|

تو پاییز چطور خوشتیپ باشیم؟

می دونی این روزا چی خاصِت میکنه؟ یه استایل گرم و خفن با مانتو پانتو صورتی که لِنگش نیست

هیچی مثل یکی دو تا آیتم صورتی نمی تونه تیپ و استایلت رو تو پاییز و زمستون لوکس و منحصر به فرد کنه. اگه می خوای بدونی چرا این مطلب رو بخون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- توی هر فصلی و هر زمانی اگر میخوای بدرخشی و گل سر سبد باشی اونم بدون خرج های سر سام آور و رنگ و وارنگ لباس خریدن باید بلد باشی که چطور با یکی دو تا انتخاب حرفه ای و جذاب خودت رو از بقیه متمایز کنی. توی پاییز و زمستون تیپ و استایل خوب داشتن خیلی راحت و بی دردسره می دونید چرا؟ چون استایل های گرم اصولا ظاهر جذاب تری دارند که حسابی هم به چشم میان امااا یه ویژگی بدی که دارند اینه که معمولا قیمت آیتم های پاییزی و زمستونی زیاده از بوت و نیم بوت گرفته تا یه جفت دستکشی که دست هاتون رو گرم کنه.

اما سوال مهم تر این که چطور می تونیم با این اوضاع احوال اقتصادی همچنان تیپ و استایلی داشته باشیم که شیک باشه و زیبایش حسابی به چشم بیاد و ما رو از دیگران متمایز کنه؟ جواب این سوال میشه انتخاب آیتم هایی با رنگ های خاص و چشمگیر مثل صورتی.

استایل گرم و خفن پاییزی

چرا تو فصل سرما صورتی بپوشیم؟

به گزارش  شایانیوز، صورتی از جمله رنگ های ملیحی است که معمولا افراد تناژ های مختلف اون رو به عنوان رنگ های بهاری و نهایتا تابستونی میشناسند اما دقیقا کنتراست و تضادی که این رنگ جذاب و دوست داشتنی با فصل پاییز و علی الخصوص زمستون داره باعث میشه که شما مثل یک تک گل زیبا وسط خزون و سفیدی برف ها بدرخشید. حتا اگر تناژ های بسیار ملیح و ملایم صورتی رو انتخاب کنید.

تو فصل سرما صورتی پوشیدن چه تاثیری روی ما دارد؟

همون طوری که می دونید رنگ ها بر روی اعصاب و حتا فیزیک ما تاثیر گذار هستند بنابراین رنگ های انتخابی شما غالبا می تونند حال و هوای شما رو تغییر بدند. صورتی از جمله رنگ هایی است که نماد آرامش، عشق و شور و حرارت است، از طرف دیگر خیلی از افراد به خاطر کوتاه بودن روز ها در شش ماه دوم سال دچار کسلی و گاها دپرسی میشند، بنابراین استفاده کردن از چنین رنگ شاد و آرامش بخشی مثل صورتی می تونه تاثیرات مثبتی بر اعصاب شما بشه. البته توصیه ما به شما اینه که این جور وقتا سعی کنید بیشتر از تناژ های تند و درخشان صورتی استفاده کنید.

استایل گرم و خفن پاییزی

آیا رنگ صورتی دخترونه است؟

سنت ها و باور های چندین دهه گذشته بر این مبناست که رنگی مثل صورتی دخترونه است در حالی که رنگی مثل آبی به مردان تعلق داره، اما خوشبختانه سال هاست که این تفکیک جنسیتی و طبقه بندی رنگ ها از بین رفته و دیگه هیچ رنگی مطلقا دخترونه یا پسرونه نیست و شما هر رنگی رو که بتونید باهش استایل خودتون رو بسازید باید در اوت فیت های مختلفتون استفاده کنید. پس فراموش نکنید که دوره باربی بودن گذشته و صورتی ابدا نشانه لوس بودن و زیادی شکننده بودن نیست، باور غلطی که برای دهه های متمادی در اذهان عمومی رخنه کرده بود.

از صورتی چطور در استایلمون استفاده کنیم؟

برای استفاده از این رنگ جذاب دست شما خیلی بازه، شما می تونید تنها یا یکی دو تا آیتم کوچیک و جزئی که رنگ صورتی درخشان و تندشون به چشم بیاد استایل خودتون رو از این رو به اون رو کنید. در ادامه ما چند نمونه از استایل های جذاب گرم و باحال با رنگ صورتی رو با شما به اشتراک می گذاریم که امیدواریم به کارتون بیان و شما بتونید کلی ایده های خوب و درجه یک ازشون بگیرید.

استایل گرم و خفن پاییزیاستایل گرم و خفن پاییزیاستایل گرم و خفن پاییزیاستایل گرم و خفن پاییزی

استایل با رنگ صورتیاستایل با رنگ صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها