|

خودت رو بشناس!

تست هوش تصویری؛ فکر کردی خیلی نابغه ای؟ پس زرنگیت رو ثابت کن و پرنسسُ نجانت بده

اگر می خوای ثابت کنی تو حل مسئله خیلی خوبی و کلا شخصیت ریز بینی داری پس این سوال رو جواب بده که قراره به چالش کشیده بشی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تا حالا شده دلتون بخواد کمی خودتون رو به چالش بکشید و یکم دقت و البته هوشتون رو ارزیابی کنید؟ یکی از ساده ترین و بامزه ترین کارهایی که می تونید انجام بدید اینه که برید سراغ تست های هوش تصویری. بخش بزرگی از تست های تصویری ای که به هوش بر می گردند دقت شما رو به چالش می کشند تا قابلیت حل مسئله تان را از طرفی دیگر مگر ممکن است بتوان مسئله ای را حل کرد و برای سوالی پاسخ پیدا کرد آن هم بدون این که به ساده ترین جزئیات دقیق شد و به ریز ترین نکات توجه کرد؟!

برای اینکه ببینید چقدر زیرک و دقیق هستید بهترین کار ممکن این است که خودتان را به چالش بکشید، از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم که تست هوش تصویری ما رو جواب بدید و خودتون رو محک بزنید.

سوال:

پرنسس زیبای داستان در قصری زندانی شده است اما سخت در تلاش است تا خودش رو از این قصر نجات بده و بالاخره متوجه میشه که راه خروج از این قصر تو در تو، در چهار است اما مسئله این جاست که او فقط سه در را در اتاق می بیند. حالا شما بگویید که این بانوی جوان و جسور چطور می تواند در چهار را پیدا کند؟

تست+هوش+تصویری

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

به گزارش شایانیوز، پاسخ دادن به این سوال نیازمنده اینه که شما دقت و توجه کافی نشون بدید و هر جزئیاتی رو از نظر بگذرونید. اگر که خوب نگاه کنید مطمئنا متوجه میشید که علامت هایی که بر روی در ها نصب شده اند در واقع اعداد هستند و بر روی دری که در سمت چپ قرار داره شما دو عدد چهار لاتین رو میبیند که به هم چسبیده اند و در چهار در حقیقت همان دری است که عدد چهار بر روی اون حک شده.

پاسخ تست+هوش+تصویری

آیا شما کاربران شایانیوز موفق شدید تا پاسخ صحیح به این سوال بدید؟ پیدا کردن گربه در تصویر چقدر زمان برد؟ پاسخ خودتون رو به همراه نظرات و پیشنهاداتتون با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها