|

چطور اوتمیل پخته درست کنم؟

بیخیال نون پنیر و کره مربا واسه صبحانه طرز تهیه اوتمیل پخته رو دریاب؛ خوشمزه ترینه هااا

اگه دوست داری که سر صبحی یه صبحانه حرفه ای و درجه یک بخوری که انرژی کل روزت رو تامین کنه هیچی مثل اوتمیل نمی چسبه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا حالا شده با آدم هایی برخورد کنید که میگن هیچ جوره میل به صبحانه ندارند و هیچی از گلوشون پایین نمی ره یا تا به حال خودتون این حس رو تجربه کردید؟ این دسته از افراد معمولا باید برای صَرف صبحانه سر ذوق بیان حالا یا با تعداد افرادی که سر میز مینشینند و یا با انواع و اقسام خوراکی های خوشمزه ای که حتا نگاه کردن بهشون هم آدم رو وسوسه می کنه و سر ذوق میاره چه برسه به تست کرنشون. شاید با خودتون فکر کنید چطور میشه یه صبحانه جذاب و هیجان انگیز آماده کرد؟! خب باید بهتون بگیم که دستور پخت های متعددی وجود دارند که ممکنه به کارتون بیان مثل پنکیک سنتی یا وافل.

و اما یکی دیگه از صبحانه هایی که می تونید درست کنید و خیلی هم مقوی است و حسابی می تونه انرژی روزتون رو تامین کنه اوتمیل پخته شده است. فقط کافیه یک بار امتحانش کنید تا رسما شیفته اش بشید و دلتون رو ببره. البته می تونید به جای صبحانه این خوراک خوشمزه رو به صورت میان وعده هم میل کنید.

طرز تهیه اوتمیل

مواد لازم برای هشت نفر :

روغن نباتی: 1/2 فنجان

شکر سفید: 3/4 فنجان

تخم مرغ: 2 عدد

شیر: 1 فنجان

نمک: 1/2 قاشق چایخوری

بیکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری

جو دوسر: 3 فنجان

کشمش: 1/2 فنجان

شکر قهوه ای: 2 قاشق غذاخوری

پودر دارچین: 1/2 قاشق چایخوری

طرز تهیه اوتمیل

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، نگران درست کردن این صبحانه نباشید که اصلا کار سختی نیست و می تونید ظرف 45 دقیقه صفر تا صدش رو آماده کنید. در مرحله اول روغن و شکر سفید رو با هم مخلوط کنید و هم بزنید سپس تخم مرغ، شیر، بیکینگ پودر و جو دوسر رو هم به ترتیب به آن ها اضافه کنید و مجددا هم بزنید.

ظرف یا قالب مورد نظرتون رو که قراره داخل فر قرار بگیره کمی چرب کنید و کف اون مقداری شکر قهوه ای و دارچین بپاشید و نهایتا موادتون رو داخل آن بریزید و اجازه دهید که برای یک شب در یخچال بماند.

در مرحله بعد روز آینده فر رو روی دمای 175 درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا گرم شود و زمانی که خوب گرم شد ظرف اوتمیل رو برای حدودا 35 دقیقه داخل فر قرار بدید. اگر علاقه دارید برای سرو می تونید از انواع میوه های فصل، گردو، بادام زمینی و یا عسل، شیره و کره بادام زمینی هم استفاده کنید.

طرز تهیه اوتمیل

صبحانه جذاب و دوست داشتنی شما آماده است امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این صبحانه جذاب لذت ببرید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها