|

چطور پیتزا تورتیلا درست کنیم؟

طرز تهیه پیتزا تورتیلا؛ تو بیست دقیقه شام یه پیتزا سوپر خفففن درست کن همه کفشون ببره

Easy Tortilla Pizza

اگر دوست داری که خودت تو خونه واسه شام در عرض سه ثانیه پیتزا درست کنی هیچی مثل پیتزا تورتیلا جواب نمیده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معمولا برای خانوم ها و آقایون شاغل که عصر ها دیر از سرکار بر می گردند و خسته و کوفته میرسند خونه خیلی مهمه که یه شام لذیذ و خوشمزه بخورند اما از طرف دیگه همیشه این مشکل هم هست که اگر قرار باشه خودشون این کار رو انجام بدند کمتر پیش میاد که حس و حال چندانی برای درست کردن غذا داشته باشند و برای همین هم خیلی وقت ها ترجیح میدند که به یه شام ساده یا به قولی حاضری قناعت کنند و خیلی وقتی رو برای تهیه یه غذا صرف نکنند. اما سوال مهم این جاست که کی گفته یه غذای خوشمزه و وسوسه کننده همیشه خیلی وقت گیره؟ کی گفته وقتی خسته از راه میرسی نمی تونی برای خودت یه شام جذاب درست کنی؟

در ادامه با ما همراه باشید که ما طرز تهیه یه پیتزا فوق العاده خوشمزه رو برای شما آماده کردیم که صفر تا صدش سر جمع 20 دقیقه زمان میبره، یعنی حتا کمتر از اون که بتونید یه لیوان چای تازه دم بخورید.

پیتزا تورتیلا

مواد لازم برای پیتزا تورتیلا:

نان تورتیلا آماده: 1 عدد

روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری

پودر سیر: 1 عدد

نمک و فلفل سیاه: به میزان دلخواه

سس گوجه فرنگی: 3 قاشق غذاخوری

سینه مرغ پخته شده: 1 عدد که ورقه ورقه شده باشد

فلفل دلمه ای سبز: 1 نصفه

پیازچه: 2 عدد که ریز خرد شده باشد

پنیر موزارلا: 1/3 فنجان که رنده شده باشد

پونه کوهی خشک شده: 1 پیمانه

پیتزا تورتیلا

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، برای آماده کردن این پیتزا خوشمزه مثل اکثر غذاهای دیگه ابتدا فر رو روی دمای 200 درجه سانتی گراد تنظیم میکنیم تا داغ بشه. پس از اون در مرحله اول یک ورقه تورتیلا رو داخل ظرف مورد نظر که قراره بره داخل فر قرار میدیم و روی اون رو با روغن زیتون چرب می کنیم و بعد روی اون پودر سیر و مقداری نمک و فلفل میریزیم.

در این مرحله نون رو برای حدوداً 3 الی 5 داخل فر که تا الان قطعا گرم شده قرار میدیم تا طلایی رنگ بشه. وقتی که نون رو از فر خارج کردیم کمی سس گوجه فرنگی روی اون میریزیم و در تمام سطح نون پخش می کنیم سپس سینه مرغ، فلفل دلمه ای سبز و پیازچه ها رو که خرد کردیم روی سس گوجه فرنگی میریزیم و نهایتا هم به عنوان لایه آخر پنیر موزارلا رو به باقی مواد اضافه می کنیم.

در این مرحله مجددا پیتزا رو داخل فر که همچنان گرم است برای تقریبا 5 دقیقه قرار میدیم، به حدی که پنیر ها آب بشند. وقتی که پیتزا رو از فر خارج کردیم به عنوان قدم آخر پونه های کوهی رو روی سطح پیتزا میریزیم و بعد برش میدیم.

پیتزا تورتیلا

امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این پیتزا لذیذ لذت ببرید و نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها