|

انواع استایل با مانتو کوتاه

آموزش ترفندهای خوش تیپی با مانتو کوتاه؛ پاییز مانتوهای بلند و دست و پا گیر نپوش!

انواع استایل با مانتو کوتاه

اگر دوست دارید استایل شیک و زیبا با مانتو کوتاه داشته باشید باید با توجه به اندام خود مدل مانتو را انتخاب کنید و شال مناسبی با آن ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای انتخاب مانتو چه بلند و چه کوتاه باید به آناتومی بدن و نقاط قوت و ضعف استایل خود توجه نمایید و سپس مانتویی مناسب برای خود را انتخاب کنید. اگر شما جزو خانم های علاقمند به پوشیدن مانتو کوتاه هستید، اما نمی دانید مانتو کوتاه را با چه شلوار ، روسری یا شال و چه کفش و کیفی ست کنید جالب است بدانید که این مانتوی جذاب دنیایی شگفتی و زیبایی با خود به همراه دارد فقط کافی است اصول و ترفندهای ست کردن آن را بلد باشید. مانتوهای کوتاه یکی از ترندهای محبوب تابستان و پاییز امسال به حساب می آیند که اتفاقا بسیار مورد توجه و استقبال خانم ها قرار گرفته اند.

حتما مانتو های کوتاه دهه هشتاد را به یاد دارید که اغلب کوتاه و تنگ بودند، اما امروزه مانتوهای کوتاه متنوعی در بازار هستند که می توانید، با توجه به استایل و نوع سلیقه خود از آنها در استایل خود استفاده کنید. برای آشنایی با چند مدل از محبوب ترین مدل های مانتو کوتاه و انواع استایل با آنها در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

مانتو کوتاه

مانتو کوتاه کتی و شلوار دمپا؛ مجلسی و شیک

یکی از مانتوهای کوتاه که امروزه طرفداران زیادی دارد مانتو کتی است که معمولا آن ها را با شلوار های دمپا و یا مام استایل می توان پوشید. جالب است بدانید این نوع از استایل ایرادهای اندام را نشان نمی دهند و برای افراد لاغر و دارای اضافه وزن مناسب هستند. پس این نوع مانتو هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب ندارد و غالبا توسط تمامی افراد استفاده می شود. به گفته شایانیوز خانم های درشت اندام اگر می خواهند مانتو کوتاه با شلوار دمپا گشاد بپوشند باید بدانند که در این نوع استایل، شلوار در مرکز توجه قرار دارد و برای این که لاغرتر دیده شوند می توانند از رنگ ها ساده تر و سرد برای شلوار خود استفاده کنند.

مانتو کوتاه

مانتو شومیزی و شلوار مام استایل؛ کژوال و زیبا

اگر موضوع ست کردن مانتو کوتاه دخترانه با شلوار مناسب در بین باشد این کار به مراتب سخت‌ تر هم می‌ شود زیرا اکثر خانم ها در انتخاب شلوار و یا آیتم های دیگر برای این نوع مانتو دچار تردید و سردرگمی می شوند. دو مورد از شلوار های مناسب برای مانتوهای شومیزی کوتاه شلوارهای مام استایل و بگ هستند زیرا این دو شلوار دارای استایل کژوال و راحت بوده و در کنار مانتوهای کوتاه و اسپرت ترکیب بسیار چشم نوازی خواهند داشت.

مانتو کوتاه

مانتو کمردار کوتاه؛ استایلی پاییزی و خیره کننده

یکی از مانتوهای پر طرفدار فصل پاییز مانتو کوتاه و کمردار است که برای استایل های نیمه رسمی و یا شیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع مانتوها را می توان با شلوارهای اسکینی و یا مام فیت ست کرد و برای تکمیل استایل از کفش های پاشنه دار  یا کتونی های ونس استفاده کرد. البته جالب است بدانید این نوع مانتوها با شلوارهای پارچه ای مام استایل و یا دمپا هم ست می شوند و ترکیب های زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند. این نوع مانتوها معمولا به خاطر جمع شدن در قسمت کمر شما را باریک تر و خوش اندام تر نشان می دهند و برای افرادی که اندام های پری دارند گزینه مناسبی هستند.

مانتو کوتاه

مانتو  عروسکی کوتاه؛ ظاهری دلربا و جذاب داشته باشید

مانتوهای عروسکی معمولا دارای قدهای کوتاهی هستند و برای استایل های بهاری و تابستانی گزینه های مناسبی محسوب می شوند. این نوع مانتو های دخترانه را غالبا می توان با شلوارهای جذب و اسکینی ست کرد و برای شال و روسری پیشنهاد می شود از نوع های ساده و بدون طرح استفاده کرد زیرا این نوع مانتوها خودشان دارای طرح و رنگ های متنوع هستند و استفاده آنها با شال های دارای پترن از زیبایی استایل شما می کاهد.

مانتو کوتاه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها