|

انواع استایل با مانتو قرمز

مانتو قرمز با چه لباس هایی ست کنیم؟ استایلی جذاب به درخشش زمرد

انواع استایل با مانتو قرمز

رنگ قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که در اکثر فرهنگ‌ ها نمادی از شادی است و در بسیاری از نقاط دنیا، رنگ مرسوم لباس عروس محسوب می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رنگ قرمز القا‌گر انرژی و بیدار کننده حس ماجراجویی است. این رنگ زنده و زیبا، نماد زندگی است و شاید اولین انتخاب بسیاری از بانوان در مراسم‌ های مجلل و خاص باشد، اما استفاده درست از آن همواره به زیباتر شدن استایل روزانه شما کمک خواهد کرد. اگر اعتماد به نفس و شجاعت ریسک کردن را در انتخاب لباس هایتان دارید مانتو قرمز انتخاب بسیار مناسبی برای شما است زیرا پوشیدن این مانتو زیبا جسارت بالایی می خواهد. خیلی از خانم ها به دلیل ناتوانی در ست کردن مانتو قرمز با دیگر آیتم های پوشش خود از خیر پوشیدن آن می گذرند ولی جالب است بدانید مانتو قرمز دارای اصول و قواعد خاصی برای استفاده در استایل است که با رعایت آنها می توانید مانند یک زمرد درخشان در مجالس بدرخشید.

اگر یکی از این مانتوهای زیبا را در کمد خود دارید ولی از پوشیدن آن می هراسید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با زیبایی های این مانتو بیشتر آشنا شوید.

مانتو قرمز

مانتو قرمز و رنگ مشکی؛ لوکس و اشرافی

همانطور که در قسمت بالا گفته شد رنگ قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها است که در اکثر فرهنگ‌ ها نمادی از شادی است و در بسیاری از نقاط دنیا، رنگ مرسوم لباس عروس محسوب می‌ شود و جالب است بدانید که دلیل استفاده از این رنگ برای لباس عروس اشرافی و شیک بودن این رنگ زیبا است. در استایل های رسمی و شیکی که قرار است بسیار خیره کننده ظاهر شوید بهتر است از رنگ مشکی در کنار رنگ قرمز استفاده کنید. برای مثال از شال و یا شلوار مشکی در کنار مانتو قرمز استفاده کنید و از اکسسوری و کفش های پاشنه دار مشکی نیز غافل نشوید.

مانتو قرمز

مانتو قرمز و رنگ کرم؛ سرشار از انرژی و جذابیت

رنگ کرم یکی از رنگ های گرم و خنثی است که به راحتی با هر رنگ دیگری ست می شود و در نهایت ترکیب زیبا و چشم نوازی ایجاد می کند. از قرار دادن رنگ کرم و قرمز در کنار هم نترسید زیرا در این حالت یکی از زیباترین ترکیب های رنگی را خواهید داشت. جالب است بدانید که حضور دو  یا یک رنگ خنثی در کنار رنگ قرمز، کمک می‌ کند که رنگ غالب استایل شما یعنی رنگ قرمز به خوبی دیده شود. پس هرگز از این مسئله غافل نشوید که آیتم هایی که با این مانتو جذاب انتخاب می کنید نباید باعث کاهش جذابیت و یا دیده نشدن مانتوی شما شوند.

مانتو قرمز

مانتو قرمز و رنگ سفید؛ به زیبایی عروسک

رنگ زیبای سفید به خوبی با رنگ قرمز هم‌ خوانی دارد و محدودیتی در استفاده از این رنگ در کنار ته‌ رنگ‌های مختلف رنگ قرمز ندارید ولی بهتر است از این رنگ در کنار قرمزهای روشن استفاده کنید تا چهره ای جوان و شاداب داشته باشید. این رنگ زیبا یکی از رنگ های خنثی است که همیشه در هر قسمت از استایل که استفاده شود ظاهری فریبنده همچون عروسک ها به شما می بخشد. به عنوان نکته پایانی دقت کنید که هنگام استفاده از شال سفید رنگ، جزییات آرایش شما به خوبی دیده می‌ شود و شاید آرایش با رنگ‌ های روشن‌ تر، انتخاب مناسبی باشد.

مانتو قرمز

 بارونی قرمز و رنگ آبی؛ جذاب و دلگرم کننده

در فصل های سرد سال مانند فصل پاییز با مانتو یا بارونی قرمز گرما بخش این فصل زیبا باشید. در استایل های پاییزه پیشنهاد می شود از شلوار های جین تیره در کنار مانتو قرمز استفاده شود شاید به نظرتان اشتباه بیاید ولی رنگ آبی یکی از زیبا ترین و شیک ترین ترکیب ها را در کنار این مانتو در استایل شما ایجاد خواهد کرد.

مانتو قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها