|

دانستنی های لنز چشم

لنز دوست داری ولی نمیدونی چه رنگی بهت میاد؟ لنزتو با توجه به رنگ پوستت انتخاب کن

دانستنی های لنز چشم

لنزها در رنگ های مختلف و دارای مجموعه‌ ای از نقاط رنگی ریز، خطوط و اشکال رنگی هستند که به لنز ها کمک می‌ کنند تا طبیعی‌تر به نظر برسند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لنزها باهدف تغییر رنگ چشم شما البته در درجات متفاوت تولید می‌ شوند. لنز رنگی بر روی عنبیه چشم شما قرار می‌گیرد. از آنجایی که این ناحیه از اشکال و خطوط رنگارنگ تشکیل شده‌است، لنزهای رنگی نیز دارای مجموعه‌ ای از نقاط رنگی ریز و خطوط و اشکال رنگی هستند که این طرح ها به لنزها کمک می‌ کند تا در چشم طبیعی‌تر به نظر برسند. انتخاب رنگ لنز همیشه یکی از چالش برانگیزترین مسائل موجود برای خانم ها بوده است و جالب است بدانید که رنگ چشم هم مانند رنگ مو باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد که زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد در غیر این صورت چشمانی مصنوعی و کاملا بی حال خواهید داشت.

بعضی از لنزهای رنگی دور مشکی هستند و باعث بزرگتر به نظر رسیدن چشم می شوند. برخی دیگر ساده هستند و به طور طبیعی رنگ چشم را تغییر می دهند. در ادامه این مقاله با دانستنی های لنز رنگی و اینکه چه نوع لنزی برای پوست و چهره شما مناسب است همراه ما باشید.

چه رنگ لنزی به پوست ما می آید؟

چه رنگ لنزی به پوست ما می آید؟

چه رنگ لنزی برای پوست های روشن مناسب است؟

آیا دوست دارید چهره طبیعی داشته باشید یا ظاهری دراماتیک و جسورانه مناسب با سلیقه شما است. این که کدامیک از این  مورد را می پسندید کاملا بستگی به خود شما دارد ولی به طور معمول اگر می خواهید چهره ای زیبا و با کلاس داشته باشید لنزهایی مانند خاکستری، آبی روشن و فندقی برای شما مناسب هستند ولی اگر که می‌ خواهید در کانون توجه قرار بگیرید و طوری که نتوانند از شما چشم بردارند، لنز فیروزه‌ای، لنز بنفش و لنز آبی را نیز امتحان کنید.

چه رنگ لنزی به پوست ما می آید؟

لنز مناسب برای پوست گندمی های جذاب

افرادی که دارای پوست های گندمی و برنز هستند به خودی خود چهره های جذاب و زیبایی دارند ولی اگر می خواهید گزینه درستی را برای رنگ لنز انتخاب نمایید باید بگوییم رنگ های روشن و در تضاد با رنگ پوست شما بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این رنگ ها باعث می شوند تاجذابیتتان دوبرابر شود. بهترین لنز رنگی که به چشمان شما درخشندگی می‌ دهد، لنزی با آبی یا طوسی روشن است ولی طیف رنگی فندقی، سبز، عسلی، خاکستری و آبی تیره هم برای شما عالی هستند. فراموش نکنید که از رنگ‌های بسیار روشنی مانند فیروزه‌ای و آکوا بلو یا همان آبی آسمانی اجتناب کنید، زیرا با رنگ پوست گندمی هماهنگی ندارند.

چه رنگ لنزی به پوست ما می آید؟

پوست های سبزه و لنزهای رنگی؛ شرقی و دوست داشتنی

یکی از رنگ های پوستی که بسیار زیبا و شرقی است و ما در کشومان بسیار شاهد آن هستیم رنگ پوست سبزه و یا نسبتا تیره است. افرادی که دارای این رنگ پوست هستند بهتر است برای داشتن چهره و چشم‌ هایی طبیعی، از لنز قهوه‌ ای یا فندقی استفاده کنید این رنگ لنزها به چهره شما جذابیت و در عین حال اصالت شرقی می بخشند. فراموش نکنید که اگر نمی‌خواهید غیرطبیعی به نظر برسید به هیچ عنوان از لنز آبی، لنز سبز و لنز فیروزه‌ای استفاده نکنید.

چه رنگ لنزی به پوست ما می آید؟

طرز گذاشتن صحیح لنز رنگی چشم؛ مراقب چشم هایتان باشید!

برای این کار ابتدا دست هایتان را به خوبی بشویید و منتظر بمانید تا رطوبت دستان تان خشک شوند، در مرحله دوم لنزهایتان را با محلول مخصوص شستشو داده و لنزی که با محلول شستشو داده اید را روی انگشت سبابه بگذارید و با دست دیگر پلک بالا و پایین را بکشید. و حال برای انجام مهم ترین قسمت این پروسه مقابل آینه بایستید و لنز را به آرامی روی سیاهی چشم قرار دهید؛ در مرحله آخر برای جای گیری دقیق لنز چندبار پلک بزنید و به بالا و یا پایین نگاه کنید.

چه رنگ لنزی به پوست ما می آید؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها