|

انواع استایل با مانتو زرد

آشنایی با شیک ترین استایل ها با مانتو زرد؛ با این ترفندها مثل خورشید بدرخشید!

ترفندای ست کردن مانتو زرد

مانتو یکی از ضروری ترین پوشاک ها برای خانم ها به شمار می رود از این رو بهتر است در هنگام ست کردن رنگ مانتوی خود با سایر لباس ها دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو زرد به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارد انتخابی مناسب برای روزهای گرم سال است همچنین این رنگ هارمونی زیادی با رنگ های گرم پاییزی دارد از این رو شما می توانید در روزهای سرد سال از مانتو پاییزه زرد در پوشش خود استفاده نمایید. نکته جالب این است که در انتخاب رنگ زرد باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا بین رنگ زردی که برای فصل پاییز و رنگ زردی که برای تابستان مناسب است فقط چند درجه تفاوت وجود دارد پس قبل از انتخاب مانتوی خود به فصل استفاده آن توجه کنید. به تصور همه خانم ها ست کردن مانتو زرد کار بسیار دشوار و سختی است که البته لازم است اشاره کنیم با یادگیری اصول و قواعد پوشیدن این رنگ زیبا دیگر کار سختی نخواهد بود.

رنگ زرد نماد روشنی، طراوت و شادی است که همیشه دیدن این رنگ برای ما شور زندگی را یاد آوری می کند. مانتو زرد، علاوه بر ترکیب‌ های جذابی که با رنگ‌ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه‌ای می‌ سازد، معمولا مکمل‌ خوبی برای رنگ‌ های متضاد خود نیز است.

مانتو زرد

مانتو زرد و شال آبی کاربنی؛ جذاب و جسورانه

یکی از محبوب ترین ترندهای امسال استفاده از مانتوهای کتی تک رنگ است . مانتو کتی زرد به همراه یک شلوار جین تیره و شال آبی کاربنی ترکیب بسیار زیبایی را دارد و شما در این استایل مجاز به استفاده از شال های پترن دارد و یا شلوغ هستید زیرا این شال ها جذابیت مانتو ساده شما را دوچندان می کنند. انتخاب رنگ آبی در کنار رنگ زرد بسیار جسورانه است و برای افرادی که معمولا در انتخاب لباس برای خود ریسک می کنند پیشنهاد می شود. هنگام پوشیدن مانتو کتی زرد استفاده از اکسسوری های آبی تیره و یا زرد را فراموش نکنید.

مانتو زرد

مانتو زرد و شال طوسی؛ شیک و امروزی

رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی بسیار محبوب است که به راحتی با هر رنگ و لباسی ست می شود. جالب است بدانید این رنگ زیبا یکی از شیک ترین رنگ های خنثی است که استفاده از این رنگ به استایل شما حالت رسمی می بخشد. همانطور که گفتیم رنگ طوسی به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود ولی ست زرد و طوسی به قدری دلنشین و زیبا است که نباید از آن غافل شوید. استفاده از یک رنگ خنثی و یا طوسی در کنار مانتوی زرد سبب می‌ شود تا در استایل شما بیشتر رنگ مانتو بیشتر از قبل توجه ها را به خود جلب کند.

مانتو زرد

مانتو زرد و شال سفید؛ زیبا و دوست داشتنی

رنگ‌ های گرم پاییزی مثل نارنجی، قرمز، شرابی و قهوه‌ای برای قرار گرفتن در کنار مانتوی زرد، چه به عنوان آیتم اصلی و چه به عنوان اکسسوری نیز گزینه‌ های خوبی هستند. البته برای افرادی که اهل استفاده زیاد از رنگ و یا می توان گفت طرفدار سبک های مونوکروم و تک رنگ پوشی هستند مناسب نیستند. این گره از افراد می توانند در کنار رنگ زرد از شال و کتونی سفید و برای آیتم های دیگر هم از طیف های دیگر رنگ زرد استفاده کنند.

مانتو زرد

مانتو زرد و شال مشکی؛ استایل رسمی و پرطرفدار

اگر شما مجموعه ای از لباس های رنگی را در کنار یکدیگر قرار بدهید، اولین چیزی که به چشم شما می آید، لباس زرد رنگ است زیرا رنگ زرد این خصوصیت را دارد که در کنار سایر رنگ ها بیشتر دیده می شود. مانتو زرد یکی از قابلیت های درخشش خود را در کنار رنگ مشکی به دست آورده است؛ رنگی مشکی به راحتی با تضاد در استایل شما زیبایی می آفریند و حالتی رسمی و مجلسی به سبک پوشش شما می دهد. شما یک مانتو کتی زرد را با یک شلوار، شال و کفش پاشنه دار مشکی تصور کنید چقدر ساده و در عین حال شیک خواهد بود.

مانتو زرد

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها