|

استایل های مختلف با شلوار سفید

با شلوارهای جین تکراری خداحافظی کن؛ با شلوار سفید استایلی خاص داشته باش!

شلوار سفید

شلوار سفید یکی از لباس های پرکاربرد در فصل تابستان است؛ اما با توجه به جذابیت این شلوار نمی توان در فصل های سرد سال نیز از آن چشم پوشی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شلوار یکی از آیتم های اصلی استایل ما در تمام فصل و موقعیت ها است و جالب است که همه ما با شنیدن این کلمه اول از همه به فکر شلوار های جین می افتیم در صورتی که شلوارهای دیگری غیر از جین هستند که شما می توانید با آن ها استایل های خاص و متفاوت داشته باشید. یکی از این شلوارها شلوار سفید است که امروزه بسیار پر طرفدار بوده و شدیدا مورد استقبال طراحان دنیای مد قرار گرفته است. نحوه ست کردن شلوار سفید یکی از موضوعات پر چالش امروز ما است. شلوار سفید یکی از لباس های پرکاربرد در فصل تابستان بوده؛ اما با توجه به جذابیت این مدل لباس نمی توان در فصل های سرد سال نیز از آن چشم پوشی کرد. پس وقتشه که از پوشیدن های تکراری دست بردارید و با این شلوار زیبا استایل های پاییزه زیبا برای خود درست کنید.

برای داشتن استایلی زیبا و بی نظیر با شلوار سفید فقط کافی است بدانید که کجا و در کنار چه آیتم هایی از آن استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب و بسیار دوست داشتنی شلوار سفید بیشتر آشنا شوید.

شلوار سفید

شلوار سفید

استایل کژوال و شلوار سفید؛ راحت و زیبا لباس بپوشید

تصور همه ما این است که شلوار سفید فقط برای استایل های رسمی و برای حضور در مهمانی ها مناسب است در حالیکه این تصور کاملا غلط است شما می توانید از شلوار سفید در استایل های کژوال و روزمره نیز استفاده کنید. برای داشتن استایلی کژوال و راحت و لی در عین حال شیک و دخترانه می توانید از مانتوهای کوتاه و یا شومیزی به همراه این شلوار زیبا استفاده کنید و برای تکمیل این استایل جذاب یک شال طرح دار و دارای رنگ های شارپ و خالص به سر کنید تا رنگ و روح تازه ای به استایل خود بخشیده باشید.

شلوار سفید

شلوار سفید

استایل رسمی و شلوار سفید؛ لوکس و جذاب مهمانی بروید!

بله درست حدس زدید یکی از بهترین گزینه ها برای رفتن به مهمانی و برای یک مانتو کتی کوتاه یک شلوار سفید بلند و آزاد است که روی کفش های پاشنه بلندتان بی افتد و نگاه همگان را خیره کند. برای این شلوار از مانتوهای کتی بلند و یا حتی غیر کتی هم می توانید استفاده کنید فقط دقت کنید که حتما مانتو انتخابی با سبک استایل و پوشش شما هم خوانی داشته باشد و از همه مهم تر به شلوار که به تن دارید بیاید. در این حالت پیشنهاد ما به شما این است که از مانتوهای کتی رنگی و اکسسوری های رنگی و پر زرق و برق استفاده کنید تا استایل خود را از سادگی در آورید و حس و حال لوکس به آن ببخشید.

شلوار سفید

شلوار سفید

استایل سیاه و سفید دوست داشتنی

یکی از جذاب ترین ترکیب های رنگی در تمام دنیا ترکیب رنگ سیاه و سفید است که برای تمام موارد مورد استفاده قرار می گیرد از استایل و انتخاب لباس گرفته تا دکوراسیون منزل و محل کار. در نتیجه یکی از آیتم های مکمل و مناسب برای شلوار سفید در استایل شما استفاد از مانتو و اکسسوری های مشکی است. دقت کنید که این ترکیب رنگ به استایل شما بطور ناخودآگاه سبک رسمی و حالتی مجلسی می بخشد پس از پوشیدن این سبک برای روزمره خودداری کنید زیرا ترکیب های رنگی برای روزمره مناسب تر هستند.

شلوار سفید

شلوار سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها