|

طرز تهیه ساندویچ پنیر سوخاری

یه ساید دیش درست کن که لِنگش نباشه؛ غذات هرچی که هست یه ساندویچ پنیر سوخاری بزن تَنگش

همیشه که نباید غذاهای تکراری یا پر از مخلفات خورد گاهی میشه خیلی راحت تو سه سوت یه طبخی کرد که لنگش نباشه مثل ساندویچ پنیر سوخاری.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- معمولا یک سری از افراد هستند که با غذاهای آبکی یا سبک سیر نمی شند و همیشه دنبال نون یا غذاهایی هستند که حجیم تر باشه تا بتونه کاملا سیرشون کنه اما از طرف دیگه مخصوصا تو روز ها و شب های سرد سال هیجی مثل یه ظرف سوپ یا آش داغ مزه نمیده و نمی تونه خستگی یه روز کاری طولانی رو از تن آدم در بیاره، پس با این اوصاف باید دنبال راه چاره بود. برای حل این مشکل جذاب ترین و عملی ترین راه اینه که در کنار اون غذای اصلیتون حالا سوپ یا یه چیزی تو مایه های گل کلم سوخاری و این تیپ غذاها یه ساید دیش خوب و خوشمزه درست کنید اما چه ساید دیشی رو با ما همراه باشید که یه پیشنهاد جذاب و درجه یک بهتون بدیم.

برای ساید دیش این روز ها پیشنهاد ما به شما ساندویچ پنیر کبابی است که صفر تا صد درست کردنش ممکنه یک ربع هم کمتر زمان ببره و اصلا هم زحمتی نداره اما در عوض هم فوق العاده خوشمزه است هم کنار خیلی از غذا ها میچسبه و مکمل خوبی به حساب میاد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه این ساید دیش خوشمزه رو که بی شک عاشقش میشید باهاتون به اشتراک بگذاریم.

طرز تهیه ساندویچ پنیر سوخاری

مواد لازم:

نان تست سفید: 4 برش

کره: 3 قاشق غذاخوری

پنیر چدار: 2 برش

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، برای درست کردن این ساید دیش در ابتدا یک تابه نچسب رو روی حرارت متوسط قرار میدیم تا گرم بشه سپس یک طرف از نان ها را با کره حسابی چرب می کنیم و سپس طرف چرب نان رو داخل تابه میگذاریم. در این مرحله یک تکه از پنیر چدار رو روی نان داخل تابه میگذاریم.

در مرحبله بعد یک تکه دیگر از نان رو مجددا به کره آغشته می کنیم و طرفی رو که چرب نشده روی پنیر قرار میدیم. حالا باید اجازه بدید تا نان ها سرخ بشند و بپزند. زمانی که کمی قهوه ای شدند اسلایس ها رو بر می گردونیم تا طرف دیگه هم سرخ و قهوه ای رنگ بشند.

مواد لازم بالا برای دو ساندویچ آماده شده؛ شما بسته به تعداد ساندویچ هایی که تصمیم دارید درست و سرو کنید می تونید خیلی راحت میزان مواد رو افزایش بدید. یک نکته دیگه این که، اگر دلتون می خواد می تونید به علاوه پنیر کمی کالباس یا مثلا گوجه هم به ساندویچتون اضافه کنید. امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این ساندویچ های جذاب و خوشمزه لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

طرز تهیه ساندویچ پنیر سوخاری

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها