|

بررسی استایل های ساره بیات

لوکس و مشکی پوش به سبک ساره بیات؛ شَنِل جذابِ رو سینش چه رُررخی داره!

استایل ساره بیات

ساره بیات تا به امروز در فیلم هایی بازی کرده که از نظر سینمایی ارزشمند و پر مخاطب بوده اند و ما این موضوع را در پوشش بیات هم مشاهده می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ساره بیات از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان و خواهر سروین بیات است که فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده و ما امروزه شاهد نقش آفرینی آن در سریال عاشقانه و دل هستیم. او متولد 14 مهر 1358 در مشهد است و فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است. این بازیگر جوان و با استعداد در کارنامه خود فیلم های بسیار ارزشمند و پر مخاطبی را دارد که با همین موضوع می توان به این نتیجه رسید که او در انتخاب فیلمنامه و نقش های خود بسیار حساس است و با دقت بسیار آنها را انتخاب می کند. جالب است که بدانید یکی از موضاعاتی که در مورد بیات وجود دارد که باعث محبوبیت دو چندان آن شده است استایل و لباس هایی است که معمولا با آنها در مراسم ها حضور پیدا می کند.

اولین نکته ای که در پوشش این خانم بازیگر به ذهن می رسد این است که این خانم بازیگر در انتخاب لباس هایش هم مانند نقش هایش سخت گیرانه تصمیم گیری می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از شیک ترین استایل های ساره بیات آشنا شوید.

استایل ساره بیات

استایل ساره بیات

ساره بیات در اکران خصوصی فیلم عنکبوت؛ زیبا و مشکی پوش

با کمی دقت و تمرکز روی استایل های ساره بیات می توان به این نتیجه رسید که این بازیگر جوان طرفدار سبک کلاسیک و شیک است و بیشتر از همه به رنگ های سفید و سیاه علاقه دارد و از کدهای پوششی خارج نمی شود. ساره بیات در دوتا از اکران های خصوصی فیلم عنکبوت سرتا پا مشکی لباس پوشیده بود ولی جالب است که بدانید این بازیگر در یکی استایل کژوال و راحتی و دیگری استایل نیمه رسمی و کلاسیک داشت. او در یکی از مراسم ها یک کاپشن بلند مشکی و در دیگری یک بارونی بلند و مشکی به تن داشت و برای جفت این استایل ها از آیتم های مکمل مشکی استفاده کرده بود. البته می توان گفت استفاده به موقع و مناسب از اکسسوری توسط این بازیگر با استعداد در جذابیت و زیبایی این دو استایل تاثیر زیادی داشته است.

استایل ساره بیات

استایل ساره بیات

ساره بیات در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر؛ کلاسیک و زیبا

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم کلاسیک پوشی یکی از سبک های مورد علاقه ساره بیات است که ما شاهد این سبک از استایل در خیلی از مراسم ها از او هستیم. جالب است که بدانید این بازیگر در مراسم سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم همانند بیشتر اوقا مشکی پوشیده بود و ظاهری زیبا و بسیار شیکی داشت. ساره بیات در این مراسم یک کت کلاسیک و کوتاه مشکی به تن داشت و به عنوان آیتم مکمل از یک شلوار بگ پارچه ای و مشکی استفاده کرده بود که این شلوار جذاب با کفش های مشکی و نوک تیز پاشنه بلند این بازیگر ترکیب بسیار زیبایی را ساخته بود. کیف دستی مشکی، ساعت و کمربند پهن هم همگی جزو اکسسوری هایی هستند که در جذابیت این استایل زیبا و کلاسیک تاثیر گذار بوده اند.

استایل ساره بیات

استایل ساره بیات

ساره بیات طوسی پوش در اکران فیلم عادت نمی کنیم!

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم ساره بیات معمولا در استایل خود از رنگ های سفید و مشکی استفاده می کند ولی جالب است که بدانید این بازیگر معروف در مراسم اکران فیلم عادت نمی کنیم از لباس های روشن و طوسی استفاده کرده بود. ساره بیات در این مراسم یک مانتو جلوباز، بلند و دارای استایل کژوال به تن کرده بود و با استایل متفاوت خود باعث نگاه خیره همگان شد. این بازیگر در این سبک از پوشش از شلوار و شال طوسی روشن استفاده کرده بود و به استایل خود تا حدودی سبک مونوکروم بخشیده بود.

استایل ساره بیات

استایل ساره بیات

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها