|

انواع استایل با مانتو جلو بسته

اگه از لایه لایه پوشیدن خسته شدی مانتو جلو بسته رو امتحان کن؛ شیک و امروزی مانتو بخر

انواع استایل با مانتو جلو بسته

بدون شک مانتو اصلی‌ترین پوشش بانوان در ایران محسوب می‌شود. به همین دلیل دقت و وسواس برای انتخاب سبک و مدل این پوشش مهم و زمان‌ بر خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید بدون شک مانتو اصلی‌ترین پوشش بانوان در ایران محسوب می‌ شود. به همین دلیل دقت و وسواس برای انتخاب سبک و مدل این پوشش مهم و زمان‌ بر خواهد بود. در فصل تابستان طراحان مد و فشن تلاش می‌کنند با الهام از گل‌ های بهاری دلچسب و طرح‌ های زیبای تابستانی، مانتو‌ های طرح‌ دار را طراحی کنند و این مسئله سبب جذابیت و استقبال بسیار مانتوهای جلوبسته تابستانه می‌ شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال های اخیر مانتو جلو بسته در طرح ها و مدل های مختلف برای فصل های پاییز و بهار هم طراحی و تولید شده است و این مانتوهای غالبا بلند یکی از ترندهای مانتو در این فصل ها هستند.

برخی از مانتو های جلوبسته به‌ صورت ساده و تک رنگ و برخی هم با طرح‌ های متفاوت و جذاب طراحی می‌ شوند. بطور کلی می توان گفت مانتوهای جلو بسته دنیای تنوع و شادی دارند به همین خاطر معمولا انتخاب و ست کردن آنها برای خانم ها کار بسیار دشواری است. در ادامه این مقاله با چندتا از جذاب ترین استایل های زنانه تابستانی و پاییزه مانتو جلو بسته آشنا خواهید شد.

مانتو جلوبسته

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته پاییزه؛ تو فصل سرما نمیشه پیراهن پوشید!

یکی از مدل های مانتو جلوبسته نوع بلند و پاییزه آن است که امروزه بسیار مورد استقبال بانوان شیک پوش و جوان قرار گرفته است. این نوع مانتوها غالبا دارای قدهای بلند هستند و از پارچه های پشمی یا چهارخونه تهیه می شوند. شما برای داشتن استایلی پاییزه، شیک و راحت فقط کافی است یکی از این مانتوها را به همراه یک جوراب شلواری بافت و یک بوت نسبتا کوتاه بپوشید و از استایل زیبا و دوست داشتنی خود لذت ببرید.

مانتو جلوبسته پاییزه

مانتو جلو بسته کوتاه؛ عروسکی و دلربا

مانتوهای عروسکی یکی از ترندهای زیبا و جذابی است که امروزه بسیار شاهد استفاده آن توسط خانم ها هستیم  و جالب است بانید که یکی از محبوب تری مدل های این مانتو دخترانه نوع جلو بسته و کوتاه آن است که در فصل های گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای داشتن استایلی جذاب با این نوع مانتو عروسکی می توان از یک شلوار مام استایل و یا پارچه ای استفاده کرد و پیشنهاد می شود کفش های رسمی و پاشنه دار به پا کنید تا ظاهری عروسکی داشته باشید. در این نوع سبک از پوشش استفاده از اکسسوری های مناسب و پرزرق و برق می تواند ظاهری شیک و امروزی برای شما به ارمغان بیاورد.

مانتو جلوبسته

مانتو جلو بسته

مانتو جلوبسته سنتی؛ رنگی رنگی و با اصالت

مانتوهای سنتی از دیرباز تا امروز در تمام دوران ها همراه ما بوده اند فقط کمی دچار دگرگونی طراحی شده اند. طراحی این نوع مانتوها از فرهنگ و آیین سنتی ما الهام گرفته شده است و ریشه در تاریخ گذشتگانمان دارد. این نوع مانتوها در مدل های جلو باز و جلو بسته در بازار موجود هستند ولی نوع جلوبسته آنها از محبوبت بیشتری برخوردار است. مانتوهای جلو بسته سنتی معمولا از جنس های نخی و با الیاف طبیعی تولید می شوند و در فصل های تابستان و بهار گزینه های مناسبی برای استفاده روزمره محسوب می شوند.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته بلند و شلوار دمپا؛ راحت و بهاری

این روزها مانتوهای زنانه مجلسی که با پارچه هایی خاص و طرح هایی زیبا دوخته شده اند در بازار بسیار زیاد دیده می شوند و بهتر است این مدل مانتوها را به همراه شلوار پارچه ای با رنگ مناسب بپوشید تا استایل بی نظیری داشته باشید. مانتوهای جلو بسته بلندی که دارای استایل نیمه رسمی هستند گزینه های مناسبی برای پوشیدن به همراه شلوارهای دمپا و بگ پارچه ای هستند. دقت کنید که در این نوع از استایل های زنانه از کفش های پاشنه بلند و یا ورنی استفاده کنید زیرا کفش های اسپرت برای این نوع شلوارها مناسب نیستند.

مانتو جلو بسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها