|

انواع استایل با شلوار مشکی

جذاب ترین استایل های زمستونی با شلوار مشکی؛ رازهای شیک پوشی رو یاد بگیر!

شلوار مشکی زنانه

شلوار های مشکی یکی از همه کاره های مشهور در همه کمد های لباس می باشند که به هزاران نحو مختلف و در تمام فصل های سال می توان آنها را پوشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شلوار هم مانند مانتو و دیگر آیتم های بالاپوش جزو آیتم های اصلی در استایل ما به حساب می آید. در نتیجه انتخاب و ست کردن این آیتم هم به اندازه آیتم های اصلی دیگر نیز مهم و قابل توجه است. شلوارها دنیای متنوع و زیبایی دارند ولی ما امروز می خواهیم درباره یکی از محبوب ترین آنها صحبت کنیم زیرا این شلوار در روزهای رد زمستانی جایگاه ویژه ای دارد. شلوار های مشکی یکی از همه کاره های مشهور در همه کمد های لباس می باشند که به هزاران نحو مختلف و در تمام فصل های سال می توان آنها را پوشید. شلوار مشکی در تمام استایل و سبک های لباس پوشیدن قابل استفاده است و برای شما استایلی زیبا و شیک را به ارمغان می آورد.

یکی از دغدغه های خانم ها برای فصل زمستان به دلیل پوشیدن بوت و یا چکمه های این فصل انتخاب شلوار مناسب است. ولی نگران نباشید، برای داشتن استایلی زیبا و شیک در روزهای برفی سال فقط کافی است اصول ست کردن و نوع های زمستانی و محبوب شلوار مشکی را بشناسید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با استایل های مختلف و جذاب این شلوار بیشتر آشنا شوید.

شلوار مشکی زنانه

شلوار مشکی زنانه

لگ چرمی؛ زمستونو شیک و جذاب بگذرون

یکی ار محبوب ترین مدل های شلوار های مشکی که چند سالی است بصورت ترند زمستانی مدام تکرار می شوند و هر سال هم نیز مورد استقبال قرار می گیرند، شلوار های جذب چرمی هستند. این لگ های چرمی معمولا دارای رنگ مشکی هستند و به دلیل ظاهر لوکس و شیکی که دارند برای استایل های رسمی و زمستانی بسیار گزینه مناسبی محسوب می شوند. برای داشتن استایلی بی نظیر با این شلوارهای زیبا فقط کافی است از یک بارونی با قد متوسط و بوت های چرمی نسبتا بلند استفاده کنید، البته از اکسسوری های چرمی نیز غفلت نکنید.

لگ چرمی مشکی

لگ چرمی مشکی

شلوار جین مشکی؛ کژوال و دوست داشتنی

شلواره های جین هم که نیازی به معرفی ندارند این شلوارها همانطور که می دانید از دیرباز تا امروز همراه و یاور همیشگی ما در تمام استایل ها و سبک های لباس پوشیدن بوده اند. شلوار جین های مشکی و دارای استایل اسکینی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده با پالتوهای کوتاه و بوت های بلند هستند، شما می توانید با این شلوار های جذب و زیبا استایلی بی نظیر و یا حتی رسمی و لوکس داشته باشید. استایل های زمستانی به دلیل استفاده از اکسسوری های مکمل دارای باید و نبایدهای زیادی هستند، در نتیجه به کفش زمستانی انتخابی برای اینگونه شلوارها دقت زیادی کنید.

شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی

شلوار مشکی بگ؛ رسمی و شیک مهمانی بروید

جالب است که بدانید این شلوار دلبر همانطور که در استایل های پاییزه و زمستانی غوغا می کند در استایل های تابستانی و بهاره نیز بسیار خوش درخشیده و جایگاه ویژه ای دارد. یکی از محبوب ترین نوع های این شلوار زنانه نوع بگ و پارچه ای آن است که معمولا برای استایل های رسمی و مجلسی به همراه مانتوهای کتی بکاربرده می شود و ظاهر بسیار زیبایی دارد. برای زیبایی بیشتر این شلوارها پیشنهاد می کنیم از کفش های نوک تیز و پاشنه بلند استفاده کنید، زیرا این کفش ها باعث جذابیت بیشتر ظاهر شما خواهند شد و شما را قد بلندتر نشان می دهند.

شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی

استایل اسپرت زمستانی با شلوار مشکی!

بله تعجب نکنید همانطور که گفتیم شلوار مشکی در تمام استایل ها و سبک ها جایگاه دارد و استفاده می شود، در نتیجه همانطور که در استایل تابستانی مجلسی باعث درخشش شما خواهد شد در استایل اسپرت زمستانی هم نیز می تواند همین نقش را ایفا کند. برای داشتن استایلی راحت و اسپرت می توانید از ست های هودی و جاگر مشکی و یا شلوارهای بگ راحتی استفاده کنید و از استایل شیک و همزمان راحت خود در روزهای برفی لذت ببرید.

شلوار بگ مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها