|

انواع استایل یلدا با کفش قرمز

شب یلدا نزدیکه برای مهمونی طولانی ترین شب سال کفش قرمز خریدی؟ کیف و کفش یلدارو بشناس!

کفش قرمز

کفش‌ قرمز به عنوان یک آیتم محبوب، جذاب، دوست داشتنی و قابل توجه در شب یلدا محسوب می‌ شود که‌ تقریبا هر خانمی می تواند از آن استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم ترین مسائل مربوط به مهمانی شب چله که همیشه ذهن همه ما را درگیر خودش می کند استایل و نوع لباس پوشیدنمان در این مهمانی باستانی است و جالب است که بدانید یکی از عناصر مهم در استایل این شب دوست داشتنی کفش مناسب است. در نتیجه برای انتخاب این کفش باید دقت و وقت زیادی را صرف کنید و هنگام انتخاب حتما به تِم رنگی شب یلدا توجه کنید. پیشنها ما به شما در این شب زیبا حتما استفاده از یک کفش رسمی و قرمز رنگ است زیرا در این حالت هم با نوع و سبک مراسم ست هستید و هم نگاه ها را خیره می کنید. کفش قرمز علاوه بر ایجاد شور و انگیزه، جذابیت بیشتری را به استایل شما می ‎بخشد؛ این امر مخصوصا در زمانی که از اکسسوری قرمز نیز استفاده کنید، بیشتر می‎ گردد.

البته باید بدانید که کفش‌‌‌‌ های قرمز اگر به شیوه‌ ای غلط مورد استفاده قرار گیرند، به سرعت کهنه و نامناسب دیده می ‎‌شوند. و فراموش نکنید که شما از کفش قرمز برای رنگ و لعاب بخشیدن به ظاهر خود استفاده می کنید. در ادامه این مقاله با همراه ما باشید تا به انواع استایل یلدایی با کفش قرمز بیشتر آشنا شوید.

کفش قرمز

کفش قرمز

کفش قرمز پاشنه بلند؛ استایلی همیشه دوست داشتنی و شیک

یکی از رایج ترین و دوست داشتنی ترین مدل های کفش قرمز، نوع کلاسیک آن با پاشنه ای متوسط است که برای استفاده در مهمانی ها گزینه بسیار مناسبی است. اگر می خواهید برای موقعیت های ساده و پیش رو از این کفش استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که کفش پاشنه کوتاه قرمز ساده را انتخاب کنید ولی اگر برای مهمانی مهمی مانند مهمانی شب یلدا قصد استفاده از این کفش را دارید نوع پاشنه بلند و نازک آن را انتخاب کنید تا استایل تان را جذاب تر کند.

کفش قرمز

کفش قرمز

کفش قرمز مجلسی؛ در مهمونی شب چله بدرخشید

یکی از زیباترین کفش های مجلسی که معمولا با طراحی های خاص در بازار موجود بوده کفش قرمز است که برای مهمانی هایی که تِم رنگی قرمزی دارند مانند شب یلدا گزینه بسیار مناسبی است. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از رنگ قرمز در کفش این مورد است که به راحتی کسل کننده ‎‌ترین استایل خود را نیز می‌ توانید زیبایی ببخشید و روحی تازه به پوشش خود بدهید. به دلیل همین موضوع است که این مدل از کفش ها که معمولا دارای نگین کاری و یا اکسسوری های پر زرق و برق هستند را می توانید با لباس های مشکی و ساده استفاده کنید تا استایلتان بیش از اندازه شلوغ به نظر نرسد.

کفش قرمز

کفش قرمز

بوت و چکمه بلند قرمز بپوشید؛ شروع زمستون را جشن بگیرید!

جشن شب یلدا جشن شروع فصل زیبای زمستان و دنیای آدم برفی ها است، در نتیجه چه بهتر که لباس و کفش های خود را متناسب با این اتفاق انتخاب کنیم. اگر تا به امروز یک بوت یا چکمه ورنی بلند و قرمز نخریده اید به نظرم الان دیگر زمانش رسیده است که زیبا و جسورانه لباس بپوشید. شما برای داشتن استایلی منحصربفرد و دلبرانه می توانید دامن های مشکی و کوتاه به تن کنید و به جای کفش از چکمه های بلند قرمز استفاده کنید تا هم استایلی گرم داشته باشید و هم در مهمانی بدرخشید.

کفش قرمز

کفش قرمز

از ست کیف و کفش قرمز استفاده کنید

ست پوشی همیشه یکی از اصول و قواعد مهم در استایل های کلاسیک و رسمی بوده است که ما بارها بر روی آن تاکید کرده ایم. در نتیجه سعی کنید از کیف و کفش های ست در این شب زیبا استفاده کنید تا ظاهری شیک و لوکس داشته باشید؛ به دلیل سبک مهمانی یلدا بهتر است از کیف های دستی و کوچک برای همراهی استایل و کفش های زیبای خود استفاده کنید زیرا کیف های خیلی بزرگ معمولا استایل رسمی ندارند و برای سبک های کژوال مناسب هستند.

کفش قرمز

کفش قرمز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی