|

خودت رو بشناس!

تست شخصیت شناسی تصویری؛ با یه سوال زیر و بَمِت رو میکشم بیرون که رسما کوپ کنی

با یه تست روانشناسی تصویری میتونی کلی جزئیات جالب راجع به ویژگی های شخصیتیت بخونی و حال کنی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بدون شک شما هم تا به حال بارها با انواع تست های روانشناسی تصویری رو به رو شده اید، تست هایی که ادعا می کنند با یک تصویر ساده و معمولی اما حساب شده می تواند ویژگی های جالب شخصیتتان را نمایان کنند؛ از طرفی یک جنبه بسیار جذاب دیگر نیز داردند و آن این است که با نشان دادن آن ها به دوستانتان می توانید اطلاعات جالبی را در رابطه با ویژگی های شخصیتیشان بدست بیاورید. این تست ها معمولا طرفداران زیادی دارند چون در عین این که برای شما زمینه سرگرمی و تفریح را فراهم می کنند اطلاعاتی را هم در اختیارتان قرار می دهند که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه ما نیز یکی از این تست های جذاب و هیجان انگیز را برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید ابعاد جالبی از شخصیت خودتان یا دوستانتان را کشف کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

تست و خود شناسی

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک دختر با لبان غنچه؟ تصویر یک گل با گلبرگ هایش؟ شما چه چیز را در نگاه اول دیدید؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

تصویر یک دختر زیبا با لب های غنچه اولین چیزی است که دیدم

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در کسری از ثانیه توجهشان به دختر زیبای در تصویر جلب می شود به معنای آن است که به احتمال بسیار زیاد شما در هماهنگی بسیار خوبی با محیط اطراف خود هستید و همین هماهنگی نیز به نقطه قوتی برای شما تبدیل شده است چرا که به شما امکان آن را می دهد که در موقعیت های مخحتلف قضاوت خوبی داشته باشید و تصمیم گیری ها و واکنش های به جایی از خودتان نشان دهید.

تصویر گل اولین چیزی است که در تصویر دیدم

و اما اگر شما در اولین نگاه توجحتان به گل معطوف شد به این معناست که شما عاشق طبیعت می باشید و برای همین هم معمولا علاقه دارید تا زندگی روزمره خود را به سرعت پشت سر بگذارید و برای استراحت به دل طبیعت پناه ببرید. البته باید این نکته را یادآور شویم که این خصیصه اخلاقی چه در شما و چه در دوستانتان ابدا به معنای این نیست که شما به محیط و اتفاقات اطرافتان بی توجه هستید یا این که آن ها را نادیده می می گیرید بلکه در واقع به معنای آن است که شما برای به دست آوردن آرامش و رفع خستگی یک راه ساده و جذاب در اختیار دارید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها