|

انواع استایل با مانتو عروسکی

معرفی انواع استایل با مانتو عروسکی و دخترانه؛ ترندهای چین چینی و جذاب دریاااب

انواع استایل با مانتو عروسکی

مانتو های عروسکی معمولا مانتو های کوتاه و چین چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می شوند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مانتو های عروسکی معمولا مانتو های کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می شوند؛ این مانتوها اغلب طرح های شاد و فانتزی دارند و طرح آن ها شلوغ است. اگر بخواهیم بیشتر درباره مانتو عروسکی توضیح دهیم باید بگوییم این نوع مانتو زنانه یکی از جدیترین مدل های مانتو است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. طراحی مانتو عروسکی بر گرفته از سبک وینتیج و لباس های چین چینی دهه 30 یا 90 میلادی بوده که با رنگ و طرح های زیبا و شلوغ تزئین شده است. استایل عروسکی و دلبرانه این مانتو زیبا یکی از دلایل محبوبیت آن است زیرا شما با پوشیدن این لباس ظاهری همانند شخصیت های افسانه ای هزار و یک پیدا خواهید کرد.

همانطور که در بالا اشاره کردیم غالبا این نوع مانتوها دارای طرح ها و نقش های شلوغ هستند و همین ویژگی کار ست کردن آنها را برای شما سخت تر خواهد کرد. در نتیجه برای آشنایی با انواع استایل و اصول ست کردن این مانتو جذاب در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی سفید؛ به زیبایی فرشتگان

امروزه یکی از محبوب ترین مانتوها در فصل های تابستان و بهار مانتو عروسکی سفید است که به شما ظاهری افسانه ای و دخترانه می بخشد. این مدل مانتو را می توانید با یک شلوار بگی آبی روشن و شالی با رنگ های شاد از جمله صورتی جیغ، سبز پر رنگ و یا نارنجی پر رنگ ست کنید. انتخاب شال یا روسری برای مانتو عروسکی کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، در واقع اگر شما بتوانید همه لباس‌هایتان را به خوبی با یکدیگر ست کنید، شال و روسری هر دو به مانتو عروسکی شما خواهد آمد، فقط دقت کنید تا شال انتخابی بدون پترن و ساده باشد تا زیبایی و طرح های مانتو را هم پوشانی نکند.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی و شلوار بوت کات؛ کشیده مانند عروسک های باربی

یکی از شلوارهایی که باعث لاغر و کشیده دیده شدن شما می شود شلوار بوت کات ست این شلوارها غالبا دارای استایل بلند هستند و روی کفش را می گیرند، به همین دلیل خطای دید ایجاد می کنند و پاهای شما کشیده دیده می شود. در صورتی که شما یکی از این شلوارها در کمد لباس‌های خود دارید، تردید نکنید که ست کردن آن با مانتو عروسکی می‌تواند استایل شما را خاص و زیبا کند. برای این نوع شلوارها بهتر است از کفش های پاشنه بلند و رسمی استفاه کنید.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی و شلوار مام استایل؛ دخترونه و جذاب

اگر طرفدار استایل های کژوال و راحت هستید می توانید به همراه مانتو عروسکی خود از شلوارهای مام استایل دمپا پاکتی و یا ساده استفاده کنید و زیبایی و راحتی را به همراه هم تجربه کنید. نکته جالب درباره این نوع شلوارها این است که باید با کفش های راحتی و یا کتونی ست شوند زیرا کفش های رسمی و یا پاشنه دار ظاهر ناخوشایندی در کنار این شلوار پیدا خواهند کرد.

مانتو عروسکی

کیف های عرسکی و کوچک انتخاب کنید

در واقع شما می‌توانید مانتو عروسکی خود را با مدل‌ های مختلف کیف بپوشید به شرطی که کیف به سبک کلی لباس پوشیدن به خصوص روسری یا شال شما بیاید. مانتوهای عروسکی دارای چین و یا طرح های شلوغ هستند به همین خاطر کیف های ساده و کوچک گزینه مناسبی برای استایل این نوع مانتو هستند. البته همانطور که گفته شد به استایل کلی توجه کنید که کژوال و یا مجلسی است بعد مطابق با آن کیف کوچک خود را انتخاب کنید.

مانتو عروسکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها