|

انواع استایل با شلوار پشمی

چند استایل جذاب پاییزه با شلوار پشمی؛جای لایه لایه پوشیدن یکی بپوش اما شیک و گرم

انواع استایل با شلوار پشمی

لباس های زمستانی پشمی یکی از ترندهای همیشگی به شمار می آیند و لباس هایی که با پارچه پشمی دوخته شده اند، در بین خانم های شیک پوش محبوب هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس های زمستانی پشمی و چهارخونه یکی از ترندهای همیشگی به شمار می آیند. طرح چهار خونه طرحی است که همیشه ترند بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد؛ به همین دلیل در فصل های سرد سال انواع لباس های چهار خونه مانند پیراهن های چهارخونه، شکت، پالتو، کت، شلوار، دامن، شال و غیره از ترند های دوست داشتنی این فصل ها هستند. یکی از اصول و قواعد لباس پوشیدن در فصل پاییز و یا بهار که هوا رو به سردی می رود استفاده از لباس های مناسب با پارچه های پشمی به جای لایه لایه پوشیدن است این کار به شما ظاهری آراسته و شیک می بخشد در حالی که لایه لایه پوشیدن باعث کاعش جذابیت و ظاهر شلخته در شما می شود. قبل از هر چیزی هنگام انتخاب لباس فراموش نکنید که شلوار پشمی جایگاه ویژه ای در استایل های پاییزه و زمستانی دارد.

شلوار های پشمی چه ساده چه چهارخونه دارای استایل های شیک و معمولا رسمی هستند و علاوه بر استفاده روزمره برای قرارها کاری و یا رسمی هم گزینه های مناسبی به حساب می آیند. در ادامه ین مقاله با ما همراه باشید تا با چند استایل جذاب از این شلوارهای پاییزه آشنا شوید.

شلوار پشمی چهارخونه

شلوار پشمی چهارخونه؛ پاییزه و شیک

همانطور که در قسمت بالا گفتیم یکی از محبوب ترین مدل های شلوار پشمی و پاییزه نوع چهارخونه آن است. پارچه های چهارخونه ترندهای هر ساله هستند و معمولا برای شلوار و کت های پاییزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. حال سوالی که در این قست مطرح می شود این است که این چهارخونه های جذاب را چه طوری ست کنیم؟ شاید ست کردن پارچه های پترن دار به نظرتان کار دشواری باشد ولی باید یادآور شویم که شلوارهای پشمی چهارخونه یکی از زیباترین ترکیب ها را با کت های چهارخونه یا ساده و انواع بارونی تک رنگ دارند.

شلوار پشمی چهارخونه

برای ست کردن شلوار پشمی از اکسسوری استفاده کنید

 یکی از آیتم هایی که در استایل خانم ها بسیار مهم است و نقش به سزایی در زیبایی نهایی آنها دارد روسری و یا شال ها هستند. برای مثال شلوار چهارخونه پشمی خود را با یک بارونی و یا کت کرم رنک بپوشید و برای بخشیدن جذابیت بیشتر به این ست زیبا از روسری های پاییزه و یا موهر کرم قهوه ای با طرح باربری استفاده کنید. شاید به نظرتان جالب باشد که این نوع روسری ها در استایل های فصل پاییز غوغا می کنند و همیشه طرفداران زیادی دارند.

شلوار پشمی چهارخونه

کفش و شلوار پشمی؛ کژوال و در عین حال رسمی چرا که نه؟

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم این شلوارهای پاییزه و گرم دارای استایل های رسمی و یا غالبا نیم رسمی هستند ولی جالب است بدانید که شما می توانید هم با استایل کژوال و هم با استایل رسمی و کلاسیک از آنها استفاده کنید. برای داشتم استایل رسمی می توانید از بوت و یا کفش های پاشنه بلند و برای استایل های کژوال بهتر است از کتونی و یا ونس های سفید استفاده کنید البته در استایل دوم حتمادقت کنید که شلوار پشمی انتخابی دارای استایل مام استایل و یا کژوال باشد که با کتونی ترکیب زیباتری داشته باشید. 

شلوار پشمی چهارخونه

شلوار پشمی چهارخونه به چه کسانی می آید؟

شلوار چهارخانه برای افراد لاغر و کشیده گزینه بسیار خوبی است و برای افراد پرتر پیشنها نمی شود. افراد پرتر بهتر است از نوع ساده آن استفاده کنند. همه افراد با هر ویژگی جسمانی باید دقت کنند که در ست کردن شلوار چهارخونه بیشتر از دو رنگ در استایل خود بکار نبرند. شما می توانید از اکسسوری ها نیز برای تکمیل استایلتان کمک بگیرید اما توجه کنید که حتما با رنگ لباستان هماهنگ باشد. 

شلوار پشمی چهارخونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی