|

انواع استایل با شلوار راسته

ترندهای شلوار زنانه؛ میدونی شلوار راسته رو با چه مانتویی بپوشی که متفاوت بدرخشی؟

انواع استایل با شلوار راسته

شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش خانم ها است و تاثیر بسیار زیادی در استایل آنها می‌گذارد ولی باید نسبت به انتخاب مدل شلوار توجه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار یکی از آیتم های اصلی پوشش خانم ها و آقایان در ایران است و تاثیر بسیار زیادی در استایل افراد می‌گذارد ولی همیشه باید نسبت به انتخاب نوع مدل شلوار متناسب با استایل خود توجه داشته باشید. یکی از ویژگی هایی که به انتخاب شما در دنیای متنوع شلوار جین و یا شلوار پارچه ای کمک می کند آگاهی به انواع استایل و دانش ست کردن آنها با هم است. شلوارها دارای انواع مختلفی هستند که ما به دفعات هر مدل را جداگانه برای شما شرح دادیم ولی الان نوبت به یکی از قدیمی ترین همراهان ما رسیده است. شلوار راسته یکی از رایج ترین نوع های شلوار است که بصورت جین، کتان و یا پارچه ای تولید و روانه بازار می شود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار راسته زنانه اولین بار در دهه 1800 میلادی توسط فردی به نام الیزابت اسمیت میلر پوشیده شد. هدف او در آن موقع، تلاش برای کمک به حقوق برابر زنان در کسب حق رای بود. برای آشنایی بیشتر انواع استایل و مدل های این یار قدیمی در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شلوار راسته

شلوار راسته جین؛ کژوال، شیک و همیشگی

اگر قصد دارید شلواری را خریداری کنید که بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید و نگران دمده شدن آن نباشید بهترین گزینه برای شما شلوار راسته با استایل کژوال است زیرا او می تواند همیشه همراه شما باشد و به شما ظاهری مدرن ببخشد. شلوار استایل کژوال باید به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند زیرا معمولا این شلوارها برای استفاده روزمره و طولانی مدت کاربرد دارند. در استایل کژوال شما مجازید هر چیزی را که دوست دارید بپوشید برای مثال شلوار زنانه جین خویش را با یک زوج کتانی سفید و یا حتی رنگی ست کنید و از ترکیب زیبا و راحت آنها لذت ببرید.

شلوار راسته

شلوار راسته پارچه ای؛ مجلسی و زیبا

شلوار پارچه ای راسته بعد از نوع جین بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این نوع شلوار برخلاف نمونه بالا و نوع جین خود که استایلی کژوال و راحت دارد استایلی شیک و رسمی دارد و شما می توانید از آن برای مجالس و مهانی های رسمی استفاده کنید و در نهایت با کفش های پاشنه بلند زیبایی منحصربفردی به خود ببخشید. اگر جزو افرادی هستید که به استایل های مینیمال علاقه دارید این شلوار گزینه بسیار مناسبی برای شما است زیرا سادگی در استایل مینیمال حرف نخست را می زند.

شلوار راسته

شلوار جین راسته برای چه کسانی مناسب است؟

شلوار جین راسته در دسته شلوارهای جین کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ شود. این نوع شلوار تقریبا برای همه افراد مناسب است زیرا برخلاف شلوارهای جذب و اسکینی که فرم بدن را بصورت کامل به نمایش می گذارند این شلوارها دارای استایل راسته بوده و در قسمت پایین دمپا کمی آزاد هستند به همین خاطر بدن شمار متناسب تر نشان خواهند داد. در نتیجه شلوار راسته محدویتی در پوشش ندارد و شما با هر استایل و فرم اندامی می توانید از آن استفاده کنید.

شلوار راسته

با شلوار راسته چه مانتویی بپوشیم؟

شلوار راسته یکی از پر استفاده ترین نوع های شلوار زنانه است در نتیجه یکی از مهم ترین سوالاتی که مطرح می شود این است که چه نوع مانتویی برای استفاده با این شلوار مناسب است. برای شلوار های جین و دارای استایل کژوال راسته مانتوهای شومیزی و قد کوتاه و برای شلوارهای پارچه ای و بلندتر از مانتوهای کتی و یا اور سایز بلند می توانید استفاده کنیدو دقت داشته باشید که این دو مورد هر کدام دارای استایل های کاملا متفاوت هستند در نتیجه در انتخاب کفش و اکسسوری متناسب با نوع پوشش خود اقدام کنید تا ظاهری شیک و زیبا داشته باشید.

شلوار راسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها