|

انیمه خوب چی ببینیم؟

بیا انیمه شهر اشباح رو ببین که از صد تا فیلم خَفن تره؛ آماده شو که قراره بترررکونه

اگه دلت یه تجربه خوب و سرگرم کننده می خواد خانوادگی شهر اشباح رو ببینید که یکی از بهترین انیمه های تاریخ است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شکی نیست که دنیای انیمیشن ها به قدری رنگارنگ و زیباست که همه ما دوست داریم اگر نه همیشه دست کم هر از چند گاهی خودمون رو به یه انیمیشن خوب مهمون کنیم، واقعیت اینه که اون دسته از افرادی که خودشون رو از دیدین انیمیشن محروم می کنند در واقع تجربه یک لذت جذاب رو از دست می دند. بله انیمیشن ها فوق العاده زیبا هستند اما آیا تا به حال نام انیمه به گوشتون خورده؟ تا به حال انیمه تماشا کردید؟ من میگم بله شما قطعا تا به حال انیمه تماشا کرده اید اما شاید با سبک و سیاق آن آشنا نبوده اید.

فارق از این که آیا شما تا کنون تجربه تماشای چنین اثری را داشته اید یا نه باید به شما بگوییم که انیمه ها نیز بی نهایت زیبا و دوست داشتنی هستند و داستان های آن ها غالبا به قدری قوی و مغز دار است که می تواند با یک فیلم سینمایی درجه یک به رقابت بپردازد. اگر کنجکاو هستید که یکی از بهترین آثار این سبک را تماشا کنید باید به شما بگوییم که شهر اشباح را نباید از دست بدهید.

انیمه شهر اشباح

خلاصه خیلی کوتاه از انیمه شهر اشباح

چیهیرو دختر ده ساله ایست که به همراه پدر و مادرش به شهری دیگر اسباب کشی می کنند اما در راه بر حسب یک اتفاق وارد شهر دیگری می شوند که در حقیقت شهر اشباح نام دارد از طرفی دیگر در این شهر رستوران هایی نیز وجود دارد که مانند یک تله انسان ها را به سمت خود می کشد و آن ها را تبدیل به حیوانات می کند؛ همین اتفاق برای پدر و مادر چیهیرو نیز می افتد اما قهرمان ده ساله شهر اشباح تسلیم نمی شود و سعی می کند تا خانواده اش را نجات دهد. این دختر کوچک در طی زمانی که در این شهر ساکن هستند با چالش ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند،  اما نهایتا اوست که قهرمان داستان میشود.

انیمه شهر اشباح

چرا باید انیمه شهر اشباح را ببینیم؟

اول از همه باید این را بدانید که شهر اشباح یک شاهکار است، از آن دست شاهکار هایی که قرار نیست هر روز با آن ها رو به رو شوید؛ از طرف دیگر شهر اشباح این توانایی را دارد که از مخاطب 5 ساله گرفته تا 35 ساله را مجذوب خود کند. واقعیت این است که بسیاری از انیمه ها صرفا مخاطب بزرگسال دارند اما شهر اشباح نه. این انیمه زیبا و جذاب بر خلاف دنیای رنگارنگ انیمیشن ها کودکان را از همان ثانیه های ابتدایی با معضلات و چالش هایی آشنا می کند که هر چقدر هم انکار کنیم ممکن است رخ دهند مانند از دست دادن پدر و مادر.

انیمه شهر اشباح

به گزارش شایانیوز، شهر اشباح چه از لحاظ کیفیت و جذابیت های بصری، چه از لحاظ صدا برداری، همچنین از لحاظ محتوا که قبلا تر هم اشاره کردیم بسیار قوی و فوق العاده است. این انیمه زیبا یک حماسه دردناک اما در عین حال زیبا و شیرین از بالغ شدن و سازگاری کردن با تغییرات به ما نشان می دهد، برای همین هم نباید آن را دست کم بگیرید.

بازخورد های انیمه شهر اشباح

با توجه به تعریف هایی که در بالا خواندید مطمئنا خودتان هم حدس زده اید که این انیمه دوست داشتنی تا چه اندازه مورد تحسین و تشویق مخاطبین همچنین منتقدین واقع شده است. شهر اشباح به عنوان یکی از برترین و زیبا ترین انیمه های تاریخ و یکی از بهترین انیمیشن های تمام دوران ها معرفی می شود. اگر چه که نباید انیمه ها را با انیمیشن ها در یک دسته قرار دهیم اما باید بدانید که شهر اشباح تنها انیمه ای ست که موفق به کسب جایزه اسکار شده است. جالبه بدونید که بسیاری از منتقدین انیمه شهر اشباح رو از لحاظ فانتزی های فیلم سازی با سینمایی شاهکار جادوگر شهر از ساخته سال 1939 مقایسه می کنند.

انیمه شهر اشباح

امتیازات انیمه شهر اشباح

امتیاز IMDb : 8.6 / 10

امتیاز Rotten Tomato : 97 / 100

امتیاز Filimo: 96  / 100

آیا شما کاربران شایانیوز تا به حال انیمه شهر اشباح را تماشا کرده اید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها