|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ ماده شیر گرسنه آقایون رو کرد تو قوطی و زَد تو گوش گورخر!

Lions Kill Zebra While Chasing Young Males from Pride

حتا برای آن هایی که سال هاست وقت خود را در حیات وحش میگذرانند هم اتفاقات هرگز تکراری نمی شوند و همیشه صحنه ای خارق العاده رخ خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد
13

شایانیوز- فکر می کنید که چقدر در رابطه با حیات وحش و اتفاقاتی که در آن می افتد اطلاع دارید؟ همه ما خوب میدانیم که حیات وحش صحنه تعقیب و گریزی دائمی بین حیوانات مختلف است. حیات وحش به معنای واقعی کلمه صحنه تلاش برای بقا است فرقی هم ندارد که چه حیوانی را دنبال می کنید همه آن ها بی وقفه در حال تلاش برای حفظ جان خود هستند. با این وجود آیا شما فکر می کنید افرادی که زمان زیادی را در طبیعت و حیات وحش می گذرانند با تمامی وقایع و اتفاقات آن آشنا هستند؟ یقینا نه حیات وحش در واقع دنیای اسرار آمیزی است که هرگز تکراری نمی شود.

رادنی نومبکانا راهنمای سافاری در پارک ملی کروگر است که سال هاست این کار را انجام می دهد و اما همچنان از اتفاقات خارق العاده حیات وحش به وجد می آید. این طور که رادنی تعریف می کند: یک روز برای گشت و گذار در محوطه و نشان دادن شیر ها به مهمانان مشغول بودیم که البته خوشبختانه موفق شدیم تعدادی از آن ها را هم از نزدیک ببینیم.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

بعد از کمی وقت گذرانی در قسمت های مختلف محوطه در حالی که آماده برای بازگشت به سمت کمپ بودیم ناگهان متوجه گورخری شدیم که لنگان و آرام به سمت ما می آمد . من بسیار هیجان زده شده بودم چرا که تقریبا مطمئن بودم اگر گورخر بی چاره کمی بیشتر به این سمت بیاید بدون شک توجه شیر ها را به خود جلب خواهد کرد.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

بله همان طور که حدس می زدم دو شیر درنده از پشت بوته ها و در کنار درخت بیرون آمدند و به دقت گورخر را زیر نظر گرفته بودند از طرف دیگر تعدادی ماده شیر نیز نظاره گر گورخر بی چاره بودند اما فاصله آن ها با او بسیار زیاد بود با این حال ناگهان یکی از ماده شیر ها تصمیم گرفت تا به سمت گورخر برود و او را از پا در بیاورد پس به آرامی در حال تعقیب او بود و بعد ناگهان دیدیم که ماده شیر گرسنه درست بر بالای سر شکار خود قرار گرفته است و ظرف چند دقیقه گرد و غبار شدیدی به پا کرد و بعد هم او را از پا در آورد. بعد از چند دقیقه باقی شیر ها نیز به او پیوستند. البته که درگیری ای نیز بین شیر ها به وجود آورد.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

شما می توانید ویدئو این صحنه دراماتیک رو در زیر تماشا کنید.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها