|

رژلب صورتی

میدونی چه رنگ رژلبی بهت میاد؟ رژلب صورتی قشنگه به شرطی که بلد باشی چطوری بزنیش!

رژلب صورتی

رنگ های مختلفی از رژلب در بازار وجود دارد اما می دانید کدام به پوست صورت شما می آید؟ یا می دانید هنگام انتخاب آن چه عواملی را در نظر بگیرید؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- رژلب یکی از اصلی ترین بخش های میکاپ خانم ها محسوب می شود؛ شما حالت را تصور کنید که آرایش کرده اید ولی رژلب نزده اید چه حسی به چهره خود در آینه دارید؟ بله درست است چهره شما خام و بی روح به نظر می رسد در حالیکه با زدن رژلب زندگی و شادابی در چهره شما به جریان می افتد. سوالی که در بیشتر مواقع هنگام انتخاب رنگ رژلب صورتی برای خانم ها پیش می آید این است که آیا این رنگ به چهره من می آید؟ برای جواب درست به این سوال ابتدا باید ببینید که با چه عواملی می توان تشخیص داد که رنگ انتخابی به صورت شما می آید یا خیر. یکی از این عوامل مهم و تاثیرگذار رنگ و تناژ پوستی شما است که حتما باید موقع خرید رژلب به آن دقت کنید.

رزلب صورتی دارای طیف ها و دنیای پیچیده و متنوعی است ولی باید بدانید که هیچ قانون کلی برای استفاده از آن وجود ندارد. در ادامه این مقاله می خواهیم ببینیم که رژ لب صورتی به چه کسانی می آید و با چه نوع میکاپی می توان از آن استفاده کرد.

رژلب صورتی

رژلب صورتی

چگونگی تشخیص تناژ پوستی؛ با توجه به رنگ پوستت رژ بزن

واقعیت این است که هر آرایشی به همه افراد نمی‌ آید و هر کس باید ویژگی‌ های چهره خود را بشناسد و مطابق آن آرایش انجام دهد. اگر شما بتوانید تناژ و رنگ زمینه پوست خود را بشناسید خیلی راحت می‌توانید لباس، ‌آرایش و اکسسوری متناسب با پوستتان را انتخاب کرده و در مراسمات و مهمانی‌ ها بدرخشید. برای این کار به دست های خود دقت کنید اگر رگ‌‌ های روی مچ دستتان آبی و بنفش بودند، تناژ پوست شما سرد و اگر رگ‌‌های روی مچ دستتان سبز بودند، تناژ رنگ پوست شما گرم می‌ باشد. البته یک گروه پوستی دیگر هم وجود دارد که معمولا اگر رگ‌‌های مچ دستتان رنگی بین آبی، سبز و بنفش بود، تناژ پوست شما طبیعی یا خنثی است.

رژلب صورتی

رژلب صورتی

چه رنگ رژلب صورتی ای بزنیم؟ صورتی عروسکی و زیبا داشته باشید

صورتی رنگی است که دارای طیف های مختلفی بوده از صورتی لایت و خیلی روشن گرفته تا سرخابی که نسبتا تیره است مگی جزو رنگ صورتی به حساب می آیند پس حتما قبل انتخاب رژلب صورتی ببینید چه رنگ رژلب صورتی مناسب شما است. برای مثال رنگ سرخابی برای افرادی که پوست سبزه و گندمی دارند، کاملا مناسب است ولی دقت داشته باشید که صورتی روشن، باعث خواهد شد تا پوست فرد گرفته و تیره تر به نظر برسد. این در حالی است که سرخابی درخشش خاصی به پوست و زیبایی شخص می دهد. در نتیجه افرادی که پوست های متوسط و یا روشن دارند باید از صورتی های روشن تر و یا نود استفاده کنند. 

رژلب صورتی

رژلب صورتی

چه جوری حرفه ای رژلب بزنیم؟

برای رژ لب زدن به روش حرفه ای باید به نکاتی مانند زیرسازی، لایه برداری، چرب کردن لب ها و ... دقت کنید. رژ لب زدن صحیح و حرفه ای زیبایی لب ها را دو برابر و آرایش تان را جذاب تر می کند. از بالم و پرایمر برای زیرسازی و رطوبت بخشیدن به لب ها استفاده کنید تا بعد از زدن رژلب لب هایتان پوست پوست و نامرتب نشود. در مرحله بعد از زیرسازی از کرم پودر برای دوام رژلب روی لب هایتان استفاده کنید و بعد اقدام به کشیدن خط لب و پر کردن داخل آن کنید.

رژلب صورتی

رژلب صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها