|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ گراز غول پیکر در مبارزه ناجوانمردانه با چهار کفتار و یک پلنگ

Drama as Buffaloes Trample Old Lion

حیوانات درنده باشند یا نباشند باید تا سر حد جان مبارزه کنند یکی برای زندگی دیگری برای شکار کردن درست مانند گرازی که برای حفظ جانش تلاش میکند

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- وقتی که به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات کشمکش دار و پر تلاطمی که حیوانات برای بقای خود با آن ها درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه است و یکی به دنبال حفظ جان خود درنده و غیر درنده هم ندارد در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود. افرادی که به وقایع حیات وحش علاقه دارند همیشه چشم باز هستند تا مبادا یکی از این صحنه های خارق العاده را از دست بدهند صحنه هایی که اگرچه مادام در طبیعت تکرار می شوند اما شما ممکن است فقط برای یک بار شاهد آن ها باشید.

آقای کریستوفر توسی یکی از آن افراد خوش شانسی است که موفق شده است در پارک ملی کروگر شاهد یک نبرد جانانه و البته می توان گفت ناعادلانه باشد، نبردی که میان یک گراز از خانواده زگیل داران ( Warthog )، یک پلنگ و در آخر هم چهار کفتار بود.

این طور که آقای توسی تعریف می کند: در حالی که با ماشین در پارک ملی این طرف و آن طرف می رفتم تمام حواسم جمع محیط اطرافم بود تا مبادا صحنه ای دراماتیک را از دست بدهم که ناگهان پلنگی را دیدم که در کمین یک گراز نشسته بود و تمام عظلاتش را منقبض کرده بود، به گونه ای که مشخص بود تصمیم دارد خیلی زود به او حمله کند.

وقایع حیات وحش

همان طور که انتظار می رفت پلنگ با گراز وارد نبردی تن به تن شد و گراز نیز برای حفظ جان خود سخت تلاش می کرد آن ها با هم سر شاخ بودند تا این که سر و کله یک کفتار پیدا شد و حالا بیشتر از نبرد تن به تن صحنه ای شبیه به مسابقه طناب کشی پیش رویم بود. پلنگ گردن گراز بی چاره را گرفته بود و کفتار دم آن ار هیچ یک هم کوتاه نمی آمدند و گراز نیز سخت تقلا می کرد، البته که صدای ناله اش هم شنیده می شد.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

وقایع حیات وحش

اوضاع فاجعه ای بود اما همه چیز برای گراز بد تر شد زمانی که سر و کله 3 کفتار دیگر نیز پیدا شد و حالا او مجبور بود با 4 کفتار و 1 پلنگ مبارزه کند. این طور که به نظر میرسد زندگی گراز روبه پایان است اما ناگهان به طرز معجزه‌آسایی او در همین کش مکش ها به پناهگاه خود می رسد و می تواند طی یک حرکت از دست کفتار ها و پلنگ قدرتمند فرار کند و جان سالم به در ببرد. بله علی رغم تمامی زخم ها و آسیب ها گراز می تواند یک بار دیگر طلوع خورشید را ببیند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی زشته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها