|

آشنایی با استایل های الناز شاکر دوست

استایل های جنجالی الناز شاکردوست؛ ست کردن لباسارو باید از تی تی خانوم یاد گرفت!

آشنایی با استایل های الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست بازیگری است که در طول سال‌های فعالیتش مدام بهتر و بهتر شده است و به نوعی می توان گفت روند رشد او در سینما چشمگیر بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست متولد سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران است؛ او در دوران دبستان عاشق بازیگری شد و تحصیلات او در زمینه تئاتر از دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. این بازیگر جوان و زیبا آثار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است که به عنوان مثال می توان به آخرین و زیبا ترین فیلم آن به نان تی تی اشاره کرد. ولی نکته جالب درباره محبوبیت این بازیگر این است که نیمی از این محبوبیت به خاطر استعداد بالای این خانم در بازیگری نیست بلکه به خاطر چهره و استایل های جنجالی ای است که تا به امروز از آن دیده شده است. الناز شاکر دوست را می توان یکی از طرفداران سبک آوانگارد و یا کلاسیک نام برد زیرا ردپای این دو در تمام استایل های این بازیگر جوان به راحتی قابل مشاهده است.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های این بازیگر جوان و به نام آشنا شوید.

الناز شاکر دوست

الناز شاکر دوست

استایل الناز شاکردوست در اکران فیلم تی تی

تصاویری از الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم تی تی منتشر شد که استایل خاص و متفاوت خانم بازیگر را نشان می داد و آیتمی که در استایل او به شدت جلب توجه می کرد، کیف منحصر بفرد او بود. الناز شاکر دوست در این مراسم یک کت و شلوار اورسایز کرم به تن داشت و برای دیگر آیتم ها از رنگ جذاب مشکی استفاده کرده بود. این خانم بازیگر به استفاده از اکسسوری های خاص و متفاوت نیز معروف است و همانطور که در اول متن گفته شد در این استایل الناز هم مانند همیشه یک کیف خاص و متفاوت مشاهده می شود که باعث جذابیت دوچندان استایل آن شده است. یکی دیگر از استایل های الناز در مراسم این فیلم یک کت و شلوار ست آبی روشن است که خیلی هم به تن این بازیگر جوان و زیبا خوش نشسته است.

الناز شاکر دوست

الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست با استایل صورتی در اکران فیلم وقتی که ماه کامل شد

الناز شاکر دوست یکی از جنجالی ترین و خاص ترین استایل های خود را در مراسم اکران فیلم وقتی که ماه کامل شد به نمایش گذاشت. حتما همه شما این بازیگر خانم را با استایل های جسورانه ای که از آن در رسانه های مختلف دیده بودیم به یاد داشتیم ولی جالب است بدانید این استایل زیبا و صورتی آن نظر تمام طرفدارن و منتقدان را به خود جلب کرد در حدی که استایل های قبلی آن به دست فراموشی سپرده شد.

الناز شاکر دوست

الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر؛ شیک و رسمی

این بازیگر جوان که به استایل های متفاوت و آوانگارد در تمام مراسم ها و اماکن دیده شده بود برای اولین بار در مراسم جشنواره فیلم فجر با ظاهری کلایک و شیک حاضر شد. این بازیگر جوان در این مراسم یک مانتوی کتی نسبتا بلند دارای طرح های جناغی و رنگی به تن داشت و مثل همیشه برای جذابیت بخشیدن به استایل خود از اکسسوری های طلایی و شال مشکی استفاده کرده بود. الناز شاکر دوست در این مراسم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد و با استایل ذکر شده به سخنرانی پرداخت.

الناز شاکر دوست

الناز شاکر دوست

بازهم الناز صورتی پوش؛ اکران فیلم خفگی

الناز شاکر دوست مثل همیشه با لباسی صورتی در مراسم اکران فیلم خفگی حاضر شد و اگر از حق نخواهیم بگذریم مثل همیشه می درخشید. این بازیگر زن بسیار هوشمندانه ترکیب رنگ آبی و صورتی برای پوشش خود انتخاب کرده بود و نکته جالب این است که از یک عینک صورتی به عنوان اکسسوری استفاده کرد و بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت. الناز شاکر دوست در این مراسم یک شومیز و شلوار جین راسته و آزاد به تن داشت و به عنوان رویه یک مانتو صورتی پوشیده بود که ترکیب این دو در کنار شال صورتی بسیار چشم نواز و زیبا بود.

الناز شاکر دوست

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها