحتی میتونین عین یک غلتک از این دستگاه استفاده کنین و به راحتی تموم پرزهای روی لباس رو از بین ببرین.

یه روش دیگه که میتونه در ساخت ماهوت پاک کن خیلی کاربردی باشه، اینه که یه نوار چسب رو دور انگشتتون بچسبونین. بی تردید باید به شکلی این کارو انجام بدین که قسمت چسبنده اون بیرون باشه. سپس فکر کنین انگشت شما یه غلتکه و حالا با کشیدن اون روی لباس پشمی میتونین به سادگی از شر هر چی پرز روی لباس پشمیه راحت شین.

o

yt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ستایش ارسالی در

    سلام ممنونم از لطف شما عالییییییی بود
    🥰

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی