|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ مار یه وَجبی گنجشک گنده بَک رو زد بر بدن و دلی از عزا درآورد!

Snake Swallows Bird 3 Times its Size

سرتاسر حیات وحش را اتفاقات خارق العاده و جذاب تشکیل می‌دهد فقط کافی است که کمی عمیق تر در آن دقیق شوید تا شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- وقتی به حیوانات در باغ وحش و یا حتا سطح شهر نگاه می کنیم گاها حتا به ذهنمان هم خطور نمی کند که آن ها می توانند تا چه اندازه موجودات عجیب و خارق العاده ای باشند و زندگی آن ها در طبیعت چگونه پیش خواهد رفت. در حالی که همه ما خوب می دانیم حیات وحش صحنه رزم و تعقیب و گریز حیوانات مختلف می باشد اما با این حال در بسیاری از مواقع تصورش را هم نمی کنیم که این درگیری ای که از آن صحبت می کنیم تا چه اندازه می تواند خشن و زمخت باشد.

حیوانات، کوچک و بزرگ هم ندارد همگی آن ها خارق العاده اند و در هر لحظه ممکن است شما را با یک صحنه غیره منتظره رو به رو کنند. داستین ون هلسدینگن شاهد یکی از این صحنه های عجیب و غریب بوده است. این طور که او تعریف می کند در نزدیکی های محل اقامتم ناگهان صدای بلند و پر التهاب پرندگان را شنیدم پس به سوی آن ها رفتم تا ببینم دقیقا چه اتفاقی رخ داده است و این همه هیاهو برای چیست.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

وقتی که کمی دقیق تر شدم توانستم یک مار قهوه ای آفریقایی را ببینم که به گمانم یک گنجشک را شکار کرده بود و سعی داشت تا با پیچیدن به دور گنجشک بیچاره که سه برابر از او بزرگ تر بود، و منقبض کردن خودش اون رو از پا در بیاره. حدودا 45 دقیقه یا شاید حتا کمی بیشتر طول کشید اما نهایتا مار طعمه خود رو بلعید و بعد هم به آرامی حرکت کرد.

وقایع حیات وحشوقایع حیات وحشوقایع حیات وحشوقایع حیات وحش

مارهای قهوه ای از رایج ترین انواع مار ها در جنوب آفریقا هستند و اگر چه سمی نمی باشند و به همین دلیل هم برای انسان ها خطرناک نیستند اما درست مانند پیتون ها عادت دارند تا برای شکار کردن به دور طعمه خود بپیچند و با فشار وارد کردن بر آن، طعمه خود رو از پا در بیاورند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها