|

چطور بیف استراگانوف درست کنم؟

طرز تهیه یه بیف استراگانوف ویژه اونم تو بیست دقیقه؛ اصلا شام خارجکی طووورش خوبه

Simple Beef Stroganoff

اگه شما هم مثل خیلی دیگه از افراد تو درست کردن شام مشکل داری و همیشه وقت کم میاری بیا تا بگم چطور سه سوته یه بیف استراگانوف خفن بپزی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- بیف استراگانوف یه غذای محبوب و دوست داشتنی روسی است که برای ما ایرانی ها جزو غذاهای لوکس و با کلاس به حساب میاد البته که عمده محبوبیت این غذا در بین ایرانی ها به خاطر این که بیس اصلیش گوشت است و ما ایرانی ها غالبا طرفدار پر و پا قرص غذاهای گوشتی هستیم. نکته ای که ممکنه در رابطه با بیف استراگانوف ندونید اینه که این غذای روسی به شیوه های مختلفی سرو میشه که سرو با سیب زمینی سرخ کرده یکی از اون هاست اما روش های دیگه ای هم داره که خیلی سریع تر و بی دردسر تر درست میشه و شما می تونید تو سه سوت برای خودتون یه وعده لذیذ و جذاب درست کنید. حالا اگر دلتون می خواد بدونید چطوری در ادامه با ما همراه باشید که طرز تهیه اش رو با شما به اشتراک گذاشتیم.

طرز تهیه بیف استراگانوف

مواد لازم برای بیف استراگانوف فوری:

نودل: 1 بسته

گوشت چرخ کرده: نیم کیلو ( اگر دوست دارید برای ظاهر زیباتر غذاتون میتونید از گوشت برش خورده هم استفاده کنید، اما گوشت چرخ کرده سریع تر و راحت تر آماده میشه. )

سس قارچ غلیظ شده: 300 گرم

پودر سیر: 1 قاشق غذا خوری

خامه ترش: 1/2 فنجان

نمک و فلفل: به میزان دلخواه

طرز تهیه بیف استراگانوف

آماده سازی:

به گزارش شایانیوز، در مرحله اول گوشت چرخ کرده رو برای حدودا 5  الی 10 دقیقه داخل یک تابه مناسب تفت میدیم تا رنگش عوض بشه. هم زمان داخل یک قابلمه بزرگ آب میریزیم و با کمی نمک روی حرارت میگذاریم تا جوش بیاد. وقتی که آب جوش اومد نودل رو اضافه می کنیم تا برای نزدیک به 7 الی 9 دقیقه بمونه. بعد از این زمان نودل ها رو آبکش میکنیم و فعلا کنار میگذاریم.

اگر گوشت های شما خیلی چرب و چیلی هستند بهتره که اول چربی گوشت ها رو با آبکش کردن اون ها بگیرید و بعد پودر سیر و سس قارچ رو به گوشت اضافه کنید و اجازه بدید که برای حدودا 10 دقیقه روی حرارت بمونه. بهتره که در این دوره هر از گاهی مواد رو هم بزنید تا خوب با هم ترکیب بشند و گوشت ها مزه دار شوند.

بعد از این که گوشت ها رو از روی حرارت برداشتید نودل های آبکشی شده رو به اون ها اضافه کنید و نهایتا خامه، نمک و فلفل رو به اون ها اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند.

طرز تهیه بیف استراگانوف

همون طور که گفتیم در عرض 20 دقیقه شما می تونید این شام خوشمزه رو برای 4 نفر آماده کنیدو امیدواریم که شما کاربران شایانیوز از طعم و مزه این غذای لذیذ لذت ببرید و نظرات و پیشنهاداتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها