|

اکسسوری های قرمز پرشین

زمستان و بهاری متفاوت با قرمز پرشین؛ با اکسسوری های رنگ سال آشنا شو

اکسسوری ویوا مگنتا

اکسسوری به لوازم جانبی ای گفته می شود که شاید به تنهایی کافی یا قابل استفاده نباشند اما حضورشان در استایل شما یا در دکور منزل غوغا می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اکسسوری به لوازم جانبی ای گفته می شود که شاید به تنهایی کافی یا قابل استفاده نباشند اما حضورشان در استایل یا در دکور منزل غوغا می‌ کند. جالب است که بدانید این آیتم های مکمل در استایل شما دقیقا به اندازه آیتم های اصلی تاثیرگذار هستند و ظاهر ساده و بی روح شما را تبدیل به استایلی شیک و لوکس می کنند. پس استفاده از اکسسوری مناسب با سبک استایل خود را هرگز فراموش نکنید. همانطور که در مقاله های قبلی در زمینه مد و فشن برایتان توضیح دادیم رنگ سال 2023 که از سمت شرکت پنتون معرفی شده است، رنگی با درصد خلوص بالا است که از ترکیب قرمز و سرخابی ساخته شده است که این رنگ برای ما یادآور زیبایی شن های خلیج فارس می باشد. نام این رنگ زیبا و ترند قرمز پرشین می باشد که البته از سمت خود مجموعه پنتون ویوا مگنتا نام گذاری شده است.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل های جذابی که می توان از اکسسسوری های رنگ سال در آنها بکار برد بیشتر آشنا شوید.

استایل قرمز پرشین

استایل قرمز پرشین

زیورآلات قرمز پرشین؛ استایلی جذاب و لوکس داشته باشید

زیورآلات یکی از محبوب ترین اکسسوری های مورد استفاده خانم ها است و جالب است بدانید این اکسسوری قدمتی طولانی مدت دارد و در از دوران های قدیم همراه خانم ها بوده است. اگر قصد دارید یک ست از ترکیب رنگ های مشکی و قرمز پرشین بپوشید بهتر است از زیورآلات ویوا مگنتا استفاده کنید تا جذابیت استایل خود را چندین برابر کنید. قبل از انتخاب زیورآلات به ویژگی های ظاهری خود و یا سبک لباس هایی که قرار است به تن کنید حتما دقت کنید. برای مثال اگر جزو افرادی هستید که گردن کوتاهی دارید بهتر است از گردنبندهای کوتاه استفاده نکنید زیرا استفاده از گردنبندهای بلند انتخاب مناسب تری برای شما هستند.

اکسسوری قرمز پرشین

اکسسوری قرمز پرشین

مینی اسکارف قرمز پرشین؛ با مد پیش برید

روسری و مینی اسکارف ها معمولا یکی از اجزای اصلی در استایل خانم های ایرانی هستند، به همین دلیل کمی بیشتر از دیگر از انواع اکسسوری روی زیبایی و جذابیت استایل تاثیر دارند. اگر قصد دارید یک مانتو کتی به رنگ قرمز پرشین به تن کنید بهترین گزینه برای شما سر کردن یک روسری کوچک به رنگ سال است زیرا این روسری جذابیت استایل شما را بیشتر می کند. اگر هم از نمی خواهید در استایل خود اصلا از سرپوش استفاده کنید می توانید از یک مینی اسکارف ویوا مگنتا برای دور گردن خود استفاده کنید.

اکسسوری قرمز پرشین

اکسسوری قرمز پرشین

اکسسوری قرمز پرشین

کیف قرمز پرشین؛ کیف مدرن با رنگ سال دست بگیرید

کیف یکی از آیتم هایی است که پوشیدنی نیست ولی تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و جذابیت استایل ما دارد. در واقع می توان گفت کیف آیتم مکملی است که از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر ارزشش را دارد تا برای انتخاب مدل و رنگ آن وقت بیشتری بگذارید. یکی از نکته هایی که همیشه بر روی آن تاکید کرده ایم این است که هنگام انتخاب کیف، بهتر است که کیفی را انتخاب کنید که رنگ آن با کفش‌ هایتان هماهنگی داشته باشد تا به خوبی با کفش هایتان ست شود. خب پس با رعایت این نکته می توانید با یک کیف و کفش ست به رنگ قرمز پرشین زیبایی و جذابیت به استایل خود اضافه کنید.

اکسسوری قرمز پرشین

اکسسوری قرمز پرشین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها